Check het date-topic dan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
TT?
Moiiiiii?
Stress klinkt zo negatief.
Ik heb gewoon plaatsvervangende vlinders voor je, Tombo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, der staat een foto van je date in het topic
Ja hehe, dat wist ik allangquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, der staat een foto van je date in het topic
En niet ff zeggenquote:
Die had je al per PM gekregen ook ofzo?quote:
quote:
Nee joh, ik had via de PM gehoord dat ie m in het forum ging zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had je al per PM gekregen ook ofzo?
Whaaaaaaa, wat ben je koelbloedig!
Hyper eens mee!
Het is LEUK!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ik had via de PM gehoord dat ie m in het forum ging zetten
En ik ben heul niet koelbloedigNormaal ben ik hyper en nu dus niet = stress
Het is ENGquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is LEUK!
Maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt!
Ik verwacht alleen maar dat jullie een leuke avond hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ENG
Al dat gehyper van iedereen over verliefd worden, trouwen, babies maken etc etc
Dat laatste is alleen maar pesterij natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ENG
Al dat gehyper van iedereen over verliefd worden, trouwen, babies maken etc etc
Tuurlijk, stiekem zou het leuk zijn... Maar ik ben echt belachelijk moeilijk en kritisch wat betreft mannen, dus ik verwacht echt niet dat ik hoteldebotel terug kom...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen maar pesterij natuurlijk
Hoewel het wel heel leuk zou zijn, stiekem, bwehehehe.
quote:En het is ENG én LEUK!
Sowieso is het grappig om daar te eten in dat donker. Tegen die tijd heb je elkaar al gezien en is het vast al grappig en ongedwongen enzo. Mocht je in het donker tijdens het eten iets in je decolleté voelen zou ik rennen en niet meer omkijken. Verder kan er weinig misgaan denk ik
Ik durf zelf ook niet meer nuquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik wilde er eerst 'FOK!babies' van maken, maar ik was bang dat je aanstaande verloofdedate dat zou lezen en dan zou denken dat je dat zelf gedaan had die TT en niet meer zou durven vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |