Ik zou ze wel willenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand met een PS3 trouwens behoefte aan een Ajax-pack, chants en clublied? Allemaal al door Audacity gehaald dus qua volume ook op maat.
Ja ik heb um voor 28 euro gehaald. Die actie klopt wel, als je 2 oude games inleverd (fifa 10 mag ook) betaal je maar 35 euro.. Maar ik leverde nog een oude spel erbij in du sik moest 28 betalen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Chrrris het volgende:
Hee ik hoorde op de radio dat er een actie bij Game Mania is voor fifa 11. Twee oude games inleveren en dan voor 30 euro Fifa 11 kopen. Nou zie ik niets op de gamemania site over deze actie mbt fifa 11. Is er iemand die het wel op deze manier heeft gekocht?
Oke thanks!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja ik heb um voor 28 euro gehaald. Die actie klopt wel, als je 2 oude games inleverd (fifa 10 mag ook) betaal je maar 35 euro.. Maar ik leverde nog een oude spel erbij in du sik moest 28 betalen.
Ik heb em hier geupload, moet je ff aangeven of het gelukt is of niet. Het is trouwens het makkelijks voor het importeren van de chants ff een playlistje daarvan te maken zodat je ze allemaal erin kunt zetten. One heb ik erbij gedaan als goaltune maar kun je zelf nog eventueel instellen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:39 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik zou ze wel willen
Net even op google gezocht, twee minpunten van de nieuwe manager mode is toch wel dat je geen overzicht meer hebt van alle transfers en dat je spelers niet kunt huren die niet door de club op "te leen" zijn gezet.
Had het gister ook. Dacht dat het aan mij lag. Na een reboot deed ie het gewoon weer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef child_of_the_matrix het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/39142049
ff die 5g achievement pakken, he![]()
Bij mij doet online teamplay het nog steeds niet, blijft nog steeds haken bij loading....
ik speel op xbox, iemand daar al meer succes mee gehad?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef maickeltje het volgende:
Als iemand trouwens weg gaat in zon wedstrijd, en je staat zelf op winst , krijg je de punten dan wel?
won net 4-2 in de verlenging maar die gast smeert hem
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:10 schreef mash_ het volgende:
ik word gek van al die mensen online die altijd de standaard 5 sterren teams nemen
Bij mij werkt dat ook nog steeds niet, zelfde als pro clubmatch. 1v1 werkt wel gewoon...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef child_of_the_matrix het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/39142049
ff die 5g achievement pakken, he![]()
Bij mij doet online teamplay het nog steeds niet, blijft nog steeds haken bij loading....
ik speel op xbox, iemand daar al meer succes mee gehad?
Thanks ik ga ze zo wel proberenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb em hier geupload, moet je ff aangeven of het gelukt is of niet. Het is trouwens het makkelijks voor het importeren van de chants ff een playlistje daarvan te maken zodat je ze allemaal erin kunt zetten. One heb ik erbij gedaan als goaltune maar kun je zelf nog eventueel instellen.
http://www.filefactory.com/file/b3bhac7/n/AJAXMUSIC.rar
Is toch mooi om juist daarvan te winnen ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:10 schreef mash_ het volgende:
ik word gek van al die mensen online die altijd de standaard 5 sterren teams nemen
in het echt ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:39 schreef maickeltje het volgende:
Messi is in vergelijking met fifa 10 er zwaar op achteruit gegaan zeg pff
Ik vind het wel leuk, vooral als je zelf een 3/4 sterren team kiest... Verliezen is onmogelijk dan...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat nou, is toch geen fuck aan als heel de wereld ongeveer 5 verschillende teams kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |