quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef Roces18 het volgende:
Hey,
Ik ben voor school bezig met een soort van website![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:45 schreef Roces18 het volgende:
dit is niet eens mijn huiswerk man. Wij hoeven dit niet eens te kunnen,
Wie begrijpt het nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef Roces18 het volgende:
Ok zal het morgen even proberen, heb nu even genoeg gehad met dat huiswerk.
Het is geen quiz, het is gewoon wat `leuks` dat eventjes moet werken. Ik studeer zeker geen informatica dus dat iedereen het kan hacken maakt me niet uit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef Sitethief het volgende:
Welke gek gaat er nou een quiz volledig in Javascript bouwen......... volledig clientsided, kan iedereen zich lekker door de quiz heen hacken.....
Oh, natuurlijk. Of iets wel of niet te hacken is maakt natuurlijk alleen uit als je informatica studeert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is geen quiz, het is gewoon wat `leuks` dat eventjes moet werken. Ik studeer zeker geen informatica dus dat iedereen het kan hacken maakt me niet uit.
groetjes
Inderdaad, als je geen informatica studeert mag alles te hacken zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Of iets wel of niet te hacken is maakt natuurlijk alleen uit als je informatica studeert.
Oh god.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef Roces18 het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit is de hele code, het probleem is duidelijk: Als ik bijvoorbeeld index open en op Biography bijvoorbeeld klik , dan opent hij een scherm dat is goed. Maar als ik het antwoord goed heb doet hij niks of gaat hij naar Contact us. Terwijl hij gewoon naar Biography moet gaan dan.
gr
Ja dat interesseert mijn docent toch niet of iets te hacken valt. Hij wilt alleen zien of alles werkt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:00 schreef Diabox het volgende:
[..]
Inderdaad, als je geen informatica studeert mag alles te hacken zijn.
Geen probleem.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hey man bedankt!
Het werkt gewoon toppie!
gr
..en het was geen huiswerk?...quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat interesseert mijn docent toch niet of iets te hacken valt. Hij wilt alleen zien of alles werkt.
lol wat is jullie probleem? als je het niet bevalt hoef je ook niet te antwoorden heel simpel toch. anders ga je maar naar KLBquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:46 schreef mschol het volgende:
mensen die hun eigen huiswerk niet kunnen maken
't Is meer dat je erover liegt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lol wat is jullie probleem? als je het niet bevalt hoef je ook niet te antwoorden heel simpel toch. anders ga je maar naar KLB
oranjeschool en dan tuinmanquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef TwenteFC het volgende:
Welke school en opleiding doe je dan als ze dit van je verwachten?
http://www.nldata.nl/oranjeschool/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |