Ik hoorde net op de radio dat het rond vijf-zes uur zal plaatsvinden. Heel onzeker dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het enige leuke nog de stemming op zich.Hoe laat begint dat?
quote:Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel! Dankuwel hoor! Ik ga naar microfoon nummer 9
Hoe werkt zo'n stemming?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:25 schreef Mr_Mojo het volgende:
Binnen een half uur stemmen, kijken hoelang het duurt voordat er een utislag is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik vind het een goed congres, hopen dat CDA voor stemt...
Stembiljet voor iedereen; voor, tegen of onthouding.quote:
Gaat dus lang duren denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Stembiljet voor iedereen; voor, tegen of onthouding.
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.quote:
Wie moeten er volgens jouw dan regeren? (als je de verkiezingsuitslag vergeet)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.
Mijns insziens is dit het slechtste wat er mogelijk was, maar dat is maar een mening.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit de enige mogelijkheid is; CDA-VVD met gedoogsteun van PVV is verre van ideaal; maar het beste wat er met deze verkiezingsuitslag mogelijk is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:32 schreef trolololo het volgende:
Kabinet VVD + PVV met gedoogsteun van CDA
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef Mr_Mojo het volgende:
Jammer dat die moslims elke keer zo duidelijk de aandacht op hun vestigen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef nattermann het volgende:
Geloven doe je maar thuis, niet in de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |