Ik heb meerdere keren gehoord en gelezen dat het niet goed is om ze te verwijderen. Ze zitten er niet voor niets tenslotte.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef Heikje het volgende:
Bij mij wouden ze het gaan doen toen ik 5 was, maar toen kreeg ik de dag van te voren mn eerste epilepsie aanval en vonden ze het te gevaarlijk. Ik heb ze dus nog steeds.
Nope, nergens last van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gehoord en gelezen dat het niet goed is om ze te verwijderen. Ze zitten er niet voor niets tenslotte.
Heb je er last van nu op latere leeftijd?
Eindelijk eens een positief verhaal bij een volwassene!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn amandelen zijn verwijderd toen ik 28 was, ik had ook van die verhalen gehoord dat het heel erg pijnlijk kon zijn bij volwassenen, maar dat vond ik persoonlijk 100% meevallen.
De volgende dag at ik alweer een berehap![]()
Een paar daagjes rustig aan gedaan vanwege de narcose en veel gedronken, that's all.
Succes
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:35 schreef porsche1 het volgende:
Afgelopen 4 mei zijn mijn keel amandellen eruit gehaald. Heel veel pijn deed het. Water drinken deed pijn, ijs wou ik niet. Ik had ook een soort opgezwollen bal in het begin van mijn keel. Dus als ik verkeerd slikte kreeg ik ongeveer geen adem.
Ik 1.5 week niks mogen doen.
Om deze redenen ga ik binnenkort naar de dokter en wil ik ze het liefst eruit hebbenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geen dikke amandelen maar d'r zitten wel gaten in en ik word er ziek van. Algehele malaise.
En van die prut die er uit komt.
Oh das wel beter, in een ziekenhuis (proberen te) slapen is niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:45 schreef -XX- het volgende:
Ik mag diezelfde dag nog naar huis van 't ziekenhuis.
Ik werd jaren niet serieus genomen, m'n medische dossier staat vol met die onzin. Ze waren niet opgezwollen dus kreeg ik gewoon neusspray. Nu bij een nieuwe huisarts kreeg ik de eerste keer neusspray en de tweede keer een doorverwijzing naar de KNO-arts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Om deze redenen ga ik binnenkort naar de dokter en wil ik ze het liefst eruit hebben
Geloof me, als je amandelen eruit zijn gehaald dank je de eerste week God op je blote knietjes voor de uitvinding van zetpillenquote:
Rust is het beste medicijn. In dit geval betekent dat; zo veel mogelijk slapen. Vloeilbaar voedsel en zo weinig mogelijk praten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop echt dat ik niet zo lang moet wachten totdat ik weer wat kan doen.Het liefst dezelfde dag nog gewoon naar school, maar dat zal niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |