Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
geld speelt geen enkele rol bij de aanschaf van een feun. OS ook niet trouwens.
I speak now for myzelluf
ja mooi, maar ik wil functionaliteit, of je er wel of niet mee over straat kan is voor pubers leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)
Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe nexus one gebruiker meldt zich
Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?
Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoeken![]()
Had de desire van mijn vriend geprobeerd, maar vind deze toch fijner.
Ik heb een @live.nl emailadres, hoe krijg ik deze in de email app?
Die heb ik al en is ook ingesteld in de gmail appquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.
Live
Door een nieuw account toe te voegen met je @live.nl adres en ditto wachtwoord?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een @live.nl emailadres, hoe krijg ik deze in de email app?
Dan zoek je die instellingen op bij Live? Die geeft je ongetwijfeld de goede adressen en poorten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo
poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
Ik kon het nergens vinden. Heb temp monitor gedownload, maar die laat enkel de batterij zien en niet de cpu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.
Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
Kan me niet voorstellen dat het erg veel scheelt, die onderdelen zitten allemaal zo dicht op elkaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
Ik heb de mijne eens onbewust op een ijspack gelegd, en daar kreeg hij heel snel compleet de zenuwen van... Scherm dacht dat ik overal tegelijk drukte ook al was ik met mijn vinger niet eens in de buurt van het scherm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
rare is, als ik hem op een ijspack leg, nokt ie er niet mee. Zou in principe wel moeten, hij wordt immers gekoeld
Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Oja, die kreeg ik vanmorgen binnen... even proberenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |