?quote:
checkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier: 16 aug. 1999: Denise Richards
Op de 17e augustus 1999 werd ik 6
Vind claudia ook niet onaardig, maar vind Annemieke tot tegenstelling van velen van hier niet zo heel veel aan. Beetje erg nep.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar kijk je dan ook 10x liever naar dan Claudia natuurlijk
Stenders houd niet van lijstjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef Salamando het volgende:
Waarom lult Rob deze plaatjes niet aan elkaar? Is Powned te alternatief voor 90's?
Ah je hebt de stuiterende ausie parade gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef rubbereend het volgende:
Over live gezien gesproken
De Party Animals heb ik meerdere malen live gezien in de 90's
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Stenders was ook al op 3FM toen dit alles een hit was.... te confronterendquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef themauster het volgende:
Oeh even mute en niet omdat de plaat slecht is maar gedraaid op crematie van mijn oom
De lijst der lijstenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, jullie zijn ook actief vandaag! Heb ik zomaar een heel topic gemist.
Meerdere maken een springende martin gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Je moet goed je best hebben gedaan om van Dik Hout nooit ergens gezien te hebben in Nederland
QFT !quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gangsta's paradise , heerlijke plaat nog steeds.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb hier met muziek een nieuwe tekst op gemaakt met drie vriendinnen over soa's.![]()
![]()
![]()
quote:
Hè jammer, daar zaten we nou juist op te wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Echt, hij was briljant. Maar ik heb hem niet meer.
oude liefdesverklaringen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Auwa ik ging even zoeken voor die tekst op m'n hotmail en toen kwam ik allemaal hele pijnlijke mailtjes tegen en ik weet niet waarom ik die heb bewaard.
Dadelijk wordt Born Slippy afgehakt, zou de derde dansplaat oprij zijn zie sneuvelt volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Hopen dat Innuendo nu uuropener is van het volgende uur en niet nog dit uur en afgebroken wordt.
Nee heftige ruzies met één van mijn beste vriendinnen waardoor ik zeven maanden een wrak ben geweest en alleen maar kon huilen. Puberprobleempjes.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heftige ruzies met één van mijn beste vriendinnen waardoor ik zeven maanden een wrak ben geweest en alleen maar kon huilen. Puberprobleempjes.Maar toch best pijnlijk om weer te lezen.
opzich een logische keuzequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben naar Vitalic gegaan ipv Pearl Jam op RW.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |