Dit. Daarom zijn The Real McKenzies ook echte helden. Heb ze bij het voorprogramma in het publiek uit hun dak zien gaan (was de eerste keer dat ik naar ze toe ging) en ze lopen voor de show gewoon rond om met het publiek te praten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het altijd heel belangrijk hoe een band zich gedraagt. Een band die ik kan waarderen om hun gedrag, waardeer ik ook meer om hun muziek. Dat ik Megadeth zo waardeer komt deels doordat ik het tof vind hoe ze doen, dat ze flesjes water gingen uitdelen samen met wat roadies aan fans die in de bloedhitte in de rij stonden om de zaal binnen te gaan. Gewoon, zulke dingen. Kijk, dán doe je het voor de fans. Zelfde geldt voor een band als Iron Maiden.
Maar GNR? Kom op. Maar de meeste van die Sunset Stripbands zijn eikels, lijkt het wel.
die is nu allang doorverkochtquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.
Klopt. Laatst in Iduna gezien. Zanger stond de hele tijd wat in de zaal en de hal enzo, tijdje met hem gepraat. Te gekquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dit. Daarom zijn The Real McKenzies ook echte helden. Heb ze bij het voorprogramma in het publiek uit hun dak zien gaan (was de eerste keer dat ik naar ze toe ging) en ze lopen voor de show gewoon rond om met het publiek te praten.
Daarnaast zijn de shows zelf ook gewoon altijd te tof. En dat voor nooit meer dan 10 euro
ik weet dat de afstelbeurten het probleem niet is, anders had ik dat er niet bij gezetquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
Die afstelbeurten is het probleem niet. En die Warp van de zanger krijg ik niet echt leven uit nog, daarom zit ik nu wat aan
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Strap?, 40euro mag je hem ophalen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Nja, staat voor 2-300 euro toch wel leuk spul op marktplaats... als ik die Dean Vx set nou eens kwijtraakte... dan ben ik er al bijna.
De rest van mijn geld gaat voorlopig nog even naar den deurwaerdersch...
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Strap?, 40euro mag je hem ophalen!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Crap?, 40euro mag je hem ophalen!
een hyves pagina, en jeuk op ongepaste plekkenquote:
Verkeerd begrepen blijkbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van niet
Ik zou je minstens een stuiver gegeven hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een hyves pagina, en jeuk op ongepaste plekken
Zoiets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
D'r staat hier nog wel een Valvestate 265.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tenzij die versterker richting de 100 watt gaat denk ik van niet
Wicked Gamequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |