Ik weet wel dat deze wanvertoning, wat bij de eerste de beste supportersvereniging nog ordentelijker verloopt, in elk geval níet goed voor de partij is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel meedoen is zeker wel goed voor de partij?
In mijn ogen is het allebei een slecht argument om in te zetten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Want de Tweede Wereldoorlog is inderdaad hetzelfde als 9/11...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu doen ze het weer via klappen...
ONGELOFELIJK!!
Dit zal ook afgestraft worden. Maar goed de verkeerde keuze is al eerder gemaakt natuurlijk. Verhagen had aan zijn eerste standpunt van grote terughoudendheid vast moeten houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze wilden mee regeren.
Dat doel is bereikt.
Nu kunnen ze er voor zorgen dat de CDA boodschap wordt uitgedragen door de regering.
Kiezen tussen een afstraffing of dit.
ik zou voor meeregeren kiezen.
Toepasselijk, Twister!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef horned_reaper het volgende:
"Als u het eens bent met deze resolutie, rechtervoet op geel en linkerhand op groen."
ja, want bij de vorige verkiezingen na 4 regeringen CDA zijn ze nog niet afgestraft of zo? Hoe duidelijk wil het CDA eigenlijk hebben dat ze (even) niet gewenst zijn in de regering? Geloven ze het pas als een stem uit een brandend braambos hen dit vertelt of zo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nu kunnen ze er voor zorgen dat de CDA boodschap wordt uitgedragen door de regering.
Kiezen tussen een afstraffing of dit.
ik zou voor meeregeren kiezen.
De leeftijd, hé?quote:
De grootste fout die ze hebben gemaakt is door Balkie verkiezingsgeneuzel te laten houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit zal ook afgestraft worden. Maar goed de verkeerde keuze is al eerder gemaakt natuurlijk. Verhagen had aan zijn eerste standpunt van grote terughoudendheid vast moeten houden.
En dat was al ruim voor de verkiezingen al duidelijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De grootste fout die ze hebben gemaakt is door Balkie verkiezingsgeneuzel te laten houden.
Die hadden de aan de kant moeten schuiven voor een nieuw persoon.
Zelfs de grootste achterban zag 'm niet meer zitten....
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ja, want bij de vorige verkiezingen na 4 regeringen CDA zijn ze nog niet afgestraft of zo? Hoe duidelijk wil het CDA eigenlijk hebben dat ze (even) niet gewenst zijn in de regering? Geloven ze het pas als een stem uit een brandend braambos hen dit vertelt of zo?
Viel te verwachten.quote:
Dat zijn 7 zetels voor Klink, Ballin en Koppejan.quote:
Ik denk alleen niet dat het CDA de partij wil zijn die de boel laat klappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef venomsnake het volgende:
Redelijke verdeeldheid dus binnen het CDA. Kan nog leuk worden de komende maanden als Wilders maar gekke dingen blijft roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |