Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.quote:
Ik hooop dat ze gaan vechten live op tv, als er uiteindelijk een 'ja' uitkomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de ene is het "IK KAP JE AF WANT JE MINUUT ZIT ER OP POTJANDORIE![]()
!!!!!" en bij de ander "let je alsjeblieft op de tijd, prettyplease
?"
Ja. Ook de "bekende" namen hebben blijkbaar recht op op meer tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuut
Dat zou ook wel eens kunnen gebeuren iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
Yup... zie Nederland 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?
quote:
o , nou ik lees het morgen wel ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |