FTEL FTELquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef robby0123 het volgende:
gelukkig is mijn slechtste date ervaring al heel lang geleden
Heeft jullie forum nieuw leesvoer nodig ofzo?quote:
Haha nee niet echt, er is al meer dan genoeg te lezen maar hier op fok zit nogal wat volk dus kan interessant topic wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Heeft jullie forum nieuw leesvoer nodig ofzo?
nou akkoord dan... maar zoals Misstique zegt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef robby0123 het volgende:
[..]
Haha nee niet echt, er is al meer dan genoeg te lezen maar hier op fok zit nogal wat volk dus kan interessant topic worden
quote:
Heb je uw? en hierachter?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef robby0123 het volgende:
Heb je uw date hierachter nog terug gezien?
na de date weliswaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je uw? en hierachter?
Waarachter?
Psstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je uw? en hierachter?
Waarachter?
Geachte spam Vlaming, teneinde taalverwarring en hilariteit te voorkomen, hierbij het vriendelijke verzoek "u" en "je/jij" consistent te bezigen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef robby0123 het volgende:
Idd een Belg hier, maw ik bedoel heb je uw date na je slechtste date-ervaring nog gezien?
Naar goed gebruik begint de topicstarter met het uitzetten van zijn/haar eigen ervaringen op papier...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef robby0123 het volgende:
Idd een Belg hier, maw ik bedoel heb je uw date na je slechtste date-ervaring nog gezien?
Daar heb je helemaal gelijk in dus hier gaat ie:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Naar goed gebruik begint de topicstarter met het uitzetten van zijn/haar eigen ervaringen op papier...
Ehm, ik snap nog niet helemaal waarom dat nou een slechte date is geweest?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef ramakandra het volgende:
2 jaar geleden... ik was net terug van een half jaartje engeland (ik zocht daar werk, maar kon niks vinden).
om weer wat contacten op te bouwen dacht ik wat meiden aan te spreken via internet, dit had in engeland ook goed gewerkt). zo gezegd zo goed en met een leuk meisje afgesproken, ze was ook nog eens knap. de date op zich was leuk, maar heb haar daarna nooit meer gesproke, ik wilde ook niet meer omdat ze altijd in kleermakers zit zat?!?! vroeg me echt af wat ik er mee moest. heb haar later nog wel gezien bij de vierdaagse feeste gezien maar niet meer gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |