Ik heb je nr toch niet!!! ik zei het tegen greys, maar ja, greys en wat doorgevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahaha, sms dan, dat kan ik toch niet ruiken dat je dat wilt
Maar dat is echt raar hoor
A gentleman doesn't kiss and tell.quote:
Hey! niet zo! Die pleepapier vraag si enorm belangrijk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit je de boeiende vragen te negeren
Ik zit op mn laptopquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
A gentleman doesn't kiss and tell.
QWEA, FOTO'S
Ik ben niet zo'n smsert.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je nr toch niet!!! ik zei het tegen greys, maar ja, greys en wat doorgeven
Ik had het zo voor je gevraagd hoor, een rolletjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je nr toch niet!!! ik zei het tegen greys, maar ja, greys en wat doorgeven
gvd! mn pleepapierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het zo voor je gevraagd hoor, een rolletje(het binnenste rolletje was ook zwart!
)
Je hebt Cat en JJH nog.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
gvd! mn pleepapier![]()
DANK JE WEL HOOR GREYS
nou, skip dat geouwehoer, ga typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een hele geslaagde avond![]()
![]()
FOK! En CTaste ontzettend bedankt!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat schrijven Cue en JJH zelf neem ik aan?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat schrijven Cue en JJH zelf neem ik aan?
Ja, meer kan ik er op dit moment niet van makenquote:
"ooh oeehh hihih eerst afwachten wat hij daarover gaat zeggen whiihih"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, meer kan ik er op dit moment niet van maken
Hang nou ohopppppp.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"ooh oeehh hihih eerst afwachten wat hij daarover gaat zeggen whiihih"
En hij
"ooh oeehh hihih eerst afwachten wat zij daarover gaat zeggen whiwhwihwi"
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"ooh oeehh hihih eerst afwachten wat hij daarover gaat zeggen whiihih"
En hij
"ooh oeehh hihih eerst afwachten wat zij daarover gaat zeggen whiwhwihwi"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |