Mee eens. Ze kiezen nu heel bewust voor samenwerking met extreem-rechts en ze zijn daar volop voor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef venomsnake het volgende:
Wel lullig voor de oudgedienden binnen het CDA. De mensen die de partij hebben opgezet. Die mensen spraken mooie woorden vanmiddag.
Zonde dat zo'n partij gekaapt wordt door een stel ratten als Verhagen. Aan de andere kant kan ik er ook geen traan om laten als het CDA volledig inklapt bij de volgende verkiezingen!
Dankje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef Corkscrew het volgende:
Nogmaals een linkje naar de speech van Wilders
Inderdaad knap lullig voor de oprichters...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef venomsnake het volgende:
Wel lullig voor de oudgedienden binnen het CDA. De mensen die de partij hebben opgezet. Die mensen spraken mooie woorden vanmiddag.
Zonde dat zo'n partij gekaapt wordt door een stel ratten als Verhagen. Aan de andere kant kan ik er ook geen traan om laten als het CDA volledig inklapt bij de volgende verkiezingen!
Mwa, Koppejan stemde toch wel heel duidelijk tegen. Al zou ik nu best graag een shot van 'm willen zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Koppejan gaat om en Ferrier kan vertrekken. Dus nee.
Toen was er maar ééntje, dus het stemmen daarover verliep wat minder rommelig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef horned_reaper het volgende:
Ze doen dik 7 uur over één beslissing. Ik vraag me echt af hoe ze ooit die hele schepping in 6 dagen afkregen
Tijden zijn veranderd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad knap lullig voor de oprichters...
Ze hebben geen keus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mee eens. Ze kiezen nu heel bewust voor samenwerking met extreem-rechts en ze zijn daar volop voor gewaarschuwd.
Ja, maar blijkbaar heeft de achterban daar geen problemen mee (wat ik vreemd vind, aangezien heel veel CDA-stemmers ouderen zijn, die WO2 hebben meegemaakt, maar dat terzijde) en die achterban gaat de volgende keer weer gewoon CDA stemmen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mee eens. Ze kiezen nu heel bewust voor samenwerking met extreem-rechts en ze zijn daar volop voor gewaarschuwd.
Ah, de PVV heeft het dus van God afgekekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen was er maar ééntje, dus het stemmen daarover verliep wat minder rommelig.
Ze hebben 9/11 ook meegemaakt. Dat is toch eenzelfde argument.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heeft de achterban daar geen problemen mee (wat ik vreemd vind, aangezien heel veel CDA-stemmers ouderen zijn, die WO2 hebben meegemaakt, maar dat terzijde) en die achterban gaat de volgende keer weer gewoon CDA stemmen.
Wel meedoen is zeker wel goed voor de partijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hebben geen keus.
Of mee doen of keihard worden genaaid door Wilders die dan gaat roepen dat het CDA weer dwars lag.
Dat zou de doodsteek kunnen zijn voor het CDA bij de eventuele volgende verkiezingen.
Nou, dan ben ik benieuwd waar die vermeende Messias-verering op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, de PVV heeft het dus van God afgekekenDat verklaart die Messiasverering door de adepten op dit forum
9/11 was een heel eind weg. 40-45 was op de drempel van hun huis. Lijkt me iets anders.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben 9/11 ook meegemaakt. Dat is toch eenzelfde argument.
Want de Tweede Wereldoorlog is inderdaad hetzelfde als 9/11...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben 9/11 ook meegemaakt. Dat is toch eenzelfde argument.
'vermeende'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd waar die vermeende Messias-verering op gebaseerd is.
Ze wilden mee regeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel meedoen is zeker wel goed voor de partij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |