Nou, zelfs het opruimen zelf vond ik heerlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is echt genieten ja, zoveel opruimen..nou ja, als het klaar is dan
En die badkamer kunnen we ook wel samen doen binnenkort als je wilt
Ik denk dat het drie uur/ half vier wordt dan, is dat goed?
Ik kan niet inloggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
https://my.vodafone.nl/my(...)rijsplan/costcontrol
Ik heb pas 10 MB verbruiktDit gaat goed
Volgens mij is het hier ook koopzondagquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koopzondagdus wij gaan zo ff vroeg een broodje eten en dan naar Alkmaar
Ja, dat voelt echt super lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk he, als alles weer opgeruimd en geordend is![]()
Ik ben ff strijken
Jouw badkamer en ik hebben wel een schoonmaak-vibe, dus dat is heul geen moeitequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, zelfs het opruimen zelf vond ik heerlijkWas d'r aan toe blijkbaar, da's wel een goed teken
![]()
En nee joh, gekkie! Ik ga jou toch niet mijn troep laten schoonmakenHij schreeuwt al weken, dus ik heb erg goede oordoppen
Maar man wat hou ik van je
![]()
Ja, dat is primaGezellig!
Hihihiquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw badkamer en ik hebben wel een schoonmaak-vibe, dus dat is heul geen moeite![]()
Okidoki dan, gaan we lekker konenijnen nadoen en casia's kuffelen
Mja sorryquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan niet inloggen
Maar idd netjes
Wel jammer dat je hem toch gaat houden
Ik snap je frustratie wel hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja sorryBij mij moet alles meteen doen wat ik wil eigenlijk. Het is bij wijze van spreken al hel wat als ik de doos heel laat, het liefst zou ik die gewoon kapot scheuren, alles op de grond kieperen, telefoon pakken en dan moet hij het doen
![]()
En ik heb hier ook niet iemand naast me zitten die dan zegt "Schat doe ff rustig, kijk er straks nog eens naar"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mogguh Trevquote:
Morge LLquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Trev![]()
Je kan tot 4 maanden van te voren verlengen.... hij loopt in aug 2011 afDus dat wordt pas 29 april
morguhquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
Zo, strijk is weer gedaan
Moggeh giertje
Hey Enfequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
Zo, strijk is weer gedaan
Moggeh giertje
Nou hequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
morguhen das actief zo vroeg op de dag
brak ben echt net wakker ook heb me wel vermaakt gisteraaf in ieder gevalquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he![]()
Ben blij dat ik weer wat kan doen zonder pijn te hebbenGister ook al stof gezogen, ging ook goed
Hoe ist met jou?
Nee, valt aardig mee. In ieder geval geen hoofdpijn meer, door een goed nachtje slaap (+pilquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
En geen last van hoofdpijn meer en andere narigheden?
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
brak ben echt net wakker ook heb me wel vermaakt gisteraaf in ieder geval
quote:
Klinkt positief, hopelijk blijft het de goede kant op gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, valt aardig mee. In ieder geval geen hoofdpijn meer, door een goed nachtje slaap (+pil)
![]()
En verder gaat 't ook een stuk beter moet ik zeggen.. Magoed, we gaan het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |