Ik heb geen HTC met Sense, maar een Samsung met TouchWiz.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:44 schreef T_Fuff het volgende:
Hoe krijg ik mijn gmail widget wee terug op een homescreen? Had hem verwijderd omdat ik gewoon popmail wilde gebruiken echter heb ik daar problemen met de uitgaande server. Daarentegen heb ik ook een gmail account die ook met die popmail synchroniseert.
Echter als ik bij toevoegen aan bureaublad widget aanklik dan staat gmail er niet tussen. Daar hij standaard bij htc sense er wel was.
Ik heb htc desire met froyo.
Damm, en we hebben het nog een beta dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:18 schreef Visitor.Q het volgende:
Gisteravond fijn een stukje gereden over de bekende weg, maar toch met google navigatie aan. Geeft hij een hele andere route dan normaal, dus ik kijk naar alternatieve routes, blijkt dat er dik veel files staan op de normale route. Dus zondagavond, ik geloof dat niet, maar het is verdomme zo accuraat dat ik op het scherm kon kijken wanneer ik moest remmen om niet op de file in te rijden. Voortaan de voorgestelde route maar aanhouden
Wat voor games vind je leuk?quote:foto Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb ook nooit files gezien in Google Navigatie
Ik heb al heel lang geen spel op mijn telefoon gehad. Kent iemand een paar leuke gratis games?
Hungry Shark Lite is vet, moet je een haai door je telefoon te bewegen laten zwemmen en dan zoveel mogelijk vissen/mensen opvretenquote:foto Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb ook nooit files gezien in Google Navigatie
Ik heb al heel lang geen spel op mijn telefoon gehad. Kent iemand een paar leuke gratis games?
Dat zijn die Sense widgets die je optioneel kan downloaden.quote:foto Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn dat standaard sense widgets/?
Ze zullen allicht nu standaard worden. Je kan ook je widgets van Sense 'updaten' / zoeken naar nieuwe. En nu stonden deze 5 er tussen, dan kan je ze downloaden en installerenquote:
Ja, ben benieuwd.quote:foto Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
Meer aanbieders iPhone 4
Ze hebben het licht gezien.
Zo verkeerd was die strategie van Apple niet, hun platform is volledig vrij gebleven van crapware enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
Meer aanbieders iPhone 4
Ze hebben het licht gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop