abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:06:43 #201
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87336858
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef APK het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven? :')
Volgens mij wel. _O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_87352404
Hoe krijg ik mijn gmail widget wee terug op een homescreen? Had hem verwijderd omdat ik gewoon popmail wilde gebruiken echter heb ik daar problemen met de uitgaande server. Daarentegen heb ik ook een gmail account die ook met die popmail synchroniseert.
Echter als ik bij toevoegen aan bureaublad widget aanklik dan staat gmail er niet tussen. Daar hij standaard bij htc sense er wel was.
Ik heb htc desire met froyo.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:03:08 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87354177
Die AW-columns zijn sowieso allemaal stuk voor stuk dramatisch.
2000 light years from home
pi_87355201
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:44 schreef T_Fuff het volgende:
Hoe krijg ik mijn gmail widget wee terug op een homescreen? Had hem verwijderd omdat ik gewoon popmail wilde gebruiken echter heb ik daar problemen met de uitgaande server. Daarentegen heb ik ook een gmail account die ook met die popmail synchroniseert.
Echter als ik bij toevoegen aan bureaublad widget aanklik dan staat gmail er niet tussen. Daar hij standaard bij htc sense er wel was.
Ik heb htc desire met froyo.
Ik heb geen HTC met Sense, maar een Samsung met TouchWiz.

Als ik launcherPro gebruik, kan ik een aantal widgets ook niet gebruiken. Ik vermoed dat het voor jou ook zoiets is.
pi_87356030
Opgelost, heb mijn popmail accounts verwijderd en toen widget toegevoegd (htc mail) die ingesteld met gmail en toen deed hij het weer.
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:15:25 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_87378953
Vraagje aan de X10 gebruikers; zat er bij jullie een telefoonsok oid bij je telefoon?
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:18:51 #207
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_87409271
Gisteravond fijn een stukje gereden over de bekende weg, maar toch met google navigatie aan. Geeft hij een hele andere route dan normaal, dus ik kijk naar alternatieve routes, blijkt dat er dik veel files staan op de normale route. Dus zondagavond, ik geloof dat niet, maar het is verdomme zo accuraat dat ik op het scherm kon kijken wanneer ik moest remmen om niet op de file in te rijden. Voortaan de voorgestelde route maar aanhouden o|O
pi_87418690
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:18 schreef Visitor.Q het volgende:
Gisteravond fijn een stukje gereden over de bekende weg, maar toch met google navigatie aan. Geeft hij een hele andere route dan normaal, dus ik kijk naar alternatieve routes, blijkt dat er dik veel files staan op de normale route. Dus zondagavond, ik geloof dat niet, maar het is verdomme zo accuraat dat ik op het scherm kon kijken wanneer ik moest remmen om niet op de file in te rijden. Voortaan de voorgestelde route maar aanhouden o|O
Damm, en we hebben het nog een beta dus -O-

Google is soms gewoon eng hoe goed ze zijn in dingen die ze doen :|
pi_87420330
De navigatie van google werkt meesterlijk!
pi_87429952
Alleen de snelheid en de toegestane snelheid mis ik nog wel een beetje. Verder *O* voor Google Navigatie!

Maar is het gewoon standaard Google Navigatie waar ook file-info in staat, of is dat een aparte add-on of zo?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_87440312
Ik heb ook nooit files gezien in Google Navigatie :?

Ik heb al heel lang geen spel op mijn telefoon gehad. Kent iemand een paar leuke gratis games?
pi_87442775
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef BluesRebel het volgende:

Ik heb al heel lang geen spel op mijn telefoon gehad. Kent iemand een paar leuke gratis games?
Wat voor games vind je leuk?
Je hebt bijv. radiant wat ik er verslavend vind en binnenkort Angrybirds.
Maar je hebt ook Asphalt 5 (racegame en 3d) of Sandstorm (CoD achtig en 3d).

Zo zijn er nog veel meer, zijn best veel sites die af en toe een overzichtje maken van de beste games for android.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:25:42 #213
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87443688
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef BluesRebel het volgende:

Hungry Shark Lite is vet, moet je een haai door je telefoon te bewegen laten zwemmen en dan zoveel mogelijk vissen/mensen opvreten

Cestos 2 is een leuk multiplayer spelletje.

What the Doodle vind ik ook erg leuk, is een soort online pictionary.
pi_87444404
Abduction en Fruit Pirate zijn vet!
pi_87444887
Fruit Ninja :D
You only know what I want you to.
pi_87446951
ja die ook :D
pi_87447302
Ik doe Air Control Lite, ook nogal verslavend :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_87449946
Er zaten een paar (voor mij) nieuwe widgets in Sense gister. Keek weer eens bij 'Nieuw widgets toevoegen' als je in het menu'tje zit op een widget te zetten op je homescreen.

Wel een paar leuke :Y

Eentje was 'dobbelstenen', is gewoon 1 klein snelkoppelingetje (gebruikt de ruimte ook van 1 snelkoppeling), en als je hem kiest dan krijg je 2 dobbelstenen op je scherm, vervolgens schud je je telefoon om de stenen te laten gooien.

Andere is 'direct rec', beetje nutteloos in mijn ogen. Ook gewoon een soortement snelkoppeling (ook maar 1 'plekje' qua grootte). Als je er op tikt start hij meteen een voice memo.

Volgende is 'Vandaag in de geschiedenis'. Heel erg leuk! _O_ Hij neemt wel een heel homescreen in beslag, maar veel info over de huidige datum in geschiedenis. In de widget zelfs zitten 3 tabjes, eentje met belangrijke gebeurtenissen, eentje met 'belangrijke personen' die op deze dag in de geschiedenis zijn geboren, en nogmaals hetzelfde maar dan qua overlijden.

Volgende is een soort post-it memoblokje, neemt ook een heel homescreen in beslag, dus is ietwat groot naar mijn smaak, maar wel grappig. Je kan gewoon met je vinger iets 'tekenen' op een briefje, of je drukt op het keyboard icoontje en je kan wat typen. Je kan ook nieuwe memo's toevoegen, dus meerdere 'briefjes' krijgen. Nadeel hier is wel dat je niet kan bladeren tussen de memo's, dus je moet er echt eentje verwijderen wil je de onderliggende zien.

Laatste was iets waar al veel app's voor zijn; een fooicalculator. Voer het bedrag van je rekening in, met hoeveel mensen je bent, en hoeveel procent fooi je ongeveer wil geven. Alleen nog in dollars beschikbaar volgens mij :Y
pi_87452992
Zijn dat standaard sense widgets/?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:40:30 #220
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87453205
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
Dat zijn die Sense widgets die je optioneel kan downloaden.
pi_87453613
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ze zullen allicht nu standaard worden. Je kan ook je widgets van Sense 'updaten' / zoeken naar nieuwe. En nu stonden deze 5 er tussen, dan kan je ze downloaden en installeren
pi_87489914
Meer aanbieders iPhone 4
Ze hebben het licht gezien :').
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:40:50 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87489956
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
Meer aanbieders iPhone 4
Ja, ben benieuwd.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:56:13 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87492128
Ik ben blij :9~ .
2000 light years from home
pi_87494184
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
Meer aanbieders iPhone 4
Zo verkeerd was die strategie van Apple niet, hun platform is volledig vrij gebleven van crapware enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')