Verleidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bied een avond zuipen bij de Boekanier, een pak worstenbroodjes en een dikke zoen!
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen hurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen huren
Wel stukken beter publiek dan die mafkezen die er nog een half jaar geleden kwamen en eigenlijk alleen maar stil stonden en hun bier te drinken. Als je dat wil doen ga je maar naar een bruin cafe.quote:foto Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Dat was bij mij ook een keer op de middelbarequote:foto Op donderdag 14 oktober 2010 14:50 schreef Plug.in.baby het volgende:
Iemand nog last gehad van de staking van de scholieren op mijn school![]()
Ze gingen gewoon maar staken omdat ze wilden gaan staken en niet met een duidelijk plan
Bij ons op school is het nu al de 2e keer in 3 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook een keer op de middelbare
Spoorlaan 54quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?
daar dacht ik ook aanquote:
Ah, ik vroeg me al af wat er aan viel te merken op die witgoedhandelquote:
Je moet een burger scoren bij 5 napkin burger! Kruising 9th av en 44th str. Echt briljant daar!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Guard het volgende:
laatste dag NYC, nog even chillen, straks een laatste burger en dan helaas alweer naar het vliegveld
nu heb ik me toch niet verraden he ?quote:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er helaas nog nooit binnen ben geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou komt dat adres toch regelmatig langs, wie is er wel eens daadwerkelijk binnen geweest?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb lol
http://www.youtube.com/wa(...)player&v=Ijg_S4c2o9w
Zo goed issie anders nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop