Nooit van m'n leven J.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Joene het volgende:
Ga je nu de volgende keer SGP of CDA stemmen
Waarom niet, je hersens zitten net zo fundamentalistisch in elkaar als van zulke christenbroeders.quote:
Jesters, bosrten, teiten, bis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Ikea. het volgende:
Ik heb een vraagje: wat zijn jesters eigenlijk? Ik zie jullie reeks weleens voorbijkomen in de AT maar geen flauw idee wat jesters zijn en waarom ze in iedere TT voorkomen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Ikea. het volgende:
Ik heb een vraagje: wat zijn jesters eigenlijk? Ik zie jullie reeks weleens voorbijkomen in de AT maar geen flauw idee wat jesters zijn en waarom ze in iedere TT voorkomen.
Is niet. Dat ik ook in vale spijkerbroeken en zwarte turtleneck truitjes rondloop berust op louter toeval JK.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom niet, je hersens zitten net zo fundamentalistisch in elkaar als van zulke christenbroeders.
Als je dat nog moet vragen ben je het niet , of was dit het antwoord op een andere vraagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Ikea. het volgende:
KOM op, niet zo muf tegen de huisleverancier van ons aller interieurs.quote:
Ah, dank je. Hier heb je een speciale uitvoerig van Billy als blijk van dank:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jesters, bosrten, teiten, bis.
Het woord is 'jetsers', 'jankers'. Niet 'jesters'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jesters, bosrten, teiten, bis.
het woord is Jesters maar dat begrijp jij niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het woord is 'jetsers', 'jankers'. Niet 'jesters'.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |