Oh my baby baby baby I love you more than I can tellquote:
Ik dacht 'waar heeft zij het nou over' maar ik had dat eerste stukje van I Want Youquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh my baby baby baby I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby baby I want you so it scares me to death
I WAAAANT YOUUUUUUUUU
Srsly?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht 'waar heeft zij het nou over' maar ik had dat eerste stukje van I Want You
nog nooit gehoord!![]()
Wat een mutserig beginnetjeIk vind hem na dat gekke intro pas mooi eigenlijk
Ik vind de rest van het nummer echt geweldig, maar op de een of andere manier had ik dat begin nooit gehoord. Moet er ff aan wennen denk ikquote:
dat doet me vaag ergens aan denken, ik weet alleen niet watquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:03 schreef Harajuku. het volgende:
You'll never touch - these things that I hold
The skin of my emotions lies beneath my own
You'll never feel the heat of this soul
My fever burns me deeper than I've ever shown - to you
You'll say, Don't fear your dreams, it's easier than it seems
You'll say you'd never let me fall from hopes so high
But never is a promise and you can't afford to lie
You'll never live the life that I live
I'll never live the life that wakes me in the night
You'll never hear the message I give
You'll say it looks as though I might give up this fight
But as the scenery grows, I see in different lights
The shades and shadows undulate in my perception
My feelings swell and stretch, I see from greater heights
I realize what I am now too smart to mention - to you
De date van Tombo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doet me vaag ergens aan denken, ik weet alleen niet wat
Aan Fiona Apple?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doet me vaag ergens aan denken, ik weet alleen niet wat
Uhm... ja, ik moet wel. Ik heb nachtdienst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je blijft écht de hele nacht op he?
Ik bennie dead.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:39 schreef Greys het volgende:
APK, heb je het verslag van Tombo d'r date nou al gelezen eigenlijk?
Ik was aan het wachten tot je er zelf achter zou komenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ja dus. In dat topic waar je net nog gepost hebt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot je er zelf achter zou komen
Echt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:42 schreef Greys het volgende:
Oh, ja dus. In dat topic waar je net nog gepost hebt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:48 schreef Harajuku. het volgende:
Hier GReys http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
De Franse is toch mooier dan de Engelse he?quote:
Ooit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:50 schreef Greys het volgende:
De Franse is toch mooier dan de Engelse he?
quote:
Ik kan hier niet youtuben.quote:
Is dat een aanzoek?quote:
Doe maar met die zak rijstquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat een aanzoek?![]()
![]()
*gooit vast een zak rijst leeg*
Ik zie geen vraagteken, jij?quote:
... en daarna je robotstofzuigert er achteraan?quote:*gooit vast een zak rijst leeg*
quote:
Mag ik je bruidsmeidsje zijn?quote:
quote:[..]
... en daarna je robotstofzuigert er achteraan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:20 schreef Cat22 het volgende:
He, net de wakkere mensen gemist.![]()
*gaat koffie zetten voor de ochtendploeg*
Niet zo gemeen tegen Qwea hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, wat zijn dronken mensen toch irritant
quote:
Leuk, ik ga zo naar Ikeaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik had braaf de wekker om 9 uur gezet, maar ik geloof dat ik hem toch ergens in mijn onderbewustzijn heb uitgedrukt![]()
Dus nu snel douchen, autowassen en naar de Karwei om duo-rolgordijnen voor in de badkamert
Ga je halen daar dan?quote:
mwah, beddengoed enzowquote:
Je moet je wassen, er vliegen vliegen om je hoofdquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:09 schreef tombolafan het volgende:
Je moet je wassen, er vliegen vliegen om je hoofd
Ooeh do tellquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, wat zijn dronken mensen toch irritant
Ik zit net even op haar laptopquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, hoe is het met je schoonmoeder? (mocht je teruglezen)
Mogguh Q
Ah dat vind ik echt zo sneuquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit net even op haar laptopWe hebben net gebeld, maar we moesten over een kwartier even terugbellen want dan zouden we de persoon die haar behandeld aan de lijn krijgen. Maar naar huis mag ze waarschijnlijk nog niet. Hopelijk kunnen we vanmiddag even langskomen.
Vannacht rond een uur of twee gaan slapen, want m'n schoonzusje had één van de drie honden nog mee genomen in de auto en die moest dus weer terug naar huis. En dat is dus tegelijkertijd het oude besje dat echt super aanhankelijk aan zijn baasje is, dus die heeft als een gek lopen piepen vannacht en op een gegeven moment ging hij zelfs janken, wat de andere honden weer aanstak.. Toen is mijn vriend hem op gaan halen en heeft hij de rest van de nacht bij ons in bed geslapen, arm beestje.
Sneu verhaal hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit net even op haar laptopWe hebben net gebeld, maar we moesten over een kwartier even terugbellen want dan zouden we de persoon die haar behandeld aan de lijn krijgen. Maar naar huis mag ze waarschijnlijk nog niet. Hopelijk kunnen we vanmiddag even langskomen.
Vannacht rond een uur of twee gaan slapen, want m'n schoonzusje had één van de drie honden nog mee genomen in de auto en die moest dus weer terug naar huis. En dat is dus tegelijkertijd het oude besje dat echt super aanhankelijk aan zijn baasje is, dus die heeft als een gek lopen piepen vannacht en op een gegeven moment ging hij zelfs janken, wat de andere honden weer aanstak.. Toen is mijn vriend hem op gaan halen en heeft hij de rest van de nacht bij ons in bed geslapen, arm beestje.
Ik ben ooit naar een concert van Roxette geweest en echt wat waren die slecht!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:27 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou ja, you know.quote:
Ga ik nog steeds van huilenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:59 schreef Strega het volgende:
Dan toch minstens deze:
Lewis allen, sonny white, Billy Holiday
Seven trees
Bearin’ strange fruit
Blood on the leaves
And blood at the roots
Black bodies
Swinging in the southern breeze
Strange fruit hangin’
From the poplar trees
Pastoral scene
Of the gallant south
Them big bulging eyes
And the twisted mouth
Scent of magnolia
Clean and fresh
Then the sudden smell
Of burnin’ flesh
Here is a fruit
For the crows to pluck
For the rain to gather
For the wind to suck
For the sun to rot
For the leaves to drop
Here is
Strange and bitter crop
As singed by billie holiday
Southern trees bear strange fruit,
Blood on the leaves and blood at the root,
Black bodies swinging in the southern breeze,
Strange fruit hanging from the poplar trees.
Pastoral scene of the gallant south,
The bulging eyes and the twisted mouth,
Scent of magnolias, sweet and fresh,
Then the sudden smell of burning flesh.
Here is fruit for the crows to pluck,
For the rain to gather, for the wind to suck,
For the sun to rot, for the trees to drop,
Here is a strange and bitter cry.
Oh nou mooi dan mag jij de volgende kee rmet mij meequote:
Ik heb er al een heel programma op zittenquote:
Och het hondje, wat zielig! Wel lief dat hij in bed heeft geslapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo goed bezig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er al een heel programma op zitten
Had met Maes afgesproken, we zijn even in Schiedam geweest, leuke winkels
Alleen beetje apart dat er dan naast een heel leuk interieurzaakje weer een etalage vol dildo's is
Muts, loop je bij mij om de hoek en dan doe je niet effe een bakkie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen beetje apart dat er dan naast een heel leuk interieurzaakje weer een etalage vol dildo's is
Ik heb er nog aan gedacht, maar je moest vanmorgen weg toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Muts, loop je bij mij om de hoek en dan doe je niet effe een bakkie.
Snap ik eindelijk wat jij in Schiedam moetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Muts, loop je bij mij om de hoek en dan doe je niet effe een bakkie.
Uhuh!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap ik eindelijk wat jij in Schiedam moet
Vanavond moeten we weg. Ik had idd wel geroepen dat we zouden oppassen op de kleinemeid,maar dat bleek pas vanavond te zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan gedacht, maar je moest vanmorgen weg toch?
Of heb ik dat verkeerd gelezen? In elk geval ga ik binnenkort weer, want dat ene koffie en thee winkeltje is echt allerschattigst
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Ing, DM, winterkoninkje!![]()
[..]
Uhuh!
Dat koffie en thee winkeltje?
En Conny?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:30 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
ADHD-Pimpelmeesje deed zojuist bijna een looping.
Conny heeft een groeistoornis.quote:
Zien!quote:Oeh, sms (of MMS heet dat geloof ik he?) van Tombola met een foto van een IKEA kar volllllll met fleece dekentjes in babyblauw, creme en lime
![]()
Oh, dan moet ik even kijken hoe ik ook alweer een foto van mijn telefoon op de computer krijgquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Conny heeft een groeistoornis.
[..]
Zien!
Gewoon een foto van de telefoon maken, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dan moet ik even kijken hoe ik ook alweer een foto van mijn telefoon op de computer krijg
Begin met een USB-kabel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik even kijken hoe ik ook alweer een foto van mijn telefoon op de computer krijg
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:58 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
@Nok lukt het nog een beetje met de schilderijen?![]()
Ik ben blij want ik heb een nieuw tapijtje kan Jip ook lekker op liggen.
Geeft niks.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niet echt op het moment. Ben helemaal niet in een schilderbui de afgelopen 2 weken.
Kom ik daar aan met mijn 5 lullige dekentjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
Bluetooth, wat een uitvinding
[ afbeelding ]
Interessant vind ik het.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Nou, ik ben dat CDA congres eens aan het bekijken, maar ik denk dat we weer terug kunnen naar de stembus
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En Conny?
Oeh, sms (of MMS heet dat geloof ik he?) van Tombola met een foto van een IKEA kar volllllll met fleece dekentjes in babyblauw, creme en lime
![]()
Ik zou het ook heel interessant vinden, als sommige mensen eens leren om niet als een verzuurde idioot te gaan staan krijsen. Ik kan niet tegen dat hysterische getetter, wát ze ook zeggen. Daar word ik echt een tikkie agressief vanquote:
Inderdaad ja. Ik zei al een paar keer: joh, denk om je hart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel interessant vinden, als sommige mensen eens leren om niet als een verzuurde idioot te gaan staan krijsen. Ik kan niet tegen dat hysterische getetter, wát ze ook zeggen. Daar word ik echt een tikkie agressief van
Daarom zet ik het maar niet opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel interessant vinden, als sommige mensen eens leren om niet als een verzuurde idioot te gaan staan krijsen. Ik kan niet tegen dat hysterische getetter, wát ze ook zeggen. Daar word ik echt een tikkie agressief van
Eurlings ging echt hélemaal uit zijn stekker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik zei al een paar keer: joh, denk om je hart.
Eurlings deed het trouwens ook. En daarna nog zoeen met een hoogrode kop, alleen ietsje minder hitler-scheeuwerig dan Eurlings.
Is de communicatie-cursus wegbezuinigd danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurlings ging echt hélemaal uit zijn stekker!
En die Hermien net dan, met die overslaande stem. Tussendoor nog even snibbig naar haar buurman 'Ja, wij als CDA ja!!!!' .
De inhoud is heel interessant, de manier waarop het gebracht wordt is echt vreselijk.
Dat vraag ik me dus ook af, of ik het ermee eens ben laat ik even in het midden maar er zijn 2 grootste partijen en die "moeten" eigenlijk regeren volgens het democratisch stelsel zou ik zo denken toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Waar ik nou zo benieuwd naar ben...
Stel, er wordt massaal tegen gestemd. Dan gaat al hetgeen waarvoor ze de afgelopen maanden/weken hebben gewerkt dus niet door. Oké, next dan.
Wát is next? Stel dat er dan na maanden praten en onderhandelen een andere coalitiemogelijkheid blijkt. En dat dan een van díe partijen weer een congres gaat houden en weer nee gaat stemmen. Zo blijven we toch bezig? Je kunt toch nooit iets vinden waar echt 100% iedereen het mee eens is?
In dit geval wel belangrijk dat de meerderheid van een verliezende, zwaar verliezende partij tenminste in meerderheid achter het regeerakkoord staat. Als er dan weer nieuwe verkiezingen komen weet je tenminste waarop je kiest. Nu is dat niet helder meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Waar ik nou zo benieuwd naar ben...
Stel, er wordt massaal tegen gestemd. Dan gaat al hetgeen waarvoor ze de afgelopen maanden/weken hebben gewerkt dus niet door. Oké, next dan.
Wát is next? Stel dat er dan na maanden praten en onderhandelen een andere coalitiemogelijkheid blijkt. En dat dan een van díe partijen weer een congres gaat houden en weer nee gaat stemmen. Zo blijven we toch bezig? Je kunt toch nooit iets vinden waar echt 100% iedereen het mee eens is?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is de communicatie-cursus wegbezuinigd dan
Ik ben bang dat al die duizenden CDA-ers op dat congres ook de D uit CDA vergeten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, of ik het ermee eens ben laat ik even in het midden maar er zijn 2 grootste partijen en die "moeten" eigenlijk regeren volgens het democratisch stelsel zou ik zo denken toch?
De onderhandelaars zijn de C allang kwijtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat al die duizenden CDA-ers op dat congres ook de D uit CDA vergeten.
Zo klinkt het namelijk. Als je het democratisch bekijkt is het CDA uitgekotst met een enorm verkiezingsverlies en zijn de VVD en de PVV de grote winnaars. En toch klinken ze zo ontzettend arrogant (ondanks het feit dat ze op bepaalde vlakken écht wel een punt hebben) alsof zij volledig de wijsheid in pacht hebben. Die toon zouden ze wel een beetje mogen matigen.
Ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De onderhandelaars zijn de C allang kwijt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat al die duizenden CDA-ers op dat congres ook de D uit CDA vergeten.
Zo klinkt het namelijk. Als je het democratisch bekijkt is het CDA uitgekotst met een enorm verkiezingsverlies en zijn de VVD en de PVV de grote winnaars. En toch klinken ze zo ontzettend arrogant (ondanks het feit dat ze op bepaalde vlakken écht wel een punt hebben) alsof zij volledig de wijsheid in pacht hebben. Die toon zouden ze wel een beetje mogen matigen.
We have got a C D Aquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jup dit dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Ik vind van deze formatie sowieso weinig kloppen.
We krijgen een MINDERHEIDSkabinet? Hoe kan dat? Geert tekent dan wel ergens voor, mij hij kan tenb alle tijde de zijn eigen plan trekken, zonder consequenties. Probeer dat ook maar eens uit te leggen aan een buitenlande.
En ik vind het ook van de zotte dat de partij die een paar maanden geleden bij de verkiezingen als grote verliezer uit de bus kwam, gewoon lekker door mag gaan met zaken waar de burger dus de afgelopen kabinetten niet mee eens was.
Daten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef Qwea het volgende:
ik zit me te bedenken, maar als ik ooit op date zou moeten, zou ik niks anders weten dan apple. microsoft, severs, netwerken, databases en codes om het over te hebben ws!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar de PVV wil wat Wilders wil, er is namelijk géén democratie in die partij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
En de A doet het ook al niet meer![]()
Al vind ik het wel voor het CDA spreken dat ze een congres erover houden, bij de VVD is het gewoon aangenomen (ik heb tenminste niets vernomen van een ledenraadpleging). En het PVV-lid was sowieso voor![]()
[..]
Daten?Ik kan uren kletsen over real time parsing van applicatielogs
Hoezo zonder consequenties? Wat je ook van Wilders vindt, hij zal sowieso zijn toon moeten matigen. Als hij overal oproer gaat lopen kraaien dan laat hij persoonlijk het kabinet vallen. Dacht je dat het er hem niet aan gelegen is om juist nú (als dit doorgaat) de boel *heel* te laten? Als hij van leer trekt en binnen een half jaar de boel instort, wijzen ze allemaal - terecht, dan - naar hemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Ik vind van deze formatie sowieso weinig kloppen.
We krijgen een MINDERHEIDSkabinet? Hoe kan dat? Geert tekent dan wel ergens voor, mij hij kan tenb alle tijde de zijn eigen plan trekken, zonder consequenties. Probeer dat ook maar eens uit te leggen aan een buitenlande.
Denk je niet dat dit gewoon een schijnvertoning is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
Al vind ik het wel voor het CDA spreken dat ze een congres erover houden, bij de VVD is het gewoon aangenomen (ik heb tenminste niets vernomen van een ledenraadpleging). En het PVV-lid was sowieso voor![]()
Nadat er al een aantal leden en achterban bij begonnen te draaien krijg ik dat idee ook steeds meer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit gewoon een schijnvertoning is?
Ik zit niet te kijken, maar ik denk dat ze het er gewoon doorheen gaan drukken.
Dat ben ik met je eens, al we opnieuw naar de bus moeten is er een weekje na de uitslag Wilders I met de VVD en en de SGP ofzo, daar worden we helemaal niet blij van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zonder consequenties? Wat je ook van Wilders vindt, hij zal sowieso zijn toon moeten matigen. Als hij overal oproer gaat lopen kraaien dan laat hij persoonlijk het kabinet vallen. Dacht je dat het er hem niet aan gelegen is om juist nú (als dit doorgaat) de boel *heel* te laten? Als hij van leer trekt en binnen een half jaar de boel instort, wijzen ze allemaal - terecht, dan - naar hem
Precies de reden dat ik niet zo heel huiverig ben voor de gedoogsteun van de PVV.
Hij zal zich wel móeten inhouden.
Het lijkt mij persoonlijk erger als er nog maanden onzekerheid en gesteggel blijft over de te vormen regering. Laat ze het maar eens laten zien. En anders wordt het bij een volgende verkiezing keihard afgestraft.
Lijkt me stug, als er hier straks 80% tegen wordt gestemd kunnen ze niet anders dan daar hun afspraken over naleven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde gister in het nieuws dat ze verwachten dat 70% voor stemt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me stug, als er hier straks 80% tegen wordt gestemd kunnen ze niet anders dan daar hun afspraken over naleven?
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het applaus voor de *tegens* harder is dan bij de *voors*.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde gister in het nieuws dat ze verwachten dat 70% voor stemt.
Ik zit nu trouwens niet te kijken hoor, ik heb twee keer een stukje geprobeerd, maar ik kan het niet aanzien.
Geen. Sowieso zagen ze er uit alsof er al 3,5 naar niet afgestoft wasquote:
Dat denk ik ook. Maar het blijft wel interessant om te horen wie wie nou is binnen het CDAquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders wint met nieuwe verkiezingen en dan samen met de VVD gaat regeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al we opnieuw naar de bus moeten is er een weekje na de uitslag Wilders I met de VVD en en de SGP ofzo, daar worden we helemaal niet blij van.
Ik bedoelde met een druk op de knop de boel kan laten ploffen, en als ie dat handig aanpakt wint hij ook de de daaropvolgende verkiezingen.
Oeh, ging jij niet naar dierenthuis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
Daten?Ik kan uren kletsen over real time parsing van applicatielogs
saaiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Er spreekt nu een wel héél ongeïnteresseerde, want die heeft het steevast over het VVV ipv over de PVV
[..]
Geen. Sowieso zagen ze er uit alsof er al 3,5 naar niet afgestoft was
A) percentages zijnniet na te gaan en beinvloedbaar. Altijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me stug, als er hier straks 80% tegen wordt gestemd kunnen ze niet anders dan daar hun afspraken over naleven?
Volgens CDA methodiek betekent 65% tegen toch gewoon "Ja, we veranderen een paar cosmetische dingetjes en voeren het gewoon in"? Zie het referendumquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) percentages zijnniet na te gaan en beinvloedbaar. Altijd.
B) niet iedereen die tegen samenwerking met de PVV is of die tegen deelname aan een minderheidskabinet is zal ook tegen stemmen. Veel mensen komen om hun mening te geven, maar zeggen toch: maar we steunen wel onze Grote Roergangers.
Ik heb gewoon die stiekem hoop dat het nu doorgaat met het, instabiele, CDA erbij. Laat ze een jaartje of anderhalf regeren, en tegen die tijd nieuwe verkiezingen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar het blijft wel interessant om te horen wie wie nou is binnen het CDA
[..]
Ik denk dat Wilders wint met nieuwe verkiezingen en dan samen met de VVD gaat regeren.
Ik ben tegen een dergelijke regering, omdat ik denk dat het alle goeds dat er is stuk zal maken ipv te repareren wat er nu stuk is. Maar ik vind WEL dat dat moet gebeuren zodat we over een paar jaar met z'n allen weer kunnen zeggen: dat nooit meer. Als het dan toch moet.... dan liever nu. Kom maar op.
Voor wat betreft mijzelf... liever later, want dan ben ik waarschijnlijk in een betere positie om te vluchten, want ik wil hier niet blijven als het rechts wordt. Maar ik wil ook mijn kinderen meenemen, die van mezelf, die donker is, en ook die van mijn man, met haar moslim echtgenoot en kindjes. Het raakt ons hard.
En voor wat betreft congressen in de VVD; die hebben ze gehad en ze hebben daaruit juist deze elementen als Wilders en Verdonk weggestemd. Toch gaan ze hier nu mee samen. Dat is een mooi spel op lange termijn geweest.
Twitter:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
Wie was nu die laatste spreker? Heb de naam en de speech gemist, maar er was nogal wat bijval. Wie was dat?
heujquote:
Jij bent een fijne voor je familie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heuj
werd vandaag wakker en had zin om een filmpje te kijken, vervolgens zit ik de hele middag al op m'n kamer
Allebei gezellig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nah, of op m'n kamer film kijken of beneden naar m'n laptop kijken
ligt niet aan mij hoor, mijn vader is gewoon niet erg gezelligquote:
Wat een rotzooi.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:57 schreef nokwanda het volgende:Gaat er lekker eerlijk aan toe daar op dat congres
Niemand kan mij wijsmaken dat deze verwarring per ongeluk is. Je wordt gewoon voor achterlijk verklaard waar je bij zit.quote:
Later dan een uurtje of acht, negen zal het sowieso niet worden, alles moet nog naar alle uithoeken van het land terug én voor zondag thuis zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:03 schreef LekkerApart het volgende:
Ze riepen net een half uur, maar dat zie ik niet lukken hoor
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
35 dekentjes in blauw en groen![]()
[ afbeelding ]
En ze waren zelfs 1,29 vandaag () dus 5 extra hoeslakens (in totaal dus 30) gehaald:
[ afbeelding ]
Past heus wel in de auto, mits netjes neergelegd:
[ afbeelding ]
Oh, kijk aan, het past sowieso![]()
[ afbeelding ]
Dekentjes!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
En ze waren zelfs 1,29 vandaag () dus 5 extra hoeslakens (in totaal dus 30) gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga niets zeggen over vrouwen en ruimtelijk inzicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben door Qwea al tot Opperhoofd benoemdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dekentjes!![]()
![]()
![]()
Moet er nog iets anders gehaald worden? Mijn auto is tot op heden vrij leeg. Op het pakje van Nieslief en mijn 5 dekentjes dan.![]()
En Tombo, ik draag de post van Hoofd lieve knuffelige dekentjes aan jou over.
We hadden nog meer mee hoor; babyledikant, tapijt, planken etc etc, en ik dacht dat dat ook in de achterbak moest, maar dat kon op de achterbankquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen over vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Daarna kwam er gelukkig nog een duidelijke versie, dat was wel nodig ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand kan mij wijsmaken dat deze verwarring per ongeluk is. Je wordt gewoon voor achterlijk verklaard waar je bij zit.
Ik zie jullie al bij de kassa staan: één ledikantje, 395275983 dekentjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden nog meer mee hoor; babyledikant, tapijt, planken etc etc, en ik dacht dat dat ook in de achterbak moest, maar dat kon op de achterbank
Wat een zenuwachtig gedoe daar zeg. En idd de resolutie tig keer opnieuw in verschillende vormen doen passeren. Democracy gone bad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna kwam er gelukkig nog een duidelijke versie, dat was wel nodig ook
Wat een chaos.
En nu is het helemaal duidelijk lijkt me, nu ze nog eens op verzoek van een aantal leden nog eens het dunnetjes drie keer overdoen.
Wat een knullig gedoe, schaam je, CDA.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben door Qwea al tot Opperhoofd benoemd
Nou ja, als het antwoord maar steeds grotendeels hetzelfde is wordt het in elk geval nog een béétje duidelijk. En wie verzint er nou dat die man die dit moet leiden kleurenblind is. Het lijkt wel slecht cabaretquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een zenuwachtig gedoe daar zeg. En idd de resolutie tig keer opnieuw in verschillende vormen doen passeren. Democracy gone bad.
Ze moest ze natuurlijk natellen, ik snel een ander karretje gehaald om ze daar dan in te leggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie jullie al bij de kassa staan: één ledikantje, 395275983 dekentjes.
Ze maken een karikatuur van zichzelf....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarna kwam er gelukkig nog een duidelijke versie, dat was wel nodig ook
Wat een chaos.
En nu is het helemaal duidelijk lijkt me, nu ze nog eens op verzoek van een aantal leden nog eens het dunnetjes drie keer overdoen.
Wat een knullig gedoe, schaam je, CDA.
Nee, je had moeten zeggen, ik had er toch 18?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moest ze natuurlijk natellen, ik snel een ander karretje gehaald om ze daar dan in te leggen
"ehm, 17 groene dekentjes, klopt dat?"
"ja, weet ik dat, ik weet alleen dat het er in totaal 35 zijn"
"![]()
![]()
"
""
Trein. Nou ja, auto bij Sloterdijk geparkeerd (tot 19.00 betaald parkeren daar) en verder de trein/metro genomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze maken een karikatuur van zichzelf....
Tombo, heb jij gister naar Amsterda getreint of ben je met de auto gegaan?
Op zondag zelfs gratis parkeren, maar waarschijnlijk wel drukker danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trein. Nou ja, auto bij Sloterdijk geparkeerd (tot 19.00 betaald parkeren daar) en verder de trein/metro genomen
Als men nog snapt wat men stemt wel. Maar ik verwacht daar intern daar nog wel heel wat commentaar op. En terecht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als het antwoord maar steeds grotendeels hetzelfde is wordt het in elk geval nog een béétje duidelijk. En wie verzint er nou dat die man die dit moet leiden kleurenblind is. Het lijkt wel slecht cabaret
Ja, ik moet tijds- en routetechnisch ook nog met jou in overleg wat het handigste is als ik op date ga.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trein. Nou ja, auto bij Sloterdijk geparkeerd (tot 19.00 betaald parkeren daar) en verder de trein/metro genomen
Nou, hij rammelt er steeds sneller doorheen, nu is applaus al genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als men nog snapt wat men stemt wel. Maar ik verwacht daar intern daar nog wel heel wat commentaar op. En terecht.
Bij die derde stemronde was het toch wel duidelijk? Toen werd gewoon ipv geleuter over een resolutie letterlijk gevraagd of men VOOR dit kabinet stemde of niet. Verder is het inderdaad echt een enorme chaos. "Welke kleur is dit???"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als men nog snapt wat men stemt wel. Maar ik verwacht daar intern daar nog wel heel wat commentaar op. En terecht.
Ik zit een beetje te dubben namelijk wat handig is, al die stations daar in de buurt zitten er een kilometer of 2, 3 vandaan. (Amstel, Zuid, Rai, Duivendrecht...)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij kan wmb je auto op sloterdijk laten staan, en met de trein naar Uitgeest gaan terug (geen idee eigenlijk hoe veilig daar parkeren isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik moet tijds- en routetechnisch ook nog met jou in overleg wat het handigste is als ik op date ga.
Tsja, altijd dat gejammer van "Dat gaat niet passen! Dat gaat niet passen!" maar als 't er eenmaal inzit blijkt het toch wel goed te gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen over vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Amstel is toch redelijk dichtbij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
Ik zit een beetje te dubben namelijk wat handig is, al die stations daar in de buurt zitten er een kilometer of 2, 3 vandaan. (Amstel, Zuid, Rai, Duivendrecht...)
Icemotion heeft "gewoon" geparkeerd in de buurt van het restaurantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te dubben namelijk wat handig is, al die stations daar in de buurt zitten er een kilometer of 2, 3 vandaan. (Amstel, Zuid, Rai, Duivendrecht...)
Maar ik kom dus met zo'n grote gele.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Icemotion heeft "gewoon" geparkeerd in de buurt van het restaurant
Er is nooit plek voor dat slagschip van JJHquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Icemotion heeft "gewoon" geparkeerd in de buurt van het restaurant
Zeg, heb je de uitleg gelezen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, altijd dat gejammer van "Dat gaat niet passen! Dat gaat niet passen!" maar als 't er eenmaal inzit blijkt het toch wel goed te gaan
Maar wat zegt 9292ov dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
Dat wijnarrangement is ook precies waarom ik moet treinen.
tis lastig, de tram stopt redelijk vlakbij (geen idee welk nummer)quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, altijd dat gejammer van "Dat gaat niet passen! Dat gaat niet passen!" maar als 't er eenmaal inzit blijkt het toch wel goed te gaan
Hara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik had hier een heel stuk staan. Dat zet ik er niet neer. Ik zal het je PMmen. Maar het komt er op neer dat ik me geen illusies koester. Maar ik ben blij dat je daar verbaasd/naief over kunt zijn. Ik hoop echt dat dat zo kan blijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef LekkerApart het volgende:
@nokwanda
Ook al zal de regering met een gedogende Geert er komen, ik geloof met heel mijn hart dat nooit lang stand kan houden. Ik geloof niet dat er meer dan een miljoen mensen in Nederland zijn die zijn standpunten echt ondersteunen.
Zit ik er naast, dan ben ik verdomd naïef en oprecht verbaasd
Amstel. 1,5kmquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
OP een bontkleed VOOR de kachel in je blote kont zult gij, Vrouwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
Pizzadeeg wordt gekneed dus ik hang naast de kachel onde rbontkleed op de bank
Bis Spanjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zong er eentje Bispanje.
Ah, vandaar die dekens! Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ga je ook mee naar DTH?
Mijn slagschip past overal in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nooit plek voor dat slagschip van JJH
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OP een bontkleed VOOR de kachel in je blote kont zult gij, Vrouw
Ja, je dacht dat ik het koud had?quote:
Metro.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Amstel. 1,5km
RAI. 2,5km
Zuid 3,0km
Duivendrecht 3,5km
Als je het zo op een rijtje zet is het best duidelijk.
Maar voor Zuid & Duivendrecht hoef ik niet over te stappen.
Metquote:
2 haltes kun je ook lopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Metro.![]()
En zo'n chipkaartje kun je (heel duur) ook gewoon los kopen.
Echt een debiel systeem, ik woon 2 tramhaltes van het CS, moet ik echt een vermogen betalen voor 1 minuut trammen.
PM!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij kan wmb je auto op sloterdijk laten staan, en met de trein naar Uitgeest gaan terug (geen idee eigenlijk hoe veilig daar parkeren is), of je auto in Uitgeest zetten en dat ik je daar ophaal 's avonds (als je het wijnarrangement neemt en dus niet terug kan rijden)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
Dat wijnarrangement is ook precies waarom ik moet treinen.
Niet als het regent.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met![]()
[..]
2 haltes kun je ook lopen
Loopt niet zo lekker met bagage als je op vakantie gaat.quote:
Een rond kontje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lieflijke kofferbak had je Tombo!![]()
Ja abnormaal duurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Metro.![]()
En zo'n chipkaartje kun je (heel duur) ook gewoon los kopen.
Echt een debiel systeem, ik woon 2 tramhaltes van het CS, moet ik echt een vermogen betalen voor 1 minuut trammen.
Taxi.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Loopt niet zo lekker met bagage als je op vakantie gaat.
Strippenkaartjes in de bus waarin altijd maar een paar dubbeltjes duurder, tenminste in de stadsbussen hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja abnormaal duur
Gewoon meer dan het dubbele kwam ik met een vriendin zonder chip achter.
quote:
Hey! Niet mijn kontje op internet bespreken!quote:
Vanaf welk station? Want 9292 geloof ik nooit zo. Die doen hun best je zo ver mogelijk om te laten reizen.quote:
Jullie kijken over het algemeen niet echt blij met zo'n kort ritje.quote:
En ook nog rood.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Hey! Niet mijn kontje op internet bespreken!
Hoe kort is kort?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie kijken over het algemeen niet echt blij met zo'n kort ritje.
Nee wel taxi gespeeldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je lopen snorderen hier in Zwolle?
Dan is het goed. En jullie wonen volgens mij trouwens ook een beeetje buiten ons verzorgingsgebied.quote:
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanaf welk station? Want 9292 geloof ik nooit zo. Die doen hun best je zo ver mogelijk om te laten reizen.![]()
En I haz chipkaart.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:54 schreef JJH het volgende:
Hoe kort is kort?
Als het meer is dan een kilometertje of 1,5 vind ik het al prima hoor.
Dan moet je maar lopen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.2km dus, met flinke omweg namens google.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
Ik lees net op Twitter dat het CDA accoord is. 32% heeft tegengestemd.
[..]
Dan is het goed. En jullie wonen volgens mij trouwens ook een beeetje buiten ons verzorgingsgebied.
Ow.quote:
Dat heb ik nu gedaan, normaal gebruik ik hem voor het werk (dus kaartjes voor declaratie inleveren en omdat een deel via Veolia gaat schiet het met de chipkaart niet zo op).quote:En heb je hem wel geactiveerd? Je reisprodukt opgehaald ed?
Hihi gokverslaafdequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten bij mn ouders, vanavond misschien nog even online, maar ga ook naar het casinoweer
Wat zij zegt.quote:
Dat is bijna 20,- bij ons.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nogal![]()
Voor 2 km met 9p zouden we echt veel kwijt zijn
Nogal ja
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eten bij mn ouders, vanavond misschien nog even online, maar ga ook naar het casinoweer
Hier nog meer belachelijk.quote:
Netjes iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel plezier.
En als ik al eens ga gokken neem ik een vast bedrag mee, en laat de pinpas thuis. Prima tactiek.
quote:
Bod uitgebracht gisteren. Ze hebben een week om te reagerenquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier nog meer belachelijk.
Maarja na een drankrekening van over de 300 euro had ook dat wel gekund
Met z'n tweetjes?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Qwea het volgende:wij hadden ooit een drankrekening van 275
Hartaanval was dichtbij
Ik hoop dat er iets meer mensen waren dan jullie 2?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]wij hadden ooit een drankrekening van 275
Hartaanval was dichtbij
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bod uitgebracht gisteren. Ze hebben een week om te reageren
ff weekje wachten dus![]()
4quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets meer mensen waren dan jullie 2?
Daarom laat ik drankjes eigenlijk bijna nooit opschrijven.
hehehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik met mijn 2 redbull daar niet bij was
Hihihihi kon je dat nog allemaal?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
4
En het was echt van "we gaan mag ik de rekening?"
En echt zo van ;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag jij eigenlijk alcohol drinken met die ziekte van Crohn?quote:
Jup, was ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk alcohol drinken met die ziekte van Crohn?
Of was jij dat niet?
Ik weet nog wel dat ik echt praktisch depressief wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi kon je dat nog allemaal?
Dat moest ik even opzoeken op google, dacht dat het een soort Oh oh Sjerso uitdrukking was, maar het zijn gewoon prostaglandinesynthetaseremmers.quote:
Maessie!quote:
hehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken op google, dacht dat het een soort Oh oh Sjerso uitdrukking was, maar het zijn gewoon prostaglandinesynthetaseremmers.
geen verse ananasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te verzinnen wat ik op de pizza's ga gooien
Ik kan woord niet uitspreken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken op google, dacht dat het een soort Oh oh Sjerso uitdrukking was, maar het zijn gewoon prostaglandinesynthetaseremmers.
Ik heb nog een verse ananas liggen.quote:
Das wel lekker verse ananas, maar niet op je pizzaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog een verse ananas liggen.![]()
En de zak suikerpinda's leeggegeten dus nu geen zin in avondeten. Maja, gisteren was hetzelfde verhaal dus ik moet weer wat regelmaat erin terugbrengen.
Ja.quote:
30 okt toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:46 schreef JJH het volgende:
H
[..]
Het schiet rap op....
Nog 4 weken, dan gaat de klok terug en dan is het helemaal gebeurd.
Verse ananas is best lekker hoorquote:
Ik gooi er straks twee tartaartjes, champignons en extra kaas op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te verzinnen wat ik op de pizza's ga gooien
Klopt, op pizza hoort ananas uit blik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das wel lekker verse ananas, maar niet op je pizza
Ja, wist ik veelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, op pizza hoort ananas uit blik.
Hihi dan had je geen goede ananasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel
Ik nam een hap en ik had echt zoiets van "gadverdamme! das heul niet zoet"
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel
Ik nam een hap en ik had echt zoiets van "gadverdamme! das heul niet zoet"
Dat kun je dus ook gewoon in de zomer als het lang licht blijft doen hè.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Ja.Rolluikjes dicht, kaarsjes aan, dekentje, bank.... Ik ben d'r klaar voor!
Volgens mij wassie ook niet helemaal rijp, want hij was best hardquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dan had je geen goede ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |