Kan ontgiften zijn ,duurt toch wel een week of zes .quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef winterstorm666 het volgende:
zo.
de hondjes zijn nu een maand over op versvlees voeding.
en ze doen het er super op.
geen zachte ontlasting meer maar klein compact.
alleen jeuken ze nog erg.
het kan ontgiften zijn of dat ze toch reageren op de smuldier.
maandag haal ik de eerste partij lotgering.
ik heb deze week een tafelmodel vriezer op de kop getikt voor het vers vlees.
ook neem ik dan een kilo kippennekken mee.
ik heb ze deze week ook al kippenbouten gegeven om te proberen en ze kauwde er redelijk netjes op. de ontlasting erna was ook goed.
het enigste waar ik echt aan moet wennen is het vlees er op tijd uithalen want vaak moet ik het toch nog in water leggen om snel te ontdooien haha!
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef Belana het volgende:
wij hebben nu van die carnibest worsten, maar kolere, dat is wel duur met 2 van die grote honden
Hangt ervan af hoeveel brokken je geeftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef Belana het volgende:
ik vind de hoeveelheid bepalen altijd wel lastig.
ze krijgen hier 's morgens brokken (farmfood) en 's avonds vlees. Ik denk dat ze dan aan een pond vlees genoeg hebben, aangezien ze met hun gewicht normaal op een kilo zouden zitten.
Klinkt dat aannemelijk?
Ik wil eigenlijk Tinlo ook nog eens proberen, ik hoor er veel goede verhalen over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook nog bést te spreken over Lotgering. De pup eet het ook graag.
De stabij van 1 jaar en 15 kilo eet een half pond per dag, de pup van 11 weken evenveel.
Beide krijgen ze ook nog elke dag een half kipkarkasje of een stuk runderbot/-kraakbeen.
Echt waar? Volgens mij zou dat kleintje hier dan meer dan een kilo per dag vretenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik voer ook echt op zicht, dat is altijd even vogelen, en zeker met twee honden die nog in de groei zijn. Bij mijn honden voer ik eigenlijk altijd zolang ze nog groeien gewoon zoveel als ze op kunnen zonder te kotsen
Groeiende pups wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt waar? Volgens mij zou dat kleintje hier dan meer dan een kilo per dag vreten.
Ik voer ook nog steeds gewoon KVV en brok, je moet kijken waar je honden het goed op doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Belana het volgende:
Tja, op het oog, dan zou ik ze wel 2 kilo geven denk ik, zo groot als ze zijn
Ik vind dat lastig hoor.
Het gaat goed met ze, maar we gaven steeds 800 gram smuldier per hond naast de brokken.
Overzichtelijker is om gewoon helemaal op KVV over te stappen denk ik
Misschien dat we dat maar gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |