Je bent dus fan als je iedere Zondag even op teletekstpagina 818 kijkt ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de stad waar zijn club speelt. Door studie/werk/ambities/vriendin/weet ik veel, kun je ook aan de andere kant van het land terechtkomen of zelfs in het buitenland. En dan moét je er altijd in thuiswedstrijden bij zijn, anders ben je geen fan? Wat een onzin. Fan zijn heeft wat mij betreft ook te maken met trouw zijn aan je club, ze niet uit het oog verliezen waar je ook bent. En als je de mogelijkheid hebt, dan bezoek je natuurlijk je club.
Nou, als je de gemiddelde supporter in Nederland ziet, kun je misschien ook maar beter fan zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
door weer en wind....nou dat blijkt wel.
je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
woord zegt het al: supporteren/aanmoedigen/aansporen.
dat kan niet vanuit je luie stoel en op 200 km afstand
Nou ik heb liever zulke fans dan die debielen die elke wedstrijden bezoeken en van alles slopen.. Dat is wat jij volgensmij wilquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
door weer en wind....nou dat blijkt wel.
je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
woord zegt het al: supporteren/aanmoedigen/aansporen.
dat kan niet vanuit je luie stoel en op 200 km afstand
Nee als je lid bent van de supportersvereniging van Ajaxquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent dus fan als je iedere Zondag even op teletekstpagina 818 kijkt ?
Hij snapt niet dat ik naast het supporten van mijn club nog veel meer te doen heb; zoals werken, vriendschappen onderhouden, een relatie, zelf sporten etc. Dan kan ik niet een heel weekend missen (elke week) om op en neer te reizen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik heb liever zulke fans dan die debielen die elke wedstrijden bezoeken en van alles slopen.. Dat is wat jij volgensmij wil
Zijn die mensen er ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat ik naast het supporten van mijn club nog veel meer te doen heb; zoals werken, vriendschappen onderhouden, een relatie, zelf sporten etc. Dan kan ik niet een heel weekend missen (elke week) om op en neer te reizen.
Verder is het veel kwalijker als je elke week in het stadion zit maar buiten de wedstrijden om je niet moeit met je clubbie.
Ik kan me een recente wedstrijd herinneren waarn in de laatste paar minuten de lat, lat, paal, paal redding waren voor Ajaksquote:
Want een kneuzen dan, snap ook niet waarom je dan om de 2 weken in het stadion zit. Normaal heeft een seizoenkaarthouder toch wel binding/liefde met de club. Blijkbaar zijn er dus ook die dat niet hebben.quote:
Precies. Dit zijn meer we-horen-erbij mensen die goedweersupporten. Nou is dat niet zo moeilijk bij mijn clubbie maar tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want een kneuzen dan, snap ook niet waarom je dan om de 2 weken in het stadion zit. Normaal heeft een seizoenkaarthouder toch wel binding/liefde met de club. Blijkbaar zijn er dus ook die dat niet hebben.
Mij ook een pm sturen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als je ff je pm activeert heb ik er 2 voor je
Je hebt er ook die het normaal te duur/ver vinden maar zodra er echt iets moois op het programma staat gaan ze wel. En als het dan een tijdje slecht gaat boeit het ze zogenaamd niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Precies. Dit zijn meer we-horen-erbij mensen die goedweersupporten. Nou is dat niet zo moeilijk bij mijn clubbie maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |