Ik vraag me af hoe zo iemand aan depressies kan lijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het waar is, wat een godverdomme egoïstische lul!Dat doe je je vrouw en twee jonge kinderen toch niet aan? Ze zo achterlaten.
Het is voor sommige mensen wel een oplossing. Het is voor ons moeilijk voor te stellen maar als je al jaren in een gat zit wordt het op een gegeven moment gewoon te zwaar en is de oplossing, hoe zwaar ook voor de nabestaanden, vaak nog het enigste lichtpuntje…quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De details zullen we nooit kennen, maar ik ben het met je eens dat zelfmoord nooit de oplossing is.
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen wel een oplossing. Het is voor ons moeilijk voor te stellen maar als je al jaren in een gat zit wordt het op een gegeven moment gewoon te zwaar en is de oplossing, hoe zwaar ook voor de nabestaanden, vaak nog het enigste lichtpuntje…
Als je terminaal ziek bent kan ik me er nog iets bij voorstellen. Anders niet. Er is altijd een manier om je leven om te buigen. Zeker in een Westers land. Omkomen van de honger zul je nooit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het is voor sommige mensen wel een oplossing. Het is voor ons moeilijk voor te stellen maar als je al jaren in een gat zit wordt het op een gegeven moment gewoon te zwaar en is de oplossing, hoe zwaar ook voor de nabestaanden, vaak nog het enigste lichtpuntje…
Euthanasie valt inderdaad in een andere categorie dan zelfmoord vind ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je terminaal ziek bent kan ik me er nog iets bij voorstellen. Anders niet. Er is altijd een manier om je leven om te buigen. Zeker in een Westers land. Omkomen van de honger zul je nooit.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_om_te_wachten.html
HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Lekker kort door de bocht weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je terminaal ziek bent kan ik me er nog iets bij voorstellen. Anders niet. Er is altijd een manier om je leven om te buigen. Zeker in een Westers land. Omkomen van de honger zul je nooit.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Quinny het volgende:
Lekker kort door de bocht weer.
Depressie is niet alleen maar je ongelukkig voelen. Er komen heel veel angsten bij kijken. Iemand die zelfmoord pleegt is vaak al jaren depressief. Word dus al jaren achtervolgd door angsten en onzekerheden die steeds maar heftiger worden.
Die hulp word wel gezocht en gegeven. Maar ook ondanks die hulp en medicatie kan de drang naar de dood aanwezig blijven. Anti depressiva is een onderdrukker en geen oplosser.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet wat depressie is. Heb het in mijn omgeving genoeg meegemaakt. Maar het lijkt me dat vrouw en kinderen genoeg redenen zijn om hulp te zoeken? Geestelijk of medisch.
Dat zeiden mijn exen ook altijd tegen me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Quinny het volgende:
De menselijke geest doet gewoon rare dingen met je. We weten gewoon te weinig over de hersenen. Die rare brei in je kop.
Als je ze ziet is het het gewoon een homp gehaktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn exen ook altijd tegen me.![]()
En ze smakken melig en papperig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Quinny het volgende:
Als je ze ziet is het het gewoon een homp gehakt
Oke, wat heb jij met je exen gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ze smakken melig en papperig.
Hun hart gebroken denk ik.quote:
Zolang je niet op de schreven heb staan dansen, is het iets heel menselijksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hun hart gebroken denk ik.
Maar ik heb lang geleden ooit eens cervelles de veau gegeten. Een keer maar nooit meer.
RIPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Whoehahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |