abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87244824
Eerlijk gezegd denk ik dat Microsoft wel kan inpakken met Windows Mobile, alleen al in mijn eigen omgeving zie ik werkelijk íedereen bij contractverlenging een Android-toestel aanschaffen. Er zijn nog een paar mensen (op de vingers van één hand te tellen) die halsstarrig vasthouden aan een "dumbphone", maar de rest loopt inmiddels allemaal met een Android-toestel. Er voor het gemak even van uit gaande dat iedereen tevreden is met zijn of haar toestel, zullen de meesten bij de volgende contractverlenging wederom een Android-toestel kiezen.

Bovendien zullen de (eerste) Nederlandse Windows Mobile 7-toestellen van een uitgebreide applicatie-winkel verstoken blijven, de Xbox-live en Zune-diensten komen zelfs helemaal niet naar Nederland. Wat is dan de toegevoegde waarde nog van zo'n toestel?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_87250080
Wanneer Microsoft zich 'inkoopt' bij een aantal fabrikanten (en dat gebeurt gewoon), dan komen er gewoon Win7 toestellen in de winkel te liggen, en in foldertjes van TforTelecom etc.

En dan wordt 't automatisch gekocht, als de prijs leuk is en de toestellen mooi glimmen.

'k Weet niet hoeveel smartphone-kopers (in 't lage prijssegment iig) bewust voor een bepaald OS kiezen.
pi_87250177
geld speelt geen enkele rol bij de aanschaf van een feun. OS ook niet trouwens.
I speak now for myzelluf :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_87253477
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
geld speelt geen enkele rol bij de aanschaf van een feun. OS ook niet trouwens.
I speak now for myzelluf :)
Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_87257376
Dat OS-gejank is niet voor in dit topic! Ik wil tips en trics zien!
pi_87259210
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)
ja mooi, maar ik wil functionaliteit, of je er wel of niet mee over straat kan is voor pubers leuk.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_87260423
Nieuwe nexus one gebruiker meldt zich :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2010 20:37:11 ]
pi_87261055
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe nexus one gebruiker meldt zich :+
Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?
pi_87261277
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?
Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoeken :')
Had de desire van mijn vriend geprobeerd, maar vind deze toch fijner.

Ik heb een @live.nl emailadres, hoe krijg ik deze in de email app? ;(
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 oktober 2010 @ 20:54:36 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87261323
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoeken :')
Had de desire van mijn vriend geprobeerd, maar vind deze toch fijner.

Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.
Live :')
pi_87261365
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.
Live :')
Die heb ik al en is ook ingesteld in de gmail app :+
pi_87261754
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Door een nieuw account toe te voegen met je @live.nl adres en ditto wachtwoord?
pi_87262114
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:10:48 #164
164283 Luco
Buongiorno!
pi_87262139
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo :)
Dan zoek je die instellingen op bij Live? Die geeft je ongetwijfeld de goede adressen en poorten.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:19:53 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87262613
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_87264284
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:53:48 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87267204
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.
Ik kon het nergens vinden. Heb temp monitor gedownload, maar die laat enkel de batterij zien en niet de cpu.

Mijn foon (desire met adnroid 2,2) reboot spontaan. Het was -dacht ik- random. Maar zodra als ik er ff mee ga kloten en veel applicaties open, surf, ect.. dan wordt hij warm aan de achterkant en lijkt hij ook intern overhit te zijn... waardoor er een crash volgt.

rare is, als ik hem op een ijspack leg, nokt ie er niet mee. Zou in principe wel moeten, hij wordt immers gekoeld :+

Maar goed, dat is hardware, dit ging over software / android :+
pi_87267242
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:58:35 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87267432
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
pi_87272337
Genoeg battery apps meten dat idd,ik zit vaak voer de 40, dus 30 valt nogal mee :p
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:24:14 #171
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87286685
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat het erg veel scheelt, die onderdelen zitten allemaal zo dicht op elkaar
pi_87297317
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
rare is, als ik hem op een ijspack leg, nokt ie er niet mee. Zou in principe wel moeten, hij wordt immers gekoeld :+
Ik heb de mijne eens onbewust op een ijspack gelegd, en daar kreeg hij heel snel compleet de zenuwen van... Scherm dacht dat ik overal tegelijk drukte ook al was ik met mijn vinger niet eens in de buurt van het scherm.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_87297402
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
pi_87297897
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.

http://appinventor.googlelabs.com/about/
pi_87299574
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Stroopwafels het volgende:

Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.
Oja, die kreeg ik vanmorgen binnen... even proberen :P!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')