abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87074631
Hallo .

Ben nieuw op het forum, en hoop dat jullie een mening over onderstaand verhaal kunnen geven.

Op vakantie zijn ik en mijn vriendin (waarmee ik 9jaar een vaste relatie heb) een meisje tegengekomen.
We hadden al lang de wens om trio te doen.
Dat hebben we dus ook gedaan op vakantie en hebben ook vaak in Nederland met haar afgesproken en sex gehad.
Nu is dat sex gedeelde weggevloeid een paar weken geleden en is het overgegaan in Vriendschap.

Mijn vriendin sprak regelmatig met haar alleen af, en ik deed dit ook.
Echter vertelde zij dit mij, en ik haar niet...
Nu had ik vorige week morgensvroeg met haar (niet mijn vriendin) afsproken om te gaan mountainbiken, echter had ik dit mijn vriendin tot mijn grote spijt niet verteld.
Vervolgens is zij in bijzijn van mij , zich gaan omkleden op mijn kamer, en ja je raad het al, op dat moment wanneer ze halfnaakt staat komt mijn vriendin plots binnen ( waarvan ik dacht dat zij aan het werk was)
Leg dat maar eens uit...!
Mijn vriendin is huilend weggegaan en wou mij logisch niet meer spreken.
Nu heeft ze ook bankafschriften gevonden waarin terug te vinden is dat:

1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.

Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was

Maar voor mij en de 3de partij ( meisje ) is het duidelijk dat we niets met elkaar willen, geen andere gevoelens hebben voor elkaar, en elkaar niet meer hoeven zien als mijn vriendin besluit door te gaan)

Toch wil ze het uitmaken :'(

Zou ze dit mij moeten vergeven? of niet...

(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
Onze Relatie is vanaf die tijd ook gewoon erg goed!

Ik word op moment ook erg zwart gemaakt door mensen doordat ze dit verteld aan vrienden,familie en vage kennissen)
Wat nu te doen , ben radeloos .... :{

[ Bericht 2% gewijzigd door latinspirit86 op 01-10-2010 21:15:33 (typfout) ]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:32:33 #2
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87074772
Klinkt als een faketopic.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:33:18 #3
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87074807
Misschien maar eens goed gaan praten en voor jouw (ex)vriendin geen overhaastte beslissingen nemen, maar ja, eigenlijk had je er ook niet over hoeven liegen/verzwijgen..

Maar ja, praten dus, met zn 3en
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_87074813
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef Telecaster het volgende:
Klinkt als een faketopic.
Van een kloon :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_87074852
quote:
(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
En hoevaak heb je haar tijdens dat 'vergeven' gevraagd om voortaan maar gewoon eerlijk tegen je te zijn? :P
pi_87074877
1. Als vriendin niet meer wil (waarom dan ook) wil ze niet meer, klaar. Als vertrouwen weg is is dat heel moeilijk weer terug te krijgen. Dan moet jij ook niet meer willen. Wil je niet horen, is wel zo.
2. Leg eens uit waarom je al die afspraakjes e.d. voor je vriendin verzwegen hebt? Iemand vriendschappelijk een sieraad geven vind ik ook nogal apart, tenzij voor verjaardag o.i.d., maar dan had je het je vriendin kunnen vertellen. En als het echt puur vriendschappelijk is, en je weet dat je vriendin met haar afspreekt, waarom heb jij het dan verzwegen? Daar kan maar een reden voor zijn, en die weet je zelf maar al te goed.

Ik zou je niet meer vertrouwen iig :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2010 20:35:48 ]
pi_87074898
Ik vind het geen reden om het uit te maken.
Wel als ik het zo lees hebben jullie drie een relatie.
Je begrijpt natuurlijk zelf wel dat vrouwen jaloerse wezens zijn en dat we daarom liegen :-p er wordt dat gezegt dat het niet erg is terwijl eigenlijk de tweede wereld oorlog is uitgebroken bijvoorbeeld.
Ik snap alleen niet waarom jullie het stiekem doen.
En ik zou ook denken dat je was vreemdgegaan. Ik snap ook niet hoe je het zover hebt kunnen laten komen dat je in een kamer stond waarbij iemand zich omkleedde.
Dat is verraad. Kijk jullie hebben het samen met elkaar gedaan. Maarreee omdat je weet hoe je er naakt uit ziet en toch vrienden bent betekend het niet dat je zoiets kan doen/toelaten. Ik denk dat jij ook een crisis krijgt als je meisje zich omkleed voor haar ex!
pi_87074920
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Redah het volgende:
1. Als vriendin niet meer wil (waarom dan ook) wil ze niet meer, klaar. Als vertrouwen weg is is dat heel moeilijk weer terug te krijgen. Dan moet jij ook niet meer willen. Wil je niet horen, is wel zo.
2. Leg eens uit waarom je al die afspraakjes e.d. voor je vriendin verzwegen hebt? Iemand vriendschappelijk een sieraad geven vind ik ook nogal apart, tenzij voor verjaardag o.i.d., maar dan had je het je vriendin kunnen vertellen.

Ik zou je niet meer vertrouwen iig :)
3. Wat voor sieraad? Een zilveren ketting of een plastic ringetje uit de kauwgumballenautomaat, dat is nog wel een verschil.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_87074972
wat een dwaas ben jij zeg :')
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87074997
OH EN SIERADEN KOPEN VOOR EEN ANDERE VROUW IS HELEMAAL HOOGVERRAAD!!

Boeee!
pi_87075026
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.

Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
pi_87075084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.

Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
Life's a bitch :-P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:42:04 #13
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_87075177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:

_O- _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:43:47 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87075254
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
wat een dwaas ben jij zeg :')
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken :D
QFT
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87075266
Nee, dat is natuurlijk volkomen onterecht! Hoe haalt ze het in haar hoofd? :o

:')_______!
pi_87075292
Ja een dwaas ben ik idd! dat weet ik zelf ook wel
Ketting was van een paar tientjes..
Ik ben ook voor mij gevoel niet vreemdgegaan, heb gelogen maar niet bedrogen.
Heb haar ook uberhaupt nooit bedrogen in al die jaren!
pi_87075328
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:

nee hoor, enkel een boel vitale dingen achtergehouden, hardly the same :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87075381
quote:
En wat was de reden dat je verder zo'n beetje alles voor haar verzwegen hebt dan? :')

Wat ben jij naïef zeg! _O- :')
pi_87075397
quote:
Sukkel. Die trio was toch eenmalig. Waarom neuk je iemand op vakantie die je thuis ook ziet. Neuk dan een onbekende waarvan je weet dat je die nooit meer ziet. Je poept zeker nog in je broekkie dat je dat niet begrijpt
pi_87075433
TS is een loser :')
pi_87075495
quote:
Dude, je NEUKT met een ander wijf en vertelt haar daar NIET over. Hoezo bedrieg je haar dan niet? :') Wees nou es eerlijk tegen jezelf, je hebt het gewoon goed verneukt en dat is je eigen fout.
pi_87075499
Ik kom even melden dat ik het opmerkelijk vind dat "wil" wel goed is geschreven, maar "terrecht" niet.
pi_87075644
Lalalalalalala ts is stil
pi_87075692
Hoe kom je er eigenlijk bij om eerst vreemd te gaan en dan je zelf aan te melden op fok?! Zeer typisch hoe jouw brein werkt!
pi_87075837
Lay-DC
Geef dan een normale reactie, weet het onderhand zelf ook dat ik een ..... ik ben na deze actie van mij.
Ik hoef die meid en zij mij nooit meer te zien natuurlijk als mijn vriendin verder met mij wil.
We zijn immers wel met z'n 3en in deze driehoek verhouding terrecht gekomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')