Waar heb je het over? Het gaat hier over agressief spel en niet over gemeen spel. DIe Iniesta kan niet eens iemand z'n been breken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk over andere landen praten, wanneer wordt Iniesta uit de selectie gezet?
In Engeland en vooral bij City dan wordt hij al wereld top gezien. Dus het lijkt me stug dat deze site zijn officiele fanclub site isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.talk-sports.net/soccer/fan.club.aspx/Nigel_De_Jong
De Jong is meerdere keren gewaarschuwd door van Marwijk, dit was duidelijk de druppel, en het was zeker niet zijn ergste overtreding maar het is weer te hard en te onbesuisd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is veelzeggend dat de Engelse media er vrij mild op gereageerd hebben. Zo erg was die overtreding toch ook helemaal niet? Iig niet opzettelijk hard oid. Hij kwam niet als een idioot in zoals tegen Japan of de V.S.. Spanje was helemaal een uitzondering.
Maar deze overtreding op Ben Arfa kan gebeuren. Ik vind de beslissing van Van Marijk om dèze overtreding dan ook een vreemde, en zegt iets voer zijn vermogen om zaken in perspectief te plaatsen.
ach, engelandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is veelzeggend dat de Engelse media er vrij mild op gereageerd hebben. Zo erg was die overtreding toch ook helemaal niet? Iig niet opzettelijk hard oid. Hij kwam niet als een idioot in zoals tegen Japan of de V.S.. Spanje was helemaal een uitzondering.
Maar deze overtreding op Ben Arfa kan gebeuren. Ik vind de beslissing van Van Marijk om dèze overtreding dan ook een vreemde, en zegt iets voer zijn vermogen om zaken in perspectief te plaatsen.
Ik vraag me af in hoeverre dat waar is. Ik bedoel, hij is vaker gewaarschuwd, maar heeft het vervolgens drie keer mogen doen zonder dat het consequenties had? En dan is zo'n relatief milde overtreding waar hij niet de bedoeling had als een idioot in te komen, de druppel? Vergeet niet dat De Jong er niet eens een kaart voor kreeg. Als Ben Arfa niets had gebroken, was er niets aan de hand geweest. Het is een samenloop van omstandigheden dat ertoe geleid heeft dat er nu zo'n commotie is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Jong is meerdere keren gewaarschuwd door van Marwijk, dit was duidelijk de druppel, en het was zeker niet zijn ergste overtreding maar het is weer te hard en te onbesuisd.
Als je het allemaal een beetje gevolgd had dan wist je ook dat van Marwijk die stommiteiten meer dan zat was en dit was gewoon voor van Marwijk de druppel. En dat de Jong er geen kaart voor krijgt wil niet zeggen dat het niets voorstelt, en nee dit was niet zijn ergste overtreding maar het is wel weer typisch dat het de Jong is, hij heeft er ook heel wat gemaakt waar nooit iemand iets over gezegd heeft omdat er niet veel zijn hier die hem wekelijks zien voetballen. Het zit gewoon in zijn spel en ik denk dat je dat er nooit uit gaat krijgen, die jongen is gewoon te dom voor voetbal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dat waar is. Ik bedoel, hij is vaker gewaarschuwd, maar heeft het vervolgens drie keer mogen doen zonder dat het consequenties had? En dan is zo'n relatief milde overtreding waar hij niet de bedoeling had als een idioot in te komen, de druppel? Vergeet niet dat De Jong er niet eens een kaart voor kreeg. Als Ben Arfa niets had gebroken, was er niets aan de hand geweest. Het is een samenloop van omstandigheden dat ertoe geleid heeft dat er nu zo'n commotie is.
Het gaat er om hoe dom hij het duel weer ingaat het is weer te onbesuisd en weer te hard, maar als jij niet wil geloven dat dit de druppel is kan ik er weinig aandoen. Het is nu al het zoveelste geval, hij heeft in het verleden wel hardere gemaakt waar de speler er beter vanaf kwam, deze was misschien een tikje minder hard maar de gevolgen zijn groot. Al is het wel weer zo, dat als die jongen gewoon was opgestaan en verder had gevoetbald er waarschijnlijk niets aan de hand was geweest, maar misschien is dit een keer goed voor Nigel (al denk ik dat het niets verandert) wel héél erg zuur voor Ben Arfa dat hij nu zeker een half jaar niet kan spelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Te dom, tsja. Ik heb mensen wel ergere dingen zien doen. Ik ken hem niet persoonlijk, maar denk wel dat het intellect er niets mee te maken heeft. En Van Marwijk had hem voor andere zaken eruit kunnen houden, maar niet voor dit. Dit is gewoon een heel normale overtreding. Dus over deze overtreding spreken als de druppel lijkt me vrij onzinnig. Of zou De Jong helemaal geen overtredingen meer mogen maken?
Het is overigens maar de vraag of dit inderdaad die druppel is, of dat Van Marwijk hem tegen zichzelf in bescherming neemt, en geen zin heeft in de commotie rondom de wedstrijd.
De vraag is of jij gelijk hebt. Jij zegt dat het de druppel is, maar Van Marwijk heeft dit zelf niet gezegd. Dus misschien klopt mijn verklaring ook wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe dom hij het duel weer ingaat het is weer te onbesuisd en weer te hard, maar als jij niet wil geloven dat dit de druppel is kan ik er weinig aandoen.
En dit is precies waar het om gaat. Het gaat om de intentie. Niet de gevolgen. Zou niet moten iig.quote:Al is het wel weer zo, dat als die jongen gewoon was opgestaan en verder had gevoetbald er waarschijnlijk niets aan de hand was geweest
Andersom lijkt me. Nu gaat iedereen erover omdat hij uit de selectie is gezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ie bij de selectie had gezeten dan had het gezeur t/m de wedstrijd tegen Zweden doorgegegaan, nu zal het wel overwaaien.
Ja, en de paar miljoen Nederlanders die gewoon een 'dope hard niggah' voor Oranje willen zien strijden zijn allemaal automatisch lid.quote:
Dit is idd vet veel heftigerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef LukaLaban het volgende:
Ennnnnn.....we hebben een nieuwe, dit doet die van De Jong bijna verbleken zeg
(Pas Op, met muziek, kon geen betere vinden)
http://www.youtube.com/wa(...)bedded&v=wsCaMw0rbSk
Zag hem Zaterdag live op tv ja was al na een minuut of 12, die gast spoort ook echt niet. Wedstrijdje of 10 schorsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef LukaLaban het volgende:
Okay cool, wanneer krijg ik mijn membership card?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ja, en de paar miljoen Nederlanders die gewoon een 'dope hard niggah' voor Oranje willen zien strijden zijn allemaal automatisch lid.
quote:KNVB zet De Jong later in zonnetje
De beslissing van bondscoach Bert van Marwijk om Nigel de Jong uit zijn selectie te zetten voor de duels met Moldavië en Zweden, stelt de KNVB voor een klein praktisch probleem. De middenvelder speelde tegen Finland zijn vijftigste interland en zou na Nederland-Zweden uit handen van directeur betaald voetbal Bert van Oostveen zijn tweede zilveren schaal ontvangen.
"Die krijgt hij nu de eerstvolgende keer dat hij er weer bij is. Wat in het vat zit, verzuurt niet", geeft een woordvoerster van de voetbalbond aan dat de international later in het zonnetje wordt gezet. "De schaal staat op zijn naam en alle interlands staan er vermoedelijk al in gegraveerd. De KNVB wacht tot hij weer wordt opgeroepen."
Je bent gewoon automatisch lid als Nederlandse patriot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Okay cool, wanneer krijg ik mijn membership card?
Schandalige overtreding natuurlijk, maar verschil met De Jong is wel dat die speler het vervolgens wel helemaal eens is dat hij veels te ver is gegaan, dat de rode kaart terecht is, en dat hij zijn excuses aanbiedt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zag hem Zaterdag live op tv ja was al na een minuut of 12, die gast spoort ook echt niet. Wedstrijdje of 10 schorsen.
Die knakker speelde toch tegenwoordig bij NY Red Bull?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef LukaLaban het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die knakker speelde toch tegenwoordig bij NY Red Bull?
Tegen Ierland ook een schandalige handsball.....
Je zou ´m maar wat graag bij ADO zien. Om voor de prijzen te gaan, heb je dit soort spelers nodig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef HaagsPietje het volgende:
slappe hap figuur die van marwijk...2 wedstrijdjes en daarna natuurlijk er "gewoon" weer bij....pappen en nathouden, lang leve het nederlandse poldermodel![]()
![]()
![]()
wat mij betreft nooit meer in Oranje, zo'n idioot!
onzin, om voor de prijzen te gaan heb je spelers nodig die waar nodig het vuurtje opstoken en met strijd en passie het veld in gaan. met danny buijs hebben we al zo'n speler.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou ´m maar wat graag bij ADO zien. Om voor de prijzen te gaan, heb je dit soort spelers nodig.
Dit soort tackles zie je wekelijks. Vast ook wel bij ADO. De Jong heeft de pech dat er twee keer iemand iets breekt en dat hij al werd geviseerd door de hypocriete Nederlandse media. Ik vind dat je erg overdrijft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, om voor de prijzen te gaan heb je spelers nodig die waar nodig het vuurtje opstoken en met strijd en passie het veld in gaan. met danny buijs hebben we al zo'n speler.
iemand die gestoord in zn kop is en in een half jaar tijd 2 mensen opzettelijk een beenbreuk bezorgt hoort niet op een voetbalveld maar 6 maanden op een sociale werkplaats.
ik druk me nog netjes, beschaafd en ingetogen uit. kun je nagaan wat voor een zwijn de jong eigenlijk wel niet isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit soort tackles zie je wekelijks. Vast ook wel bij ADO. De Jong heeft de pech dat er twee keer iemand iets breekt en dat hij al werd geviseerd door de hypocriete Nederlandse media. Ik vind dat je erg overdrijft.
Ik blijf van mening dat dat allemaal erg overdreven is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik druk me nog netjes, beschaafd en ingetogen uit. kun je nagaan wat voor een zwijn de jong eigenlijk wel niet is
Opzettelijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, om voor de prijzen te gaan heb je spelers nodig die waar nodig het vuurtje opstoken en met strijd en passie het veld in gaan. met danny buijs hebben we al zo'n speler.
iemand die gestoord in zn kop is en in een half jaar tijd 2 mensen opzettelijk een beenbreuk bezorgt hoort niet op een voetbalveld maar 6 maanden op een sociale werkplaats.
Haha Danny Buijs heb ik ook wel ns zullke zaagjes zien maken op de velden hoor. En die ging nog echt puur voor de benen dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Nja al zie je het normale beeld van de overtreding, gewoon van de stadion camera zeg maar, dan is mijn 1e reactie ook: niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schandalige overtreding natuurlijk, maar verschil met De Jong is wel dat die speler het vervolgens wel helemaal eens is dat hij veels te ver is gegaan, dat de rode kaart terecht is, en dat hij zijn excuses aanbiedt.
De Jong vind het altijd allemaal wel meevallen wanneer hij iemand arbeidsinvalide probeert te schoppen...
Danny Buijs is wellicht een grotere idioot dan Nigel de Jong. Heeft alleen het geluk dat het nog nooit écht fout is gegaan... En zo lopen er bij ADO wel meer rond. Vriend vd Bergh gaat ook regelmatig de fout in. Wanneer was dat ook weer, VVV uit? Dat ADO drie rooie kaarten pakte, iets in die richting?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Haha Danny Buijs heb ik ook wel ns zullke zaagjes zien maken op de velden hoor. En die ging nog echt puur voor de benen dan.
quote:'De Jong heeft nog altijd geen excuses aangeboden bij Ben Arfa'
Hatem Ben Arfa is nog altijd in afwachting van de excuses van Nigel de Jong voor de tackle waarmee hij het been van de Fransman brak. De inmiddels herstellende speler van Newcastle United is volgens zijn zaakwaarnemer teleurgesteld in de handelswijze van de Nederlander, die door bondscoach Bert van Marwijk werd gepasseerd voor de interlands met Moldavië en Zweden.
Simon Stainrod, belangenbehartiger van Ben Arfa, voert in de Daily Express het woord namens zijn cliënt. “Er is geen contact geweest. De Jong heeft geen poging ondernomen om zijn excuses te maken. Brian Marwoord heeft namens Manchester City een bericht gestuurd waarin hij namens de club de hoop uitsprak dat Hatem snel herstelt. Maar dat is ook alles.”
“Een bezoek van De Jong is niet aan de orde geweest. Brian wilde Hatem bezoeken, maar op dat moment zat hij aan de morfine en mocht hij niemand ontvangen. De feiten zijn dat er geen contact is geweest en dat er geen excuses zijn gemaakt. Brian Marwood, overigens een top-professional, heeft dat wel gedaan. De Jong niet.”
waarom verrast dit soort berichten me nou eigenlijk niet eens....!quote:
Vandaar de hoop van velen dat we Nigel de Jong zelf eens een flinke langdurige blessure na zo'n tackle als deze toewensen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
waarom verrast dit soort berichten me nou eigenlijk niet eens....!![]()
goh, wat heeft die de jong het er toch maar moeilijk en zwaar mee......aldus de Nederlandse kranten....![]()
Hij mócht er niet bij komen. Ik kan me voorstellen dat hij liever persoonlijk langs gaat dan alleen een bericht over facebook ofzo...quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
waarom verrast dit soort berichten me nou eigenlijk niet eens....!![]()
goh, wat heeft die de jong het er toch maar moeilijk en zwaar mee......aldus de Nederlandse kranten....![]()
tis alleen kansloos dat ze het doen. Puur media aandacht krijgen, meer niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef HaagsPietje het volgende:
kijk! dit zijn tenminste nog eens duidelijke teksten ipv dat gedraai en gezwemel van de nederlandse bondscoach e.a.![]()
aanpakken en afvoeren, dit soort recidivisten![]()
Olympique Marseille plant stappen tegen De Jong
11/10/2010 09:11
Nigel de Jong krijgt te maken met een aanklacht van Olympique Marseille. De Franse club wil daarmee spelers als de Oranje-international van de velden verbannen.
De Jong brak in de wedstrijd tegen Newcastle United bij een tackle zowel het kuit- als scheenbeen van Hatem Ben Arfa. Olympique Marseille is ook benadeeld door de actie van de middenvelder van Manchester City.
De Franse club verhuurde Ben Arfa voor één seizoen aan Newcastle United. Door de lange afwezigheid van de aanvallende middenvelder is de kans dat de Engelse club de optie tot koop niet gaat lichten.
De Franse club is van plan gerechtelijke stappen te ondernemen om de schade te verhalen. 'We dienen een claim in tegen De Jong', zei voorzitter Jean-Claude Dassier tegen de Franse zender TF1.
Olympique Marseille plaatst de stappen tegen De Jong in een breder kader. 'We moeten af van deze individuen op de Europese velden', aldus Dassier.
Echt he, bij Bayern, Inter, Real en Barcelona spelen er ook veel die een paar benen breken per jaar (bij die laatste wel veel huilebalken, maar dat is wat anders)!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou ´m maar wat graag bij ADO zien. Om voor de prijzen te gaan, heb je dit soort spelers nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |