abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87154202
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Android is lelijk. Maar verder heb ik geen tegenargumenten, wel voorargumenten voor de iPhone, zoals de beste telefooncamera die er bestaat, het mooiste en scherpste scherm dat er is, de goede batterij, geen gedoe met updates en het hoogwaardige design. Daarnaast heb ik twee jaar een eerste generatie iPhone gebruikt naar volle tevredenheid. En toen had ik de iPhone 4 in mijn handen en was ik verkocht.
QFT :')
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:39:51 #77
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_87154329
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

guttegut, alsof ik je persoonlijk beledig :')
MyTracks moet gewoon doen wat je vraagt. Maar Buddy runner is ook zoiets, kaartje van je track op google maps, met announcements elke x meter of y minuten.

MyTracksi gaf vandaag na het hardlopen trouwens wel fijn de route aan met van die marker points, maar de route zelf (die lijn) zie ik nu niet... Ook heb ik constant 20km/h gerend (I wish...) omdat ik route opnemen al had aangezet voor ik een gps signaal had, waardoor hij de vorige gemeten locatie als startpunt nam. Het geeft dan weer wel (als je een tts engine installeert) het aantal km en snelheid gesproken aan je door (ook tijdens afspelen van mp3).
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:12:04 #78
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_87155453
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, op één telefoon is de UI al erg inconsistent.
Maar kan je dan concrete voorbeelden geven, ik ben wel benieuwd wat je inconsistent vindt?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_87156902
Hebben jullie ook, dat wanneer je een alarm wil instellen voor de volgende ochtend, en het nog geen 12 uur is, Android het alarm automatisch op de huidige dag, en niet de volgende houdt?

Dus stel het is zondagavond 10 uur, en ik wil de wekker zetten, maandag ochtend 8 uur. Als ik dan 8.00 intyp, is het alarm gezet voor volgende week zondagochtend, 8.00, ipv maandagochtend...

Or is it just me? :p
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:00:08 #80
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_87158432
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:39 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

MyTracks moet gewoon doen wat je vraagt. Maar Buddy runner is ook zoiets, kaartje van je track op google maps, met announcements elke x meter of y minuten.

MyTracksi gaf vandaag na het hardlopen trouwens wel fijn de route aan met van die marker points, maar de route zelf (die lijn) zie ik nu niet... Ook heb ik constant 20km/h gerend (I wish...) omdat ik route opnemen al had aangezet voor ik een gps signaal had, waardoor hij de vorige gemeten locatie als startpunt nam. Het geeft dan weer wel (als je een tts engine installeert) het aantal km en snelheid gesproken aan je door (ook tijdens afspelen van mp3).
Ik vind ook dat zowel Mytracks als Buddyrunner niet heel accuraat zijn, of de gps? Zelf heb ik namelijk ook een gps-horloge en die doet het een stuk secuurder.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_87158515
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef jampot het volgende:
Hebben jullie ook, dat wanneer je een alarm wil instellen voor de volgende ochtend, en het nog geen 12 uur is, Android het alarm automatisch op de huidige dag, en niet de volgende houdt?

Dus stel het is zondagavond 10 uur, en ik wil de wekker zetten, maandag ochtend 8 uur. Als ik dan 8.00 intyp, is het alarm gezet voor volgende week zondagochtend, 8.00, ipv maandagochtend...

Or is it just me? :p
er staan checkboxes onder de tijd, waar je de dagen uit kunt kiezen. tenminste, in HTC Sense
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:13:04 #82
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_87158862
Ik ken nog zo'n iemand die beweert dat de iPhone beter is. Die gasten leven in hun eigen wereld. Laat ie met trots de app store van Apple zien, niet wetende dat er een Android market is :')
pi_87158975
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed hier komt een erg raar probleem.
Onlangs heb ik een HTC Wildfire met Hi internet abbo aangeschaft.
Echter op een of andere manier krijgt geen één van de standaard aps (android browser/market/youtube app) verbinding met het internet.
Vervolgens heb ik even wifi aangezet en Opera (andere browser) gedownload en daarna wifi weer uitgezet.
Nu kom ik wel op het internet met Opera maar al de andere apps laten het nogsteeds afweten.
Iemand enig idee?

Heb al contact gehad met Hi maar aan die kant zit alles goed.
al geprobeerd:
- sim kaart in windows telefoon, internet werkte daar gelijk
- 3x fabrieksinstellingen reset
kijk hier eens: http://www.androidworld.n(...)-trucs/apn-settings/
pi_87159517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)-priv--gegevens.html

Twee op de drie Android apps sturen privégegevens door naar externe servers. Dat blijkt uit een mini-onderzoek van twee Amerikaanse universiteiten en Intel Labs.
TaintDroid of een vergelijkbaar programma zou ik dus wel handig vinden (voor pc is er b.v. Online Armor wat ik handig vind).
pi_87159759
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. :P
Ik ben niet zo gek op trends waar iedereen aan meedoet omdat het hip is. Zoals de iPhone dus.
Waarschijnlijk heb ik wat minder de kuddegeest dan jij. ;)
:D of zouden de mensen voor die telefoon gaan omdat het een goed ding is?
ik loop geen enkele hype achterna maar ben wel altijd in voor een zakelijk goed te gebruiken toestel, in dit geval de galaxy. Dat de halve wereld zo'n ding heeft vind ik absoluut niet spannend. Bellen moet ie en veul :7
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_87159774
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

TaintDroid of een vergelijkbaar programma zou ik dus wel handig vinden (voor pc is er b.v. Online Armor wat ik handig vind).
gewoon goed opletten tijdens het installeren werkt ook, de apps zeggen wat ze wel en niet gaan doen dus op dat moment kun je er nog voor kiezen niet te installeren.
pi_87160887
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef FUFR het volgende:

[..]

gewoon goed opletten tijdens het installeren werkt ook, de apps zeggen wat ze wel en niet gaan doen dus op dat moment kun je er nog voor kiezen niet te installeren.
Dat snap ik.
pi_87160987
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat snap ik.
hey goed man ^O^
pi_87163548
Weet iemand wanneer ik Froyo kan verwachten voor de Legend?
Eens met wat hierboven staat
pi_87163877
Is het eigenlijk ook de bedoeling dat Android in de toekomst op elk soort telefoon (dat geschikt is) geinstalleerd kan worden?
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:34:49 #91
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87164939
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Okayy... dan moet die van de iPhone wel erg goed zijn, want na WM was Android voor mij een verlichting voor wat dat betreft.
WM is inderdaad drama.
2000 light years from home
pi_87164944
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het eigenlijk ook de bedoeling dat Android in de toekomst op elk soort telefoon (dat geschikt is) geinstalleerd kan worden?
Developers zijn er al mee bezig, maar voorlopig denk ik niet dat dit een doel is van Android.
pi_87168107

.
Een treinreisje via Den Bosch naar Arnhem/Dieren en terug naar Utrecht.
Zonder GPS, maar met slechts Google Latitude (en History) ingeschakeld :).

[ Bericht 30% gewijzigd door DennisMoore op 04-10-2010 14:14:24 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:04:37 #94
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87168124
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, dat ziet er grappig uit.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:19:25 #95
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_87175402
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:00 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik vind ook dat zowel Mytracks als Buddyrunner niet heel accuraat zijn, of de gps? Zelf heb ik namelijk ook een gps-horloge en die doet het een stuk secuurder.
Op dat verhaal van gisteren na heb ik daar nooit problemen mee gehad. Ik heb met MyTracks als Buddyrunner gezien dat de route heen/terug zo nauwkeurig was dat ik zag aan welke kant van de weg ik heb gelopen. Ook heb ik gemerkt dat, bij bv autonavigatie, het gps signaal er meestal binnen 10 sec is (een TomTom doet daar bij mij ook weleens ene minuut of 2 over).

Maar misschien loop/fiets jij met hoge gebouwen in de buurt, dat kan invloed hebben.
pi_87177315
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Android is lelijk. Maar verder heb ik geen tegenargumenten, wel voorargumenten voor de iPhone, zoals de beste telefooncamera die er bestaat, het mooiste en scherpste scherm dat er is, de goede batterij, geen gedoe met updates en het hoogwaardige design. Daarnaast heb ik twee jaar een eerste generatie iPhone gebruikt naar volle tevredenheid. En toen had ik de iPhone 4 in mijn handen en was ik verkocht.
Zelden zulk gelul gelezen!

Niet dat de iPhone geen prima telefoon is hoor, maar de helft is gewoon niet waar :')
pi_87177786
.
Een nieuwe van Sharp. Goeie camera en hoge resolutie scherm.
http://mashable.com/2010/10/04/sharp-is03
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:41:27 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87178003
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:20 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Zelden zulk gelul gelezen!

Niet dat de iPhone geen prima telefoon is hoor, maar de helft is gewoon niet waar :')
Welke helft? De batterij van de iPhone 4 is heel goed (+/- 2 dagen in tegenstelling tot iets meer dan een dag bij Android-telefoons. Dat het design hoogwaardig is lijkt me ook niet te betwisten (staal + extreem hard glas), dat er weinig gedoe is met updates lijkt me ook een vaststaand feit, en dat ik heel tevreden was met mijn eerste generatie iPhone is ook geen woord van gelogen. Daarnaast zijn er wel meer mensen die de UI van Android niet mooi vinden, dus dat ijkt me ook niet zo raar.

De camera van de iPhone 4 is echt waanzinnig goed. Er gaat heel weinig detail verloren en in slechte lichtomstandigheden zonder flits komen er nog steeds hele behoorlijke foto's uit. En als je dan wel de flits nodig hebt is dat ook geen probleem, deze presteert fatsoenlijk. Hij doet m.i. nauwelijks onder of is soms zelfs beter dan een Sony DSC-W120 (die ik zelf heb). De 5MP camera van de iPhone 4 is echt veeeeel beter dan de HTC camera's.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:45:52 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87178157
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Maar kan je dan concrete voorbeelden geven, ik ben wel benieuwd wat je inconsistent vindt?
De Gmail-app bijvoorbeeld, is ontworpen als een mini Gmail-client met allemaal rare knopjes. Ik vind hem niet zo handig. Dan de Maps-app, deze heeft sindskort een zoekbalk bovenaan. Maar dat is ook maar zomaar gedaan, zo'n zoekbalk als in de Maps-app zie je bijna nooit in andere apps. En dan heb je nog het verschil tussen de "schillen" zoals HTC Sense en Android zelf, dat is ook erg groot. Dit zorgt ervoor dat praktisch elke Android-telefoon er bij elkaar geraapt uit ziet qua software. Het werkt allemaal wel prima, het uiterlijk vind ik alleen raar en daardoor is de leercurve voor de UI ook onnodig hoog. Kan er misschien ook mee te maken hebben dat de SDK weinig houvast biedt voor UI-elementen waardoor third party apps erg veel creatieve vrijheid hebben qua uiterlijk, ik weet het niet, maar het is gewoon iets waar me ik aan irriteer.

Android is qua UI wel een beetje equivalent aan bijv. Ubuntu of een andere Linux-distrubutie, die vind ik ook altijd zo dramatisch qua UI.
pi_87179416
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

.
Hmm, waar zet je history aan in latitude? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')