Ja beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, je moet wat met je centen J. Anders ga ik weer iPad's en iPhones en weet ik wat voor rommel kopen.
Aan de onderkant staat: Mac.quote:
Bij vochtig weer moet je thuis blijven J.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ff die hand in de broek, vochtigheid checken en gaan!
Zo gaat dat T met die wijven!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
Ik merk dat ik zwanger benIk was net bezig om het bakje van de BBQsaus uit te likken
Hubbie: Tal, als je zo doet ben je niet aantrekkelijk hoor.
Ik: Maar we gaan nog wel neuken toch?
Hubbie: Nee dat mag niet meer! Das niet goed voor de baby.
Ik:
Heeft die arie zo een grote dat het kopje in de baarmoeder eindigt ofzo dat die niet wil neucken ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
Ik merk dat ik zwanger benIk was net bezig om het bakje van de BBQsaus uit te likken
Hubbie: Tal, als je zo doet ben je niet aantrekkelijk hoor.
Ik: Maar we gaan nog wel neuken toch?
Hubbie: Nee dat mag niet meer! Das niet goed voor de baby.
Ik:
Ik weet het niet meer J. Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft die arie zo een grote dat het kopje in de baarmoeder eindigt ofzo dat die niet wil neucken ?
Whehehe. Ocherm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer J. Ik weet het niet meer
Ja.. Dat ken toch...quote:
Blub!quote:
Das heul niet gevaarlijk asl je zwanger bent hoor.quote:
Dat zei ik ook al!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Das heul niet gevaarlijk asl je zwanger bent hoor.
Vanavond. Zo heel sneaky als hij ligt te slapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je hem gewoon verkrachten T , gewoon die flamoes recht in zn face vanavond en stokslobberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |