Want van 40 naar 21 is natuurlijk maar een marginaal verliesje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Als ze nee hadden gezegd, dan was het CDA helemaal ver afgezakt. Maar het is ja
Dat zegt hij toch niet? Alleen dat het CDA nu wellicht nog wat verder de helling op gaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want van 40 naar 21 is natuurlijk maar een marginaal verliesje?
Weer een derde van de partij weggejaagd. gaat goed inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Alleen dat het CDA nu wellicht nog wat verder de helling op gaat.
Degene die Sabine met succes mee uit vraagt.quote:
Hij zegt, dat als ze nee hadden gezegd, de 'helemaal ver waren afgezakt'. Ik denk, dat dat verre afzakken allang heeft plaatsgevonden. Beetje raar om een verlies van 20 zetels te marginaliseren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Alleen dat het CDA nu wellicht nog wat verder de helling op gaat.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Degene die Sabine met succes mee uit vraagt.
Het kan nog steeds ver afzakken. Van 21 naar tien bijvoorbeeld. Het zou me niet verbazen als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij zegt, dat als ze nee hadden gezegd, de 'helemaal ver waren afgezakt'. Ik denk, dat dat verre afzakken allang heeft plaatsgevonden. Beetje raar om een verlies van 20 zetels te marginaliseren.
Ze hebben zich deze formatieperiode inderdaad van hun slechtste kant laten zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het kan nog steeds ver afzakken. Van 21 naar tien bijvoorbeeld. Het zou me niet verbazen als dat gebeurt.
Mij wel. Ik denk dat de achterban zelfs groeit. Veel weglopers komen terug omdat hun club aan de macht is. Daar wil men bijhoren. Ik denk dat CDA bij de PSverkiezingen best wel weer overeind zou kunnen krabbelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het kan nog steeds ver afzakken. Van 21 naar tien bijvoorbeeld. Het zou me niet verbazen als dat gebeurt.
Ik weet het niet, ik denk dat die weglopers gewoon weer op VVD en PVV stemmenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mij wel. Ik denk dat de achterban zelfs groeit. Veel weglopers komen terug omdat hun club aan de macht is. Daar wil men bijhoren. Ik denk dat CDA bij de PSverkiezingen best wel weer overeind zou kunnen krabbelen.
Ik ook..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Arcee het volgende:
32% tegen deelname, dat vind ik best veel.
Verhagen c.s. niet, gok ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |