Kneusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:29 schreef DutchErrorist het volgende:
In New York!
Gehhehhehehehe!!! EIZN!!ngeheheheh!!!!11~![]()
![]()
Dat.quote:foto Op zaterdag 2 oktober 2010 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zou je dat blad überhaupt willen lezen
New York behoort toch echt al een tijdje niet meer bij Nederland hoor..quote:foto Op zaterdag 2 oktober 2010 11:29 schreef DutchErrorist het volgende:
In New York!
Gehhehhehehehe!!! EIZN!!ngeheheheh!!!!11~![]()
![]()
Ik hier ook niet (020) en zelfs niet in de Waterstones, wat toch echt een Britse boekenwinkel is incl. tijdschriftensectiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:44 schreef Beardy het volgende:
(de PRIVATE EYE uit Engeland kan ik hier nergens vinden - regio 010)
En dat verbaast jequote:foto Op zaterdag 2 oktober 2010 11:44 schreef Beardy het volgende:
De beschikbaarheid van tijdschriften uit het buitenland is in Nederland slecht ... (de PRIVATE EYE uit Engeland kan ik hier nergens vinden - regio 010). Maar de NEW YORKER kun je bij het American Book Center (in Den Haag of Amsterdam) kopen.
http://www.abc.nl/frontpage/magazines/index.php
daar NEW YORKER intikken en je ziet dat ze het blad hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop