Nope, geen kamp. Heb ook een hekel aan Fender stratocasters. Heb ook een hekel aan Gibson Les Pauls, puur vanwege het overrated veel te dure merk. Heb overigens wel een stratocaster en les Paul model gitaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:48 schreef RickL het volgende:
[..]
Les pauls zijn altijd goedNee ik ben een gibson man. Jij van het andere kamp of niet?
Zodat je diegene kan overhalen tot het kopen van je Crafter Cruiser voor Kick prijzen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:14 schreef Braddie het volgende:
Woont er iemand in de buurt van hilversum toevallig?
Grapje manquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje wat rauwer, en dat vind ik zo'n zeiknummer![]()
Geen idee nog, dus als je wat weetquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grapje man
Hoe heten jullie nu eigenlijk?
Plain Black Sweaters?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee nog, dus als je wat weet
Te lang, liefst 2 lettergrepenquote:
Ohja daar heb ik nog een album van liggen, eens opentrekkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Godsmack heeft ook een paar akoestische...
Kick Braddiequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee nog, dus als je wat weet
Oh nee ik heb altijd de neigingquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb nog 1 kaartje over voor Santana en zoek iemand om mee te gaan.
DUUURT LANGquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh nee ik heb altijd de neiging
BIEEERRRR
DUURT LANGGG
SLAAYEEERRR
SPELEN HIPPIESSSSS
te roepen dus ik denk niet dat dat de geschikte plek voor mij is
quote:
Klassiekerquote:
Huh? Maar die is toch al een tijdje dood?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb nog 1 kaartje over voor Santana en zoek iemand om mee te gaan.
9 Woorden 2 LETTERS DUURT LANG!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh nee ik heb altijd de neiging
BIEEERRRR
DUURT LANGGG
SLAAYEEERRR
SPELEN HIPPIESSSSS
te roepen dus ik denk niet dat dat de geschikte plek voor mij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |