quote:Nope, als we al op vakantie gaan dan komt er iemand hier de katten voeren. Dan verpak ik van te voren netjes porties voor iedere dag met een stickertje erop.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Hoe doen de versvoerders hier het met vakanties? Want we gaan zeker 1x per jaar voor een dag of 11 weg waarbij de katten naar een pension gaan. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
quote:Wij brengen de kat en Carnibest naar het pension.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Hoe doen de versvoerders hier het met vakanties? Want we gaan zeker 1x per jaar voor een dag of 11 weg waarbij de katten naar een pension gaan. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
quote:Jazz krijgt altijd één schijfje per dag over twee keer verdeeld, dus wij brengen dan gewoon de kat heen met een zak schijfjes. Pension deed er niet heel moeilijk over of zo, de kat moet alleen tijdens etenstijd even alleen en kan dan later als ie terug is nog wel brokjes meepikken. Maar dat vind ik niet zo erg. Ik zie dat gewoon als een snackOp vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een aantal oppassen die zorgen dat er 2 keer per dag iemand langsgaat voor de nodige verzorging en aandacht.
Eerder maakte ik dan de porties klaar, maar dat vonden ze onzin dus nu regelen ze het gewoon zelf met uit de vriezer halen en portioneren.
quote:Ik wil ook een vrieskist.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
Ha, vandaag een vrieskist op de kop getikt (of eigenlijk van de week) en vandaag ga ik 'm afhalen. Dan gaat dat ding linea reacta naar m'n (tijdelijke) opslag.
quote:Waaaay ahead of you.
quote:Hoe zit het dan met het energielabel? Want als dat een B is ben je een veelvoud per jaar kwijt aan electriciteit. Maar om mee te starten is het een veilige uitgave natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ach, voor 25 euro kan je eigenlijk geen miskoop doen. Ik heb nu een vrieskist, als deze het een jaar volhoudt ben ik tevreden en kan ik altijd nog een bigger, badder model kopen.
quote:Klinkt goed. Ik koop nu zo'n 10 kilo per keer (en HAAT het dat ik dan telkens al mijn vriesladen moet verbouwen om alles kwijt te kunnenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben ook een van rond de 100, past 60kg in.
quote:Hij is niet zo groot, geen idee hoeveel liter. 105 liter volgens het label achterop. Ik gok dat de energielabel rond B/C hangt. Maar tis een instapmodel (voor mij dan). Heb overigens net navraag gedaan bij de fabrikant over het energielabel. Al kan ik het denk ik zelf wel afleiden aan het label achterop.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zit het dan met het energielabel? Want als dat een B is ben je een veelvoud per jaar kwijt aan electriciteit. Maar om mee te starten is het een veilige uitgave natuurlijk.
Hoeveel inhoud heeft je kist? Ik ga voor 100 liter. Kan ik ruim genoeg voer in kwijt verwacht ik. En die past op het daarvoor geplande plekje, ook niet onbelangrijk.
quote:Antwoord van Indesit gekregen: energielabel van dat ding is B.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij is niet zo groot, geen idee hoeveel liter. 105 liter volgens het label achterop. Ik gok dat de energielabel rond B/C hangt. Maar tis een instapmodel (voor mij dan). Heb overigens net navraag gedaan bij de fabrikant over het energielabel. Al kan ik het denk ik zelf wel afleiden aan het label achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |