Ik dacht dat dat een grapje was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Als het wel iets wordt ook, want eigenlijk is hij al verloofd met Cat
Nou ja, dat schiet niet echt op met die relaaaaaaasie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grapje was.
Heb ik op twee vrekkenkrant-lezers gestemd die gratis wilden eten?
Misschien mocht je toch maar niet komenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat schiet niet echt op met die relaaaaaaasie.
Ik wacht al eeuwen op de huwelijksuitnodiging. Dus dan maar nieuwe ronde nieuwe kansen
(sorry Cat)
Nou ja zeg! Wij zijn niet zoals ´sommige´mensen, die maar meteen gaan samenwonen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat schiet niet echt op met die relaaaaaaasie.
Ik wacht al eeuwen op de huwelijksuitnodiging. Dus dan maar nieuwe ronde nieuwe kansen
(sorry Cat)
ik wil net zeggen, die trouwerij is toch al in juli geweest?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien mocht je toch maar niet komen
I hear ya...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wij zijn niet zoals ´sommige´mensen, die maar meteen gaan samenwonen.![]()
Wij nemen de tijd om te investeren in onze relatie.
Dan had APK dus toch gelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, die trouwerij is toch al in juli geweest?
Je moet niet luisteren naar Zwabber. Da's een stoker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had APK dus toch gelijk.
Vrekken die gratis wilden eten en heel niet single zijn
Weinig updates he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Zouden ze al klaar zijn met het hoofdgerecht?
Ja, hallo!quote:
Echt idd... En niet even hier melden...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Qwea het volgende:
J_J_H
Wat een ervaring zeg! Gezellige avond gehad ook! 28 minutes ago via ÜberTwitter
Neem twitter ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt idd... En niet even hier melden...
Je lult manquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Qwea het volgende:
J_J_H @Qwea Klein tongzoentje, en nog ff wat geknuffeld 10 minuts ago via ÜberTwitter
![]()
Al die moeite voor niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Gawd, hij zit écht te twitteren
Krijgen we dan echt geen date waarbij er nog minstens een uur en een kwartier gebekt wordt na afloop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |