Verleidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bied een avond zuipen bij de Boekanier, een pak worstenbroodjes en een dikke zoen!
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen hurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen huren
Wel stukken beter publiek dan die mafkezen die er nog een half jaar geleden kwamen en eigenlijk alleen maar stil stonden en hun bier te drinken. Als je dat wil doen ga je maar naar een bruin cafe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Dat was bij mij ook een keer op de middelbarequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:50 schreef Plug.in.baby het volgende:
Iemand nog last gehad van de staking van de scholieren op mijn school![]()
Ze gingen gewoon maar staken omdat ze wilden gaan staken en niet met een duidelijk plan
Bij ons op school is het nu al de 2e keer in 3 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook een keer op de middelbare
Spoorlaan 54quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?
daar dacht ik ook aanquote:
Je moet een burger scoren bij 5 napkin burger! Kruising 9th av en 44th str. Echt briljant daar!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Guard het volgende:
laatste dag NYC, nog even chillen, straks een laatste burger en dan helaas alweer naar het vliegveld
nu heb ik me toch niet verraden he ?quote:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er helaas nog nooit binnen ben geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou komt dat adres toch regelmatig langs, wie is er wel eens daadwerkelijk binnen geweest?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb lol
http://www.youtube.com/wa(...)player&v=Ijg_S4c2o9w
Zo goed issie anders nietquote:
Ik heb vakantie tot 26 oktoberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft sinds woensdag vakantie tot eind oktober
Oh dab was m'n hamburger tip net te laat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:12 schreef Guard het volgende:Ik ben weer terug, maandag nog vrij en dan is de vakantie weer voorbij
Maar het was wel een supervakantie
Oh dan was m'n hamburger tip net te laat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:12 schreef Guard het volgende:Ik ben weer terug, maandag nog vrij en dan is de vakantie weer voorbij
Maar het was wel een supervakantie
boh gek. Daar wil ik heen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:01 schreef Guard het volgende:What a view
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abe:
[ afbeelding ]
Beacon Hill (Boston):
[ afbeelding ]
Mwèhquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Boh gek, dan moet je dat doen!
Mijn ouders zitten er met kerst en oud en nieuw... Daar ben ik pas weer jaloers op!
NYCquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:01 schreef Guard het volgende:
What a view
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abe:
[ afbeelding ]
Beacon Hill (Boston):
[ afbeelding ]
Omdat ze romantisch willen doen samen... En omdat ik op de honden mag passen en er vorig jaar geweest ben...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ophouden!!Mijn vriendinnetje zit me ook al vanuit NY te spammen op hyves hoe fantastisch ze het wel niet heeft daar en ik vind het niet leuk want ik kan er niet heen
. Een mens tot op deze hoogte jaloers maken is gewoon niet aardig. Pfft.
Prachtige foto's van dat uitzicht trouwens, Guard. Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad.
[..]
Mwèh. Waarom ga je niet mee
?
Dat is ook waar. Alleen moet je nu de hele tijd terug duwen omdat zij denken dat ze exact kunnen gaan staan op de plek waar jij staat en je dan maar op zij gaan duwen... En als ze dan een duw terug krijgen worden ze nog boos ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wel stukken beter publiek dan die mafkezen die er nog een half jaar geleden kwamen en eigenlijk alleen maar stil stonden en hun bier te drinken. Als je dat wil doen ga je maar naar een bruin cafe.
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:15 schreef theKiD het volgende:
Wat een SUPERGEWELDIGGAAF festival was dat zeg!!!
Enig nadeel was de temperatuur afgelopen nacht in me tentjeBeetje verkouden en ziek geworden
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, ik kom thuis.. mam ligt al op bed. Mijn zusje ligt ook al op bed. Ik loop mijn kamer in.. ligt pap in mijn bed. Heeft zeker teveel gezopen ofzo.. maarja, waar slaap ik nu
?
ha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..
Oké, ik kom thuis.. mam ligt al op bed. Mijn zusje ligt ook al op bed. Ik loop mijn kamer in.. ligt pap in mijn bed. Heeft zeker teveel gezopen ofzo.. maarja, waar slaap ik nu
?
Gezelliequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..
?
En waar heb je uiteindelijk geslapen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |