Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bos en duin(drunense duinen
)
En wat zoekt gij boven de sloot
Kloptquote:Op maandag 11 oktober 2010 05:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?![]()
![]()
En wat ik boven de sloten deed, houdt ik liever voor mezelf
Ik ben in Reusel geboren..quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?![]()
![]()
En wat ik boven de sloten deed, houdt ik liever voor mezelf
Aangenaamquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben in Reusel geboren..
Crazy topic killer
quote:
iddquote:
morgequote:
Dacht toch dat we dat echt niet meer zeiden...quote:
Oeeeh lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dacht toch dat we dat echt niet meer zeiden...
Maar goed er lag vanmorgen gewoon ijs op het dak van mijn appartementen complex! Winter komt eraan!
winter is heerlijkquote:
Hey hey,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadverdamme. Winter is leuk als ik bij m'n ouders ben, zodat als ik ergens heen moet, ik de auto kan pakken en me niet dood hoef te ergeren aan het OV en niet in de kou hoef te staan op het station. Grootste hekelpunt. Ik hou niet van kou.
Goed, alleen één baby heeft zijn pootje verstuikt ofzo, die loopt al weken mank. Wss verstapt in een gat dat konijnen gegraven hebben terwijl ie keihard aan het rennen was.. arm ding. 't Is een mannetje, dus die moet sowieso weg dus nu loopt ons pap telkens te geinen dat we dat hertje voor kerst op tafel krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey hey,
Hoe gaat het met je hertjes ?
Hertenbiefstuk is wel fantastisch lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed, alleen één baby heeft zijn pootje verstuikt ofzo, die loopt al weken mank. Wss verstapt in een gat dat konijnen gegraven hebben terwijl ie keihard aan het rennen was.. arm ding. 't Is een mannetje, dus die moet sowieso weg dus nu loopt ons pap telkens te geinen dat we dat hertje voor kerst op tafel krijgen. Mweh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |