Sorry man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar
Fear Factory
En vandaag geen Phaser, Braddie kan helaas niet
Vanavond een feestje, dus dat word helaas niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry man.
Tenzij je wat later op de avond wilt?
Ik kan vanaf 5, maar ik weet niet of dat schikt(omdat je in de ochtend wilde:))
ok, balen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond een feestje, dus dat word helaas niks
Zijn hier niet in de buurt. Dus volgende week maar 'ns 1 of 2 standaards ophalen. Depends on of ik de akoestische uit het stof haal en ook op een standaard wil zetten.quote:
damn, had ik wel op gehoopt eigenlijk...quote:
ik heb nog een warp 7 over, en misschien, als de wanbetalers niet betalen, hebben we nog wel een koopje voor je... (staat een leuke jcm 2000 in de oefenruimte en nog een randall top, moet je vast iets mee kunnen...)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:
Iemand 800 euro voor me voor een nieuwe versterker?
Zit nu ook over een Warp7 te spelen [te leen van onze zanger] maar daar zit amper volume inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
damn, had ik wel op gehoopt eigenlijk...
[..]
ik heb nog een warp 7 over, en misschien, als de wanbetalers niet betalen, hebben we nog wel een koopje voor je... (staat een leuke jcm 2000 in de oefenruimte en nog een randall top, moet je vast iets mee kunnen...)
Te laat, net uitgegeven aan een strat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:
Iemand 800 euro voor me voor een nieuwe versterker?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te laat, net uitgegeven aan een strat!
Pics!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te laat, net uitgegeven aan een strat!
Je kijkt maar een paar pagina's terugquote:
Er komt anders meer geluid uit, dan uit jouw versterker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Een of ander mislukt blauw stuk brandhout.
Don't see it....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kijkt maar een paar pagina's terug
1-0quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er komt anders meer geluid uit, dan uit jouw versterker!![]()
quote:
Ocean Turquoise, aap!quote:
Daar hoef je niet beter voor te kunnen spelen, maar meer geld hebben. Ik ken zat mensen die goed kunnen spelen, een les paul willen en er geen hebben omdat ze geen geld hebben!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah nice.
Ik wil een keer een mooi LP. 'n goeie reden om beter te leren spelen ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |