quote:Ik wil alleen jou. Of je vriendinnen moeten wel heel bijzonder zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef Pox het volgende:
Uit mijn samengestelde categorieën?
Sommigen hieruit zijn erg aan te raden, vooral het lesbische triootje.
quote:Verzoek om samen elkaars benen te scheren?Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou. Of je vriendinnen moeten wel heel bijzonder zijn.
quote:... wat?Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Pox het volgende:
[..]
Verzoek om samen elkaars benen te scheren?
quote:Mooi zo. Ik hou niet van harige meisjes.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Pox het volgende:
Ik wist het, je hebt niet OVERAL een weerwoord op.
Helaas zijn mijn benen al geschoren.
quote:Je kletst te veel. En je er te uit.Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik hou niet van harige meisjes.
En dat was een afleidingsmanoevre, er zijn maar een aantal dingen waar ik geen weerwoord op heb. Maar daar heb ik wel een reactie op. Niet met woorden, dat dan weer wel. Jij weet het.
quote:Ketsen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet zeker dat wij ook kunnen communiceren zonder woorden. Het rijmt op kletsen.
quote:Nou en.Op donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zwetsen vieze pedo efebofiel wat doe je rambreed dan je bent niet breed ofzo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef spoii het volgende:
[..]
ik ben een belg,
tenenkrommend dom.
kan je nog een aaneenplakkenderwoordvormen ?
quote:Kudos voor 'rambreed', die voeg ik aan mijn dictionarie toe.Op donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zwetsen vieze pedo efebofiel wat doe je rambreed dan je bent niet breed ofzo
Nee joh doen ze toch niet en als ze het wel doen tsja fockop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef chally het volgende:
[..]
Vinden ze leuk. Hun avondje stappen eindigen meestal dronken in iemands huis en een tondeuse. De meeste jongens zijn ouder dan 16, ik ben een van de jongste. Ze liepen er al over te grappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |