Ik check net ff mn saldo , en ik vind hem ook te laag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nog niet! Daarom doet hubbie altijd alles op de spaarrekening zetten.
VOOR DAT we worden bestolen.
Ze gaat boven The Voice kijken?quote:
Ik denk dat dat hier ook is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik check net ff mn saldo , en ik vind hem ook te laag.
Maar gelukkig is de hypodinges al betaald enzo
15 oktober weer salaris
Najah ik moet gewoon nog ff 2 weken doen met 800 euro ofzo , moet lukken ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier ook is.
En dat daarom het saldo te laag was.
Gewoon z'n rommel naar buiten gooien. Snapt -ie het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Tally het volgende:
Hubbie gaat nu de auto voor de deur weg halen en op het parkeerterrein neerzetten.
ALSTIE MAAR NIET DENKT DAT IK DE DEUR OPEN DOET STRAKS
Zonder sleutel niet naar binnen!
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ik moet gewoon nog ff 2 weken doen met 800 euro ofzo , moet lukken ?
Nee hoor. Alstie bij het keukenraam staat te kloppen dan ga ik lekker zwaaien!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon z'n rommel naar buiten gooien. Snapt -ie het wel.
Kan alleen geen glas kopen voor 600 euro dus als ik het zou willen.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan alleen geen glas kopen voor 600 euro dus als ik het zou willen.
Ik heb hier een McDonalds glas. Gratis gekregen! Mag je zo hebben!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan alleen geen glas kopen voor 600 euro dus als ik het zou willen.
Met EF-S mount?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hier een McDonalds glas. Gratis gekregen! Mag je zo hebben!
En dan heb je alles bijelkaar en dan legt het lekker te verstoffen want je hou niet zo van foto's maken ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef KingOfMars het volgende:
Volgend stukje gaat wat goedkoper zijn, iets van 500 ofzo.
Tof Dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hier een McDonalds glas. Gratis gekregen! Mag je zo hebben!
Met een beetje duwen past het vast ?quote:
"Het is toch niet helemaal mijn ding".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan heb je alles bijelkaar en dan legt het lekker te verstoffen want je hou niet zo van foto's maken ?
Het is pas om 8 uur open. En Y. is nu de muppet naar bed brengen dus daar wacht ik ff op qua weggaan.quote:
Correct, eeuwig zonde al die dure shit voor die amateursquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Het is toch niet helemaal mijn ding".
Zodat als ze beneden komt , jij klaar staat met je tas, 3 rondjes tongworstelen en naar het zwembad ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is pas om 8 uur open. En Y. is nu de muppet naar bed brengen dus daar wacht ik ff op qua weggaan.
Ach, je moet wat met je centen J. Anders ga ik weer iPad's en iPhones en weet ik wat voor rommel kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Correct, eeuwig zonde al die dure shit voor die amateursMaar goed das mijn mening whehhehehe
Hij is gegraveerd!quote:
Ff die hand in de broek, vochtigheid checken en gaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Zodat als ze beneden komt , jij klaar staat met je tas, 3 rondjes tongworstelen en naar het zwembad ?
Ja beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, je moet wat met je centen J. Anders ga ik weer iPad's en iPhones en weet ik wat voor rommel kopen.
Aan de onderkant staat: Mac.quote:
Bij vochtig weer moet je thuis blijven J.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ff die hand in de broek, vochtigheid checken en gaan!
Zo gaat dat T met die wijven!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
Ik merk dat ik zwanger benIk was net bezig om het bakje van de BBQsaus uit te likken
Hubbie: Tal, als je zo doet ben je niet aantrekkelijk hoor.
Ik: Maar we gaan nog wel neuken toch?
Hubbie: Nee dat mag niet meer! Das niet goed voor de baby.
Ik:
Heeft die arie zo een grote dat het kopje in de baarmoeder eindigt ofzo dat die niet wil neucken ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Tally het volgende:
Ik merk dat ik zwanger benIk was net bezig om het bakje van de BBQsaus uit te likken
Hubbie: Tal, als je zo doet ben je niet aantrekkelijk hoor.
Ik: Maar we gaan nog wel neuken toch?
Hubbie: Nee dat mag niet meer! Das niet goed voor de baby.
Ik:
Ik weet het niet meer J. Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft die arie zo een grote dat het kopje in de baarmoeder eindigt ofzo dat die niet wil neucken ?
Whehehe. Ocherm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer J. Ik weet het niet meer
Ja.. Dat ken toch...quote:
Blub!quote:
Das heul niet gevaarlijk asl je zwanger bent hoor.quote:
Dat zei ik ook al!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Das heul niet gevaarlijk asl je zwanger bent hoor.
Vanavond. Zo heel sneaky als hij ligt te slapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je hem gewoon verkrachten T , gewoon die flamoes recht in zn face vanavond en stokslobberen.
Zo ondertussen maakt het me allemaal niet heel veel uit. Het enige wat ik jammer vind is dat de PVV nu geen verantwoordelijkheid draagt (naast het feit dat ze uberhaupt bestaan maar goed).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
Volgens mij laten ze alleen die tegenstanders horen J
Maar als het CDA tegenstemt ,wat dan J waar moeten we dan heen ? gaan we dan weer linke boomknuffelaars aan de macht laten komen ?
Ja, nummer 1 was leeg ofzo? Nummer 2 buiten gebruik en nummer 3 gaf hooguit 250 euro en ook nog eens in tientjesquote:
Dat vind ik nu juist het slimme van geert wilders in deze situatie , wel beleid meebepalen , niet kunnen worden afgerekend , prima positie om zijn partij te versterken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo ondertussen maakt het me allemaal niet heel veel uit. Het enige wat ik jammer vind is dat de PVV nu geen verantwoordelijkheid draagt (naast het feit dat ze uberhaupt bestaan maar goed).
En 600 euro armerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 was leeg ofzo? Nummer 2 buiten gebruik en nummer 3 gaf hooguit 250 euro en ook nog eens in tientjes. Ben dus maar naar het postkantoor gereden en heb daar de rest opgenomen en de tientjes ingewisseld. En daarna sloeg m'n navi nog eens op hol van een afslag die dicht was, kortom, feest!
Maar ik heb wel m'n glas.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat Wilders zélf dom wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist het slimme van geert wilders in deze situatie , wel beleid meebepalen , niet kunnen worden afgerekend , prima positie om zijn partij te versterken.
Jezes J ik zit net 3 tellen op de bank en dat ding ligt natuurlijk al lang weer in de kast te verstoffen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Joene het volgende:
Maar goed laat is een fotootje zien wat je ermee hebt geschoten ? of lag yppy er niet goed voor ?
Ik heb net even een patsfotootje gemaakt voor op de twittert en het foto forum hier maar dat was dus met een andere lens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Joene het volgende:
Ok ik denk je zit de hele tijd te tetse !
Ah rijkelui zijn okay J. Die komen weer volop Juppen zo met de VVDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net even een patsfotootje gemaakt voor op de twittert en het foto forum hier maar dat was dus met een andere lens..
Flinke yup trouwens waar ik die lens heb gekocht. Had leuk spul staan zeg..
En dan kopen wij sloebers hun meuk weer op MP.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah rijkelui zijn okay J. Die komen weer volop Juppen zo met de VVD
Arrow Classic Rock staat aan. Radio.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:30 schreef Joene het volgende:
WheheheheheGoedzo J. Heb je dan wel iets anti allochtonisch opstaan ?
Die staat hier overdag maar zelden aan J! Alleen net even na de lunch, mag ze ff een half uurtje Nick Jr. kijken.quote:
Die is bezig om met minime naar buiten te gaan om een brief te posten en de eendjes te gaan voeren dus die heeft ff wat anders te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef Joene het volgende:
Vraag of je vrouw een glasdrinken maakt ?
Ja, leuk. Vind ik tegenwoordig ook veel leuker als vroeger. Beetje biertje doen, slap ouwehoeren met wat ooms enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef Joene het volgende:
Ah mooiik ga mezelf zo eens onder den douche werpen gewoon omdat het kan , omkleden , happie eten en vanavond verjaardag van moeders vieren ,borreltje , hapje ,drankje. je ken het wel.
Oh okay ik heb toch geen surround dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef Joene het volgende:
Anale Prinsjes en tieners ik hou dr van , alleen het geluid is wat zacht 9
Surround neukende anale prinsesjes lijkt me ook niks btw.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh okay ik heb toch geen surround dus dat scheelt.
Niks mis lekker een stukje rijden op de zondag J. Voor ons maar drie kwartier he. Naar de schoonfamilie in Tilbabwe is bijna even ver!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |