abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4321514
Wauwie!
Ik was laatst aan het Pinkpongen tegen Sergent Garcia (WIE????? vroeg ik me toen af...) en tijdens het spel hoorde je hun muziek. Nou, ik was meteen superenthousiast! Wat maken die leuke muziek!
Het is een mix van salsa, reaggea, hip-hip en jazz.
Echt superleuk! Vooral Si yo llego, yo llego en Adelita zijn leuk!
Wat vinden jullie ervan?
En hoe was hun optreden op Pinkpop?
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_4321528
Ik heb eergisteren hun cd gedowned omdat ik wat ik op TV van ze zag van Pinkpop erg goed was (vind ik dan). Maar helaas nog geen tijd gehad om de cd te branden en te luisteren.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4321815
Sergent Garcia is goed! Ik heb hun eerste cd 'Un poquito quiema'o' al een tijdje geleden gekocht en die vind ik echt fantastisch. Met 'Acabar Mal' als hoogtepunt.

De nieuwe cd moet ik nog kopen (al een tijdje uit), maar dat ga ik zeker doen. Ik heb gisteren een nummer van de nieuwe cd via Internet gedownload en dat klinkt weer erg lekker.

Ik heb ze helaas nog niet live gezien. Een tijdje geleden speelde ze in Amsterdam, maar die dag was ik te moe om naar Amsterdam te gaan (net een nacht zonder slaap gehad en a'dam is niet echt om de hoek).

Hmmzz....
pi_4321897
ja ik vond dat optreden op pinkpop best zwak overkomen, in de melkweg waren ze veel beter. als je sergent garcia leuk vind, moet je deze bands ook maar uitchecken: mano negra, zebda, los van van, los fabulosos cadillacs, los de abajo, la ruda salska, 100% collegues, amparanoia, orishas, ozomatli, cheb balowski, ska-p, roy paci, ojos de brujo, dusminguet, macaco enz.
Let Evil Noise Arise!
pi_4321993
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 17:06 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:
ja ik vond dat optreden op pinkpop best zwak overkomen, in de melkweg waren ze veel beter. als je sergent garcia leuk vind, moet je deze bands ook maar uitchecken: mano negra, zebda, los van van, los fabulosos cadillacs, los de abajo, la ruda salska, 100% collegues, amparanoia, orishas, ozomatli, cheb balowski, ska-p, roy paci, ojos de brujo, dusminguet, macaco enz.
Vooral die band enz. lijkt me erg goed...
Hmmzz....
pi_4322235
vergeet "p18" niet te checken... Is ook een voortvloeiing uit "manu Negra", net zoals "Garcia" en "Manu Chao".
Staan ook op Lowlands dit jaar...
Vorig jaar heb ik daar "manu Chao" gezien, echt meesterlijk!
pi_4323851
Ja, Manu Chao ken ik ook, erg leuk! En komt die ook naar LL? Suuuupergaaf!!

Weet iemand trouwens waar je lyrics kan vinden van Sergent Garcia? Ik heb al ge-google-ed, maar kan ze niet vinden...

So at least I did use the fucking search...
Just couldn't find it...

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_4324288
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 20:43 schreef YvonnePonne het volgende:
Ja, Manu Chao ken ik ook, erg leuk! En komt die ook naar LL? Suuuupergaaf!!
Nou "Manu Chao" was er vorig jaar, dit jaar is dus "P18" aan de beurt!
pi_4328721
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 17:48 schreef ChezMatik het volgende:
vergeet "p18" niet te checken... Is ook een voortvloeiing uit "manu Negra", net zoals "Garcia" en "Manu Chao".
Staan ook op Lowlands dit jaar...
Vorig jaar heb ik daar "manu Chao" gezien, echt meesterlijk!
p18? Bedankt voor de tip! Vorig jaar ook al Sergent Garcia op Lowlands gemist omdat ik ze niet kende. Ik zal even wat van p18 downloaden en als het leuk is zorg ik dat ik die band dit jaar in ieder geval niet mis

Manu Chao heb ik gemist op Lowlands omdat ik me toen nog niet in die muziek verdiept had en wat ik wel gehoord had vond ik op elkaar lijken. Nu vind ik het echt super en live schijnt het ook een groot feest te zijn geweest, dus ik baal er echt van.

Hmmzz....
pi_4330681
Ik kende P18 ook niet eerder dan dat ik wist dat ze op Lowlounge zouden komen... Maar ik heb die sjit gedownd en het is best bruut... als je het nummer "yayabo" luisterd, dan heb je een beetje de sfeer van wat Manu Chao vorig jaar op Lowlandz speelde --> lekker springen dus...
pi_4369604
Garcia is te gek ! Net als Ozomotli Moet je ook zeker checken.
pi_4370148
Sergent Garcia is echt toppie... vorig jaar gezien op LL en tijdens het optreden naar Manu Chao gelopen... was een perfecte overgang

mij favo nummer van garica op dit moment is amor pa'mi

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
  zaterdag 2 november 2002 @ 22:12:08 #13
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_6591579
"El Sargento" is echt geweldig!
Ik heb zijn beide CD's en heb hem van de zomer twee keer live gezien...
Wat een feest. p18 had ik ook al een keer live gezien in '97 kan me daar vooral van herinneren dat het een groot feest op het podium was net als bij Garcia...

Heb Chao nooit live gezien maar ik heb wel de live cd, geeft denk ik wel een goede indruk...

Me voy...

Sin Fronteras!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:41:26 #14
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8566654
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 16:11 schreef YvonnePonne het volgende:
Wauwie!
Ik was laatst aan het Pinkpongen tegen Sergent Garcia (WIE????? vroeg ik me toen af...) en tijdens het spel hoorde je hun muziek. Nou, ik was meteen superenthousiast! Wat maken die leuke muziek!
Het is een mix van salsa, reaggea, hip-hip en jazz.
Echt superleuk! Vooral Si yo llego, yo llego en Adelita zijn leuk!
Wat vinden jullie ervan?
En hoe was hun optreden op Pinkpop?
Ik heb alleen een paar nummers op tv gezien en dat was erg goed. Ik heb de cd"sin frontreras" en die vind ik ijzersterk. Ik word er erg vrolijk van altijd en dat is altijd handig als je daarvoor joy division( = depri new wave) hebt geluisterd. Sergento garcia is het ideale medicijn tegen somberheid! smilie
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
  donderdag 20 februari 2003 @ 11:24:05 #15
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_8603175
lalala
Ik luister nu 'Amor pa' mi' !

Gezien op Parkpop vorig jaar, heel leuk !

Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:57:50 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_14025940
Morgen in de Melkweg!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_14031690
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:57 schreef Hik het volgende:
Morgen in de Melkweg!
en zijn nieuwe cd is net uit...tot morgen...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_14034089
Ik ben nu een paar nummers aan het luisteren van Sergent Garcia, echt leuke muziek ik had er eerlijk gezegd nooit van gehoord.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 23 oktober 2003 @ 11:59:16 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_14075790
Leuk concert, wel een beetje kort...
En iedereen met wie ik was riep dat het vorige keer (met volledige band) véél leuker was... Tja...

Maar wel héél lekker gedanst, ook na afloop!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_14076744
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:57 schreef Hik het volgende:
Morgen in de Melkweg!
ik lees t nu pas

op pinkpop was het super en wij hebben 1 cd thuis (weet de naam zo even niet) en die klinkt ook geweldig...

Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_14079076
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:59 schreef Hik het volgende:
Leuk concert, wel een beetje kort...
En iedereen met wie ik was riep dat het vorige keer (met volledige band) véél leuker was... Tja...

Maar wel héél lekker gedanst, ook na afloop!

In maart ofzo wel weer joh, met hele band...

Was toch een leuk feestje?

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:41:04 #22
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_14106465
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:12 schreef Love Mae King het volgende:
Was toch een leuk feestje?
Zeker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')