Hallo .
Ben nieuw op het forum, en hoop dat jullie een mening over onderstaand verhaal kunnen geven.
Op vakantie zijn ik en mijn vriendin (waarmee ik 9jaar een vaste relatie heb) een meisje tegengekomen.
We hadden al lang de wens om trio te doen.
Dat hebben we dus ook gedaan op vakantie en hebben ook vaak in Nederland met haar afgesproken en sex gehad.
Nu is dat sex gedeelde weggevloeid een paar weken geleden en is het overgegaan in Vriendschap.
Mijn vriendin sprak regelmatig met haar alleen af, en ik deed dit ook.
Echter vertelde zij dit mij, en ik haar niet...
Nu had ik vorige week morgensvroeg met haar (niet mijn vriendin) afsproken om te gaan mountainbiken, echter had ik dit mijn vriendin tot mijn grote spijt niet verteld.
Vervolgens is zij in bijzijn van mij , zich gaan omkleden op mijn kamer, en ja je raad het al, op dat moment wanneer ze halfnaakt staat komt mijn vriendin plots binnen ( waarvan ik dacht dat zij aan het werk was)
Leg dat maar eens uit...!
Mijn vriendin is huilend weggegaan en wou mij logisch niet meer spreken.
Nu heeft ze ook bankafschriften gevonden waarin terug te vinden is dat:
1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.
Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was
Maar voor mij en de 3de partij ( meisje ) is het duidelijk dat we niets met elkaar willen, geen andere gevoelens hebben voor elkaar, en elkaar niet meer hoeven zien als mijn vriendin besluit door te gaan)
Toch wil ze het uitmaken
Zou ze dit mij moeten vergeven? of niet...
(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
Onze Relatie is vanaf die tijd ook gewoon erg goed!
Ik word op moment ook erg zwart gemaakt door mensen doordat ze dit verteld aan vrienden,familie en vage kennissen)
Wat nu te doen , ben radeloos ....
[ Bericht 2% gewijzigd door latinspirit86 op 01-10-2010 21:15:33 (typfout) ]