Reteirritant? Wat heeft zij gedaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Aah, je bent weer wakker! Wat is je schema morgen? Laat je wat weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Ga niet ieder uur smsen als ze niet reageert, heel erg opdringerig komt dat over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Stel je eens voor de gein voor. Je hebt net een meisje leren kennen en ze begint je dit soort sms'jes te sturen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Hou eens op met die PM's steedsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aah, je bent weer wakker! Wat is je schema morgen? Laat je wat weten?![]()
Ik val niet op je ofzo hoor. Nog niet. Lol.
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.quote:
Hou nou maar op, het is niet meer grappig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.
Ik denk persoonlijk dat het fout ging bij het iets-te-gretig haar nummer verkrijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Jawel.. En dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hou nou maar op, het is niet meer grappig.
We houden niet op lol! nog niet...quote:
Waarschijnlijk dacht hij dat ze geen geld had.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Peter het volgende:
"Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren."
WTF zet je dat in een SMSje? Denk je dat ze zo cheap is? Of dat ze niet geėmancipeerd is?
Hij denkt daarmee galant te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Peter het volgende:
"Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren."
WTF zet je dat in een SMSje? Denk je dat ze zo cheap is? Of dat ze niet geėmancipeerd is?
Maar je hoeft niet te zuigen hoor lol! nog niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het is alleen maar even zuigen.Ik wil je er best voor betalen en daarna kunnen we best eten
En ook gewoon hetzelfde resultaat bereiken als ts bij dat wijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |