Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummersquote:
Tenzij ze iets vets te vertellen hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummers
Was een klein probleem bij mijn oude band, hebben we nu met Zebrapad geen last vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo irritant van die bands die echt stiltes van 30 sec laten vallen tussen de nummers
Dat dan weer wel, maar dat wel met bijpassende begeleiding!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef Under_Score het volgende:
of zo een heel verhaaltje vertellen
Dan is het toch geen stiltequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tenzij ze iets vets te vertellen hebben
2 lettergrpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Medieval Baggage
Fierce Honesty
Antique Democracy
Sound Troopers
Downcast Honesty
Queasy Gangsters
Everyday Arsenal
Frostbite Dilemma
Solid Justification
Grindstone Incident
Aggressive Amusement
Junkyard Colony
Discarded Advisors
Raw Shadow
Itchy Disadvantage
Zeikerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 lettergrpen
Heartburst
Headblow
Daybroke
zoiets
Kopkaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee eisen lijst waar het aan moet voldoen
-Liefst kort en direct dus
-Het moet een niet bestaande naam zijn (dus als je het op google pleurt je direct bij jouuitkomt)
-Alle domeinen moeten vrij zijn (om bovenstaande reden)
-Het moet iets zijn wat je makkelijk kan onthouden
-En het moet tof klinken
-Aansluiten op de stijl
Ja typ die namen op google in en je gaat nooit bij die band uitkomen dat is het probleemquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Backpack
Uproar
Unsafe
Forklift
Crossbow
Minefield
Rest zoek je zelf maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |