abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95272853
vooral mijn tong doet nu nog pijn (aan de zijkanten, achterin), ik heb het gevoel dat hier kleine hechtingen inzitten ofzo.

oh, en de arts heeft ook mijn uvula (huig) een stuk korter gemaakt omdat deze te lang was, en dat gaf overlast en veel slijm (wat een feest!)

ik wil zo snel mogelijk van die korsten af :N
pi_95293324
Die korsten ja. :r
Ik had dat ook, dat gevoel aan de zijkanten van m'n tong.

Ik droomde vannacht dat ik nog een keer moest. :X
pi_95365843
@Dansemacabre hoe lang duurde het bij jou voordat je geen last meer had van je tong?

Dat ie niet meer voelt alsof ie bont en blauw geslagen is?
pi_95400613
Een dag of 4-5.
pi_95437827
oww. ik heb er nog steeds last van (dag 6)

goed nieuws, though, ik ben bij de huisarts geweest en hij heeft me nieuwe pijnstillers gegeven (als vervanging van aspirine)

*O* diclofenac *O*

woei, binnen een half uurtje werkte het zoveel beter. veel minder pijn, ik kan het iedereen aanbevelen.
pi_95439976
Bij mij begon het op dag 5 en duurde het tot dag 10 ongeveer.
Diclofenac heb ik ook gehad, vanaf het begin maar daar kreeg ik wel last van.

Heb je d'r ook maagbeschermers bij?
pi_95440358
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef ampburner het volgende:
oww. ik heb er nog steeds last van (dag 6)

goed nieuws, though, ik ben bij de huisarts geweest en hij heeft me nieuwe pijnstillers gegeven (als vervanging van aspirine)

*O* diclofenac *O*

woei, binnen een half uurtje werkte het zoveel beter. veel minder pijn, ik kan het iedereen aanbevelen.
Dat je niet diclofenac mee kreeg na de ingreep..
Dat geven we standaard mee op't MST en we starten er direct na de operatie mee. We maken 's ochtends de mensen wakker om 7:00 en geven ze diclofenac (+pcm) zodat ze gewoon brood kunnen eten 's ochtends..
pi_95440526
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Eelcotje84 het volgende:

[..]