Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Niet van mij maar van Nicole.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus vertel me, Selma, waarom krijg ik billekoek van je?
maar je bent toch ook een lekker ding?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet van mij maar van Nicole.omdat je me iets noemde.
Maar je bent ook gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet van mij maar van Nicole.omdat je me iets noemde.
yuz!quote:
Uhh nee.Behalve als zombie straks boodschappen doen.quote:
naar de zwarte markt in Beverwijk. stap zometeen in de auto.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uhh nee.Behalve als zombie straks boodschappen doen.![]()
Wat ga jij doen vandaag?
Hal 31; klein Turkiye en Marokko .quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naar de zwarte markt in Beverwijk. stap zometeen in de auto.
We zitten nu in ac holten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hal 31; klein Turkiye en Marokko .Heerlijk eten daar dus geen picknick nodig voor onderweg.
Rij voorzichtig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Schrok om half elf wakker (ipv 10 uur), kleren aan, kop onder de kraan, wegwezen. Zit je het hele eind achter een tractor die te breed is om in te halen12km lang 30 rijden ipv 50 en 80
En dus alsnog te laat op het werk
Uhuquote:
Je hebt de betaalde hallen en helemaal achteraan zijn de gratis hallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik had gedacht dat de markt in beverwijk groter was. Nja, voort maar weer eens langs de zwarte markt
Daywalk3rquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag damesUnd heren
![]()
Ik ga eens even een visje eten op de markt zo.
Lang geleden dat ik dat gehad heb
Selmaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Remcojij bent de laatste die ik persoonlijk groet.
Omdat ik maar zit te hoien en te kussen en krijg amper wat terug.quote:
ik deed welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik maar zit te hoien en te kussen en krijg amper wat terug.
Ben ik een keer gul doen jullie ondankbaar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HEY SELMA HOE IS HET MET JOU ALLES GOED
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op Daywalk3r enzoquote:
Aaahw lieve Markoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HEY SELMA HOE IS HET MET JOU ALLES GOED
[ afbeelding ]
Machiel en ReMcOrE gaan vanavond een stampje plaatsen in de HMHquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Machielvanavond rampestampen toch?
quote:
stampJE ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel en ReMcOrE gaan vanavond een stampje plaatsen in de HMH
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
En antwoord op jouw vraag: met mij gaat het niet goed![]()
*vriest mn hart in*
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey jongens, als ik aan haar (Kim) denk voel ik me echt kut.Jullie hebben geen idee hoe erg.. En ergens heb ik zo'n zin om haar in mekaar te trappen maar dat is ook weer zo fout.
GVD!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey jongens, als ik aan haar (Kim) denk voel ik me echt kut.Jullie hebben geen idee hoe erg.. En ergens heb ik zo'n zin om haar in mekaar te trappen maar dat is ook weer zo fout.
GVD!
Eerder ijzel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sel
Na regen komt zonneschijn ..
Bij jou komt er tussendoor waarschijnlijk nog eerst storm
Goedzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eerder ijzel.Oh en niet alle kinderen zijn kut.
Die twee kleintjes van Kim zijn![]()
!!
Weten jullie dat ook weer. Eindelijk verlost van dat geheimzinnige gedoe in het belang van madam.
Ik zal het wel op prijs stellen dat dit niet heel FOK! doorgaat.tenzij een niet ToF'er lurkt en zn kkbek niet dicht kan houden.
C & Z!!
Op die smerige streek van Kim na gaat het eigenlijk heel goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goedzo
Je bent iig de hipste oma ever![]()
for sure
Hoe is het verder met Sel
Dat is ook gewoon smerig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op die smerige streek van Kim na gaat het eigenlijk heel goedKim (en de kleintjes) (en de katten natuurlijk
) zijn alles voor me, dat weet ze en daar maakt ze gigantisch gemisbruik van.
Het is een gehaaide tante, hopelijk bereikt ze er wat mee...elders.
Wa's dat voor soort muziek? Trance, techno, hardstyle?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:53 schreef Mdrop het volgende:
Avond, Fuck amsterdam, gewoon naar Bill vanavond!
---
Kaskade & Adam K - Raining (Dance.Love Edit)
http://www31.zippyshare.com/v/5059206/file.html
![]()
![]()
![]()
Iets in die buurt, meer vind je hier: http://www.guikmusic.blogspot.com/quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wa's dat voor soort muziek? Trance, techno, hardstyle?
Je ziet het direct!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef ACT-F het volgende:
Mijn eerste reply vanaf de nieuwe computer
Ik heb de youtubelinkjes aangeklikt en gehoord maar dat was echt prut.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Iets in die buurt, meer vind je hier: http://www.guikmusic.blogspot.com/
Het 1e topic is al aangemaaktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eerder ijzel.Oh en niet alle kinderen zijn kut.
Die twee kleintjes van Kim zijn![]()
!!
Weten jullie dat ook weer. Eindelijk verlost van dat geheimzinnige gedoe in het belang van madam.
Ik zal het wel op prijs stellen dat dit niet heel FOK! doorgaat.tenzij een niet ToF'er lurkt en zn kkbek niet dicht kan houden.
C & Z!!
Eerst ontdooi je mn hart, net sloeg ie van schrik over.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het 1e topic is al aangemaakt![]()
![]()
![]()
Selma is oma
Nu alquote:
ik mag verder niet klagen, dat niet, dus slapen nuquote:
Meur zequote:Op zondag 3 oktober 2010 03:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik mag verder niet klagen, dat niet, dus slapen nu
ie moet niksquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:11 schreef omearos het volgende:
veel plezier Wouter
Ik moet zo weer naar huisen Justin ligt nog lief te slapen
mja, helaas wel, ik doe mee met de uitvoeringen op het van heekplein in enschede, dus moet op tijd terug zijn.quote:
Uitvoering..vertel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:31 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, helaas wel, ik doe mee met de uitvoeringen op het van heekplein in enschede, dus moet op tijd terug zijn.
succes! Muziekje aan en lekker meezingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[twitter]Ik moet zo de was ophangen[/twitter]
kutwerk is dat hé!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[twitter]Ik moet zo de was ophangen[/twitter]
Als je je gordijnen had opengedaan had je kunnen zien dat het hartstikke mooi weer was!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een rust hier. Waar is iedereen?
Joah, stomme terugspeelbalquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was wel een cadeautje voor nodig hoorde ik?
Ah ja muziekje aandoenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:01 schreef omearos het volgende:
[..]
succes! Muziekje aan en lekker meezingen
Ik mag zo aan de schoonmaakdan gaat de radio ook mooi hard
Jij ook een goedenavondquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kutwerk is dat hé!![]()
goeienavond trouwens!
Jij zit met een tele-lens vanuit Goor naar mij en mn huis te loeren?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je gordijnen had opengedaan had je kunnen zien dat het hartstikke mooi weer was!
Machielquote:
Vanuit Markelo zelfs! Je moet ook niet achter je beeldscherm zitten als de zon schijnt. Als je nou was meegegaan konden we samen brommers kiek'nquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij zit met een tele-lens vanuit Goor naar mij en mn huis te loeren?Gordijntjes lappen stof zaten halfdicht vanwege de zon. Anders zie ik niks van de TV en PC-beeldscherm.
Ik heb 's middags altijd last van de zon. Had je het hier van de zomer moeten zien...en voelen![]()
Vóór het beeldscherm dan. En ik hou niet van lawaaimachientjes kiek'n en aanhoren!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanuit Markelo zelfs! Je moet ook niet achter je beeldscherm zitten als de zon schijnt. Als je nou was meegegaan konden we samen brommers kiek'n![]()
[ afbeelding ]
mooie foto!quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef Redbaron het volgende:
En ik wordt morgen de eerste 4u gereden
Dat zal best.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Jij zit naast de chauffeur ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan die foto mislopen zeker
En ik wordt morgen de eerste 4u gereden
Waar wacht je op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat zal best.Ik zie daar een paar mooie gevormde billen.
Kat zit te huilen en ineens bedenk ik me dat de kattenbak verschoond moet worden.![]()
![]()
uhuh collega kon niet met zn rij uren thuis komen, dus auto neergezet in belgie, en die brengt mij naar zijn auto, en dan gaan mijn rij uren pas in, kan ik de 2 klanten morgen lossenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij zit naast de chauffeur ofzo?
Tot ie bij mn buren in de plantenbakken pist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar wacht je op!![]()
Ondertussen ga ik nog meer brommerkiek materiaal posten
Doe je wel voorzichtig? Op tijd inzien dat er een file staat enzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh collega kon niet met zn rij uren thuis komen, dus auto neergezet in belgie, en die brengt mij naar zijn auto, en dan gaan mijn rij uren pas in, kan ik de 2 klanten morgen lossen
heb ook net de bakken verschoond. Katten weer blijquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zal best.Ik zie daar een paar mooie gevormde billen.
Kat zit te huilen en ineens bedenk ik me dat de kattenbak verschoond moet worden.![]()
![]()
Als het een vervelende buur is, dan is hij goed afgerichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tot ie bij mn buren in de plantenbakken pist.![]()
Nee hoor grapje. Soms doen mn katten dat en dan schaam ik me kapot.
Oja dat moest ik gaan doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef omearos het volgende:
[..]
heb ook net de bakken verschoond. Katten weer blij
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef ACT-F het volgende:
En na deze foto zat ik helemaal onder de bagger![]()
[ afbeelding ]
daarom ponchoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef ACT-F het volgende:
En na deze foto zat ik helemaal onder de bagger![]()
[ afbeelding ]
Of afstand bewarenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Redbaron het volgende:
Dat weet je als je naar zo'n evenement gaat, of je moet een regenjasachtig ding om je heen hangen
ik heb 2 katten. En die gaan idd zo snel mogelijk op een schone bakquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja dat moest ik gaan doenHoeveel poezels heb jij? Gaan die van jou ook uitgerekend tijdens het verschonen, (als het grint er nog geen seconde inligt en het bovenste gedeelte er nog niet opgeplaatst is) zitten kakken in de bak?
Mijn kater kakt ook heel stom. Hij zit half in de bak, zn twee voorpoten eruit zodat het net een slak met kattenbakhuisje is.En dan die stomme kop erbij
Nee het zijn schatten van vrouwenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een vervelende buur is, dan is hij goed afgericht![]()
[ afbeelding ]
De buren zijn nog blij met je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we ooit weer een ToFmeet hebben zal ik jullie er een leuk verhaal over vertellen.
Blijkbaar wel. Zelfs ik mn excuses maak, als het weer eens zover is, zijn ze zo begripvol dat ik me er heel ongemakkelijk bij voel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De buren zijn nog blij met je?![]()
[ afbeelding ]
Wauw da's een mooie foto.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De buren zijn nog blij met je?![]()
[ afbeelding ]
Almelo is dus zo gek nog nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Blijkbaar wel. Zelfs ik mn excuses maak, als het weer eens zover is, zijn ze zo begripvol dat ik me er heel ongemakkelijk bij voel.
Ik kan er zélf geeneens begrip voor opbrengen
Mijn buurvrouwen zijn tof !
tjow, ik blief nog eem tv kiek'n.quote:
Simpele telefoons uit het jaar 0 kunnen ook heel leuk zijn hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En een HTC Wildfire gekochtAbo van 28 euro per maand ofzo en de foon gratis met alles erop en eraan
Heb hem uiterlijk vrijdag, kan dus mooi het komende weekend ermee gaan zitten pielen!
Doei simpel telefoontje
Slaap lekker, schat! Veel plezier in Barca!quote:
Whehe nicole gaat vreemdquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaap lekker, schat! Veel plezier in Barca!![]()
Vanwege hard glas? Jij..vliegenmoordenaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Soms mis ik mijn ouderwetse beeldbuis. Daar kun je tenminste vliegjes op kapot drukken
Speel de videoclip maar af, dan weet je hoe ik erover denkquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanwege hard glas? Jij..vliegenmoordenaar
Grappig jaquote:
Een spin!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speel de videoclip maar af, dan weet je hoe ik erover denk
Vreemgaande Nicole, het grappige daarvan en KLB?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grappig ja
Het is hier alleen geen KLB
Ach Markooo moet je niet serieus nemenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vreemgaande Nicole, het grappige daarvan en KLB?
R&P is daar de juiste plek voor. Sowieso, posten dat je partner vreemdgaat en advies vragenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach Markooo moet je niet serieus nemen
En als je in KLB zegt dat je vriend/vriendin vreemdgaat is krijg je vooral "whehe vriendin van TS laat zich de hele week uitwonen in het buitenland"-reacties
Volgens mij lees je het verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
R&P is daar de juiste plek voor. Sowieso, posten dat je partner vreemdgaat en advies vragen![]()
Maak het uit, ga zelf vreemd of accepteer het gewoon.
quote:
We lazen het beide goed maar ik reageerde te serieus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij lees je het verkeerdNicole gaat helemaal niet vreemd
Of ik lees jouw post weer verkeerd
Zie mn extra postquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We lazen het beide goed maar ik reageerde te serieus.![]()
Niet dat ik dacht dat Nicole dat doet hoor.Anders had ik daar wel verder op ingehaakt.
Is het weer zover?quote:
Oja dierendagquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma gefeliciteerd met je verjaardag meid!l
dankjequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaap lekker, schat! Veel plezier in Barca!![]()
quote:
15.30 staat de afspraak, dus vanavond post ik de uitkomst wel evenquote:
Geeft niks hoor moppie...quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hmm vaag, quote mijn bovenste post en je ziet het plaatje pas.
Jawel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter den rug?
Jazekers!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter den rug?
Waaromquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima. Een paar dagen in een bungalowpark in Brabant vertoeft met familie (). Dagje Antwerpen, dagje Breda, lekkere speciale Belgische biertjes drinken...
Was om 5:00 wakker. Kon niet meer slapen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Jazekers!Knettertjelam nu, ga zo maar naar huis. Geen zin meer..
Ach ja, was ook wel gezellig... alleen een beetje burgerlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Is toch mooi dat je familie zoiets doet. Mijn familie doet dat namelijk niet.
Wees zuinig op zo'n familieband.![]()
Ik was zaterdag om 7.30uur wakker en lag gister om 12.30uur pas in bedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was om 5:00 wakker. Kon niet meer slapen.7:00 Al op de zaak.
Maar het was het meer dan waardquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:25 schreef haakon het volgende:
Ik was zaterdag om 7.30uur wakker en lag gister om 12.30uur pas in bedOm 18.30 weer uit bed en toen om 23.00uur weer naar bed
Ineens weet je het : je wordt brandweermanquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dat was deel 2 van de BHV-training. Brandjes blussen is gaaf
De rol van Meesteres bevalt me wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi ya'll.
Dit topic gaat niet snel zeg.. Duurt die billekoek zo lang?
Dacht wel dat je zo'n type wasquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De rol van Meesteres bevalt me wel.![]()
Iets met Nijverdal enzulksquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Die Guitarist held voert nog steeds mijn reactie in z'n ondertitel
Werkelijk alles staat er in de steigers of is alvast uitgegravenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Het mooie nijverdal![]()
De bouwput van overijssel
Pain is weakness leaving the body.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga me spullen pakken voor de fitness.
ff weer lekker spierpijn kweken.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Pain is weakness leaving the body.
Ik eet zo beenhamquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net echt de perfecte slavink gehad
slavinkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net echt de perfecte slavink gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |