En partner ruil ook niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag niet van.
[..]
Hihi PAST NIET.
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En partner ruil ook niet?Elke keer als Lassie in jou fobo kijkt is het oh nice.
Nou vooruit, wel bij Jan graag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik haat vrouwen met perfecte wenkbrauwen. Ik wil ze ook. Ik heb een obsessie
Is dat de zangeres van Evanescence?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
En dat ik haar wenkbrauwen wil hebben. Dus.
Kom maar halenquote:
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ge kent een Bossche Bol krijgen zegt. Waarbij hij meewarrig zijn hoofd schudt.
Dude stop. ik zie het weer voor me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
Met een dinosaurus eropquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een maar? hij heeft toch twee bossche bolletjes?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude stop. ik zie het weer voor me.
Jep!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van Evanescence?
En waar blijft Ijsdraakje met haar hete Finnen filmpje?
Nee, bij mij zijn het echt wenkbrauwen. Ik word jaloers van perfecte wenkbrauwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het erger als ze van die mooie volle lippen hebben!
jaaa die is super mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en zo ongeveer de eerste vrouw waarvan ik dacht: OMG!! Misschien val ik wel op vrouwen!![]()
[ afbeelding ]
Echt, perfectie
om weer even over lakjes te lullenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mirjam, ik heb de lakjes binnen, dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |