Zo ondertussen maakt het me allemaal niet heel veel uit. Het enige wat ik jammer vind is dat de PVV nu geen verantwoordelijkheid draagt (naast het feit dat ze uberhaupt bestaan maar goed).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
Volgens mij laten ze alleen die tegenstanders horen J
Maar als het CDA tegenstemt ,wat dan J waar moeten we dan heen ? gaan we dan weer linke boomknuffelaars aan de macht laten komen ?
Ja, nummer 1 was leeg ofzo? Nummer 2 buiten gebruik en nummer 3 gaf hooguit 250 euro en ook nog eens in tientjesquote:
Dat vind ik nu juist het slimme van geert wilders in deze situatie , wel beleid meebepalen , niet kunnen worden afgerekend , prima positie om zijn partij te versterken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo ondertussen maakt het me allemaal niet heel veel uit. Het enige wat ik jammer vind is dat de PVV nu geen verantwoordelijkheid draagt (naast het feit dat ze uberhaupt bestaan maar goed).
En 600 euro armerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 was leeg ofzo? Nummer 2 buiten gebruik en nummer 3 gaf hooguit 250 euro en ook nog eens in tientjes. Ben dus maar naar het postkantoor gereden en heb daar de rest opgenomen en de tientjes ingewisseld. En daarna sloeg m'n navi nog eens op hol van een afslag die dicht was, kortom, feest!
Maar ik heb wel m'n glas.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat Wilders zélf dom wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist het slimme van geert wilders in deze situatie , wel beleid meebepalen , niet kunnen worden afgerekend , prima positie om zijn partij te versterken.
Jezes J ik zit net 3 tellen op de bank en dat ding ligt natuurlijk al lang weer in de kast te verstoffen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Joene het volgende:
Maar goed laat is een fotootje zien wat je ermee hebt geschoten ? of lag yppy er niet goed voor ?
Ik heb net even een patsfotootje gemaakt voor op de twittert en het foto forum hier maar dat was dus met een andere lens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Joene het volgende:
Ok ik denk je zit de hele tijd te tetse !
Ah rijkelui zijn okay J. Die komen weer volop Juppen zo met de VVDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net even een patsfotootje gemaakt voor op de twittert en het foto forum hier maar dat was dus met een andere lens..
Flinke yup trouwens waar ik die lens heb gekocht. Had leuk spul staan zeg..
En dan kopen wij sloebers hun meuk weer op MP.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah rijkelui zijn okay J. Die komen weer volop Juppen zo met de VVD
Arrow Classic Rock staat aan. Radio.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:30 schreef Joene het volgende:
WheheheheheGoedzo J. Heb je dan wel iets anti allochtonisch opstaan ?
Die staat hier overdag maar zelden aan J! Alleen net even na de lunch, mag ze ff een half uurtje Nick Jr. kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |