Of je doet je huiswerk gewoon zelf. En als je dan ergens niet uitkomt, kun je ook precies aangeven wat niet lukt en wat je zelf al hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef Roces18 het volgende:
Hey,
Ik ben voor school bezig met een soort van website![]()
Dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Joa dat kan.
1. Eerst zwarte afbeelding laten zien.
2. onMouseOver event gebruiken met een actie daar achter die die afbeelding van dat iD verandert naar een ander plaatje.
2. Onclick = QuestionBox in javascript.
3. als die response overeenkomt met wat je in de code hebt staan doe je als actie een redirect naar de andere pagina, en anders return je hem gewoon false.
Met een beetje google zal het je makkelijk lukken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Light het volgende:
[..]
Of je doet je huiswerk gewoon zelf. En als je dan ergens niet uitkomt, kun je ook precies aangeven wat niet lukt en wat je zelf al hebt.
1 2 3 4 5 6 7 | -5000 </br> -4000 </br> -3000 <form> Password: <input type="password" name="3000" action="index.html" /> </form> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ alert('Nou geweldig zeg.'); }else{ alert('Jij bent echt dom'); } } stelVraag('1 en 1 is?','11'); </script> |
dat werkt goed, maar waar kan ik dan het woord selecteren? Zodat als je op het woord klikt deze pop-up krijgt, en op welke manier kan ik doorlinken dan? gewoon <a href="index.html"> of wat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ code verwijderd ]
Heb dit voor je in elkaar gebeunhaasd ... maar zo iets kon je ook via Google vinden.
Hoe je vervolgens een gebruiker moet doorsturen kan je zelf ook wel vinden.. das ook niet moeilijk
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Light het volgende:
[..]
Of je doet je huiswerk gewoon zelf. En als je dan ergens niet uitkomt, kun je ook precies aangeven wat niet lukt en wat je zelf al hebt.
?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ alert('Nou geweldig zeg.'); location.replace("http://www.domein.tld/antwoord.html"); }else{ alert('Jij bent echt dom'); } } </script> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled Document</title> </head> <body> <a href="#" onclick="stelVraag('1 en 1 is?','11');">woord</a> </body> </html> |
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat werkt goed, maar waar kan ik dan het woord selecteren? Zodat als je op het woord klikt deze pop-up krijgt, en op welke manier kan ik doorlinken dan? gewoon <a href="index.html"> of wat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "http://tinyurl.com/dgntmf"; }else{ alert('Jij bent echt dom'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('1+1=','2')">Klik hier</a> |
een prompt is basicquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Roces18 het volgende:
man![]()
ik zit pas 3 weken hiermee te werken, en ik hoef het niet eens te kennen. alleen de basics maar die begrijp ik wel. Maar zoals question boxes etc gaat iets te ver
Zelfs dat vind ik nog bij de basics horen, maar inderdaad dingen als een prompt /redirect/onmouseover is helemaal kinderspel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een prompt is basic
als je het nou over innerHTML en XMLHttpRequest ging hebben...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "index.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('Hoe oud ben ik?','12')">Index</a> |
Ik zou zeggen probeer het eens uit, dan leer je misschien nog eens watquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef Roces18 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik heb bij window location index.html maar dat pakt ie niet? Moet ik hem eerst uploaden en dan met www.blabla/index.html zodat hij hem wel pakt? Of doe ik weer eens wat fout ;P
innerhtml welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik nog bij de basics horen, maar inderdaad dingen als een prompt /redirect/onmouseover is helemaal kinderspel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |