abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 13:18:53 #176
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_87129823
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, van jou had ik zeker niet verwacht dat je bij een thuiswedstrijd van je "eigen cluppie" zou zijn, maar dat je met dit mooie weer nu alweer achter je pctje zit.....stuitend :')

wel een enorme kankerscheids trouwens, want hij had enoh gewoon rood moeten geven natuurlijk, dat was een 100% scoringskans. echt slecht.
Excuus, maar waarom zou je ALTIJD in het stadion moeten zitten om een 'goede fan' te zijn? Onzin.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:18:54 #177
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_87129824
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef Majkool het volgende:
HaagsPietje :')
Joden. :')
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_87129825
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef Majkool het volgende:

[..]

HaagsPietje :')
Aah die.
pi_87129844
Drama. Met name de Zeeuw en de verdediging.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87129858
Fantastische eerste helft van Utreg, met lef gespeeld en Ajax heeft geen kans gehad. Het publiek begint lekker te fluiten, heerlijk, fantastisch om je spelers zo aan te moedigen als het even niet loopt. Mertens had net al de 0-3 op z'n schoen, denk dat het stadion leegloopt als die 0-3 echt gemaakt wordt Wat een gemekker allemaal :')
pi_87129867
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, van jou had ik zeker niet verwacht dat je bij een thuiswedstrijd van je "eigen cluppie" zou zijn, maar dat je met dit mooie weer nu alweer achter je pctje zit.....stuitend :')

wel een enorme kankerscheids trouwens, want hij had enoh gewoon rood moeten geven natuurlijk, dat was een 100% scoringskans. echt slecht.
Fijn om te weten, dit raakt me heel erg.
pi_87129893
Haha ajax :W :W
-
pi_87129897
Mooi om te zien dit :).
pi_87129908
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:20 schreef Stampie22 het volgende:
Fantastische eerste helft van Utreg, met lef gespeeld en Ajax heeft geen kans gehad. Het publiek begint lekker te fluiten, heerlijk, fantastisch om je spelers zo aan te moedigen als het even niet loopt. Mertens had net al de 0-3 op z'n schoen, denk dat het stadion leegloopt als die 0-3 echt gemaakt wordt Wat een gemekker allemaal :')
Utrecht moet het gewoon simpel blijven spelen, balletje laten rondgaan en ook gewoon terug naar de keeper, dit frustreert Ajax meer en meer, dat zag je net al. En dan af en toe snel eruit komen.
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 13:23:19 #185
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_87129960
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha ajax :W :W
Goodbajax!!! :W
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_87130015
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik zeg 1-2 voor Utreg...
pi_87130038
Ajax gaat in ieder geval gelijk spelen. :Y
pi_87130043
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Excuus, maar waarom zou je ALTIJD in het stadion moeten zitten om een 'goede fan' te zijn? Onzin.
Thuis moet je er altijd zijn, een uitwedstrijdje kun je nog wel eens missen (door dat uitwedstrijden dramatisch duur zijn en je wordt dan nog behandeld als een stuk vee ook).
pi_87130045
Wat een volleyballer die Suarez :D
pi_87130090
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vind dat je ook een echte fan bent als je, waar je ook bent, binnen -of buitenland, je cluppie blijft volgen via alle media die er zijn.

Wel heb ik moeite met mensen die zeggen fan te zijn maar door de mand vallen. Zo sprak ik laatst iemand, die zei al jaren een grote FC Utrecht-fan te zijn. Na de 4-0 tegen Celtic, aan avond waarop FCU geschiedenis schreef en waar je als fan naar uitkeek, feliciteerde ik hem op msn. 'Huh, waarmee?", was zijn antwoord. "Met de 4-0 tegen Celtic!". "Oh, was dat vanavond dan...?"...
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 13:28:10 #191
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_87130105
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef Stofje het volgende:

[..]

Thuis moet je er altijd zijn, een uitwedstrijdje kun je nog wel eens missen (door dat uitwedstrijden dramatisch duur zijn en je wordt dan nog behandeld als een stuk vee ook).
Daar ben ik het niet mee eens. Ik kijk de wedstrijden vaak lekker via EDlive met maten een bier. Veel goedkoper dan een seizoenskaart, al is mijn club lang niet de duurste.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_87130124
quote:

[..]

ajax - milan een van de mooiste wedstrijden voor je club zat ie ook al hier....gewoon een weggooier niks meer en niks minder en zo zijn er velen hier die altijd pogen ajax fan te zijn maar vrijwel altijd online zijn....
superkneuzen dus. ;)
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 13:30:07 #193
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_87130153
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ajax - milan een van de mooiste wedstrijden voor je club zat ie ook al hier....gewoon een weggooier niks meer en niks minder en zo zijn er velen hier die altijd pogen ajax fan te zijn maar vrijwel altijd online zijn....
superkneuzen dus. ;)
Gast, ik woon 200km van het stadion van de club die ik support, maar ik blijf supporter, door weer en wind. Ik vind niet dat een goede supporter gedefinieerd wordt door de mate waarin je het stadion bezoekt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_87130161
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:27 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vind dat je ook een echte fan bent als je, waar je ook bent, binnen -of buitenland, je cluppie blijft volgen via alle media die er zijn.

Wel heb ik moeite met mensen die zeggen fan te zijn maar door de mand vallen. Zo sprak ik laatst iemand, die zei al jaren een grote FC Utrecht-fan te zijn. Na de 4-0 tegen Celtic, aan avond waarop FCU geschiedenis schreef en waar je als fan naar uitkeek, feliciteerde ik hem op msn. 'Huh, waarmee?", was zijn antwoord. "Met de 4-0 tegen Celtic!". "Oh, was dat vanavond dan...?"...
_O-

plaatsvervangende schaamte zou ik dan gewoon voelen bij zo'n antwoord.... :{

maar goed, op tv heb je er ook een paar bij zitten...die profileren zich als voetbalsupporter maar zijn totaal niet op de hoogte van feitjes, actuele stand van zaken etc.
vooral in VI komen er nog wel eens van dat soort lui langs.... :r
pi_87130176
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Gast, ik woon 200km van het stadion van de club die ik support, maar ik blijf supporter, door weer en wind. Ik vind niet dat een goede supporter gedefinieerd wordt door de mate waarin je het stadion bezoekt.
:)
pi_87130206
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

door weer en wind....nou dat blijkt wel.

je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
woord zegt het al: supporteren/aanmoedigen/aansporen.

dat kan niet vanuit je luie stoel en op 200 km afstand ;)
pi_87130210
quote:

[..]

Niet iedereen woont in de stad waar zijn club speelt. Door studie/werk/ambities/vriendin/weet ik veel, kun je ook aan de andere kant van het land terechtkomen of zelfs in het buitenland. En dan moét je er altijd in thuiswedstrijden bij zijn, anders ben je geen fan? Wat een onzin. Fan zijn heeft wat mij betreft ook te maken met trouw zijn aan je club, ze niet uit het oog verliezen waar je ook bent. En als je de mogelijkheid hebt, dan bezoek je natuurlijk je club.
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:32:24 #198
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_87130213
Utreg, Utreg, Utreg! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  Redactie Frontpage zondag 3 oktober 2010 @ 13:33:55 #199
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_87130252
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

door weer en wind....nou dat blijkt wel.

je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
woord zegt het al: supporteren/aanmoedigen/aansporen.

dat kan niet vanuit je luie stoel en op 200 km afstand ;)
Nee, als jij verhuisd ga je elk weekend terug naar Ado :')

Supporten is niet alleen in het stadion zitten elk weekend en verder niets doen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_87130276
TS ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')