Die snap ik nu even niet......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die snap ik nu even niet......
Maar ik lees hem morgen vroeg nog wel een keertje
Ow maar daar ben ik heel goed inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet gelijk lastig bent wanneer je eens een keer iets voor jezelf vraagt.
Het gaat niet om het onaardig zijn. Het ging al fout bij het sterk maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hup Krak
Wijze les uit de CUL SC: jezelf sterk maken voor wat je mag krijgen betekent niet dat je onaardig bent tegen anderen, maar juist dat je aardig bent voor jezelf.
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind die pruik niet zo mooi, maar de onderkant is idd
Van wat je eerst had onder je control-v![]()
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam ik nou van Femke Halsema naar Tiffany Amber Thiessen
[ afbeelding ]
Het zakt een beetje inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, past niet bij de TT. Er wordt niks gesteund.....
Vage associaties heb jij zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, voor 200 EUR in de categorie 'Vrouwelijke bitches' ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vage associaties heb jij zegMaar niet onaardig
Je steunt de mannen aardig
Niks mis mee hoor, van mooie vrouwen houden. Trusten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorryik hou gewoon van mooie vrouwen
Ik zal wel naar bed gaansweet dreams allemaal
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was ze bekend. Spieren en toch een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |