abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87088583
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef seetjai het volgende:
M'n batterij van m'n Galaxy gaat wel snel leeg.. nachtje laden en de volgende avond moet ik 'm weer gaan laden.
Zie wel dat m'n internet aan staat.. (3G logo), maar kan het ook nergens uitzetten, als het mogelijk is.
Weet ook niet of dat ook batterij vreet.. weet iemand daar meer van ?

Zie ook bij m'n batterijgebruik, dat m'n weergave al op 60% staat, terwijl ik o.a helderheid al op het minimum heb gezet.. :?
Het scherm vreet gewoon batterij. Bij mij staat die ook altijd tussen de 60 en 80, ondanks minimale instellingen.

3g kost ook redelijk wat batterij. Dus de beste manier om te besparen is je scherm niet te vaak aanklikken, en 3g uitzetten wanneer je het niet gebruikt. (bijv met APNdroid, een appje).

Verder kan je nog wel wat instellingen aanpassen (updaten van je mail, sychronisatie van widgets enz), maar feit blijft dat je niet langer dan 2 dagen ermee gaat doen bij normaal actief gebruikt.
pi_87088602
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh, sorry, die link was trouwens niet goed, die laat er alleen twee van één eBay-seller zien.
http://toys.shop.ebay.com(...)trksid=p3286.c0.m282 is beter, ook wat goedkopere erbij.
Seriously, wat moet je in godsnaam met die poppetjes?

Fanboys :p
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:49:54 #28
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87089942
http://tweakers.net/nieuw(...)ndroid-mogelijk.html
quote:
Custom rom-makers kunnen binnenkort aan de slag met TaintDroid, een applicatie die in de gaten houdt welke info andere apps vanaf een Android-toestel versturen naar anonieme servers. TaintDroid werkt alleen in custom roms.
Nice :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:32:45 #29
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87091097
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:04 schreef jampot het volgende:

[..]

Seriously, wat moet je in godsnaam met die poppetjes?

Fanboys :p
Ik zie het ook niet zo zitten. Als het bijna niks zou kosten wat misschien wel leuk geweest voor de gein.
Maar ik gun mensen hun plezier hoor. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_87091490
Achja, je moet je geld toch ergens aan uitgeven :7.
En dan staat er weer 's wat anders in de kast dan slechts boeken.
Soort van ehm... 'conversation piece'.
pi_87091575
Goed hier komt een erg raar probleem.
Onlangs heb ik een HTC Wildfire met Hi internet abbo aangeschaft.
Echter op een of andere manier krijgt geen één van de standaard aps (android browser/market/youtube app) verbinding met het internet.
Vervolgens heb ik even wifi aangezet en Opera (andere browser) gedownload en daarna wifi weer uitgezet.
Nu kom ik wel op het internet met Opera maar al de andere apps laten het nogsteeds afweten.
Iemand enig idee?

Heb al contact gehad met Hi maar aan die kant zit alles goed.
al geprobeerd:
- sim kaart in windows telefoon, internet werkte daar gelijk
- 3x fabrieksinstellingen reset
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_87093246
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:53 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, je moet je geld toch ergens aan uitgeven :7.
En dan staat er weer 's wat anders in de kast dan slechts boeken.
Soort van ehm... 'conversation piece'.
neem dan een pygmee ofzo *)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_87097267
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet zo zitten. Als het bijna niks zou kosten wat misschien wel leuk geweest voor de gein.
Maar ik gun mensen hun plezier hoor. :)
$2.70 :s)
http://www.dealextreme.co(...)y.507~search.android
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:25:38 #34
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87097617
quote:
Die heb ik dus gisteren besteld.
Ben benieuwd. :)
pi_87098930
quote:
ok. Das goedkoper dan een pygmee :')
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_87103302
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:

[..]

ok. Das goedkoper dan een pygmee :')
Het is dan ook sleutelhangerformaat. En het eet beduidend minder dan een pygmee!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_87103415
Is er eigenlijk backgrounded msn voor Android? Dus een app die gewoon in de achtergrond draait a la Nokia N900 (Maemo) integrated MSN for Conversations of zoals Blackberry heeft, en dat je dan een notificatie krijgt als iemand je msn't?

Of is het een app wat je constant op de voorgrond moet houden?
Of toch du vader?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:23:18 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87105646
Als je eBuddy gebruikt, kun je de app gewoon "minimaliseren" (bij gebrek aan een beter woord hiervoor). Dan zie je alleen in de statusbalk een eBuddy icoon en krijg je automatisch een melding als iemand tegen je praat. Om eBuddy te minimaliseren druk je op de home-toets (die knop met het huisje).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_87107660
Datzelfde geldt voor MSN Talk. Prima app ook verder.
pi_87107728
Ah, oke. Mooi :) Kan dat minimaliseren (bij gebrek aan beter woord ;)) eigenlijk bij elke app?
Of toch du vader?
pi_87107975
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Ah, oke. Mooi :) Kan dat minimaliseren (bij gebrek aan beter woord ;)) eigenlijk bij elke app?
Het is niet zozeer minimaliseren, je keert gewoon terug naar je homescherm zonder de app af te sluiten. Aangezien je apps niet af kunt sluiten (omdat dat gewoon niet nodig is), draait alles dus op de achtergrond. Dit houdt in dat je in MSN gewoon door kunt blijven chatten, dat apps met notificaties je altijd kunnen waarschuwen of dat je altijd iets anders kunt doen terwijl je muziek streamt of met GPS een route opneemt. Apps die op de achtergrond niks hoeven te doen, doen ook daadwerkelijk niks (en verbruiken dus ook geen batterij).

Zodra het geheugen vol zit sluit Android uit zichzelf de apps af, die je al het langst niet hebt gebruikt of die het minst belangrijk is.
pi_87108118
Ja oke, ik snapte dat het eerder een soort backgrounding was. Maar check wat Devolution zei, vandaar zei ik minimaliseren. Ik deed er zelfs nog een knipoogje bij. ;(
Of toch du vader?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:42:09 #43
45722 Dromer
pi_87108732
quote:
Ja, maar da's niet zo'n dure (vergelijkbare) als die van DennisMoore.
pi_87109792
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Dromer het volgende:

Ja, maar da's niet zo'n dure (vergelijkbare) als die van DennisMoore.
Mwoah, die's eigenlijk maar 5,57 euro http://shop.deadzebra.com(...)-Standard-Green.html :).
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:21:52 #45
45722 Dromer
pi_87109906
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mwoah, die's eigenlijk maar 5,57 euro http://shop.deadzebra.com(...)-Standard-Green.html :).
Incl. verzendkosten? (zoals bij dealxtreme)
pi_87114846
Ik wil Froyo 2.2 installeren op mijn HTC Desire die momenteel op Android 2.2 loopt.
Ik heb op dit moment nog geen enkele modificaties gedaan aan mijn HTC Desire, het is dus zoals het was toen ik hem kocht (unbranded, simlock vrij), m.u.v. de officiële 2.2 update die ik heb geïnstalleerd toen die beschikbaar was. De reden dat ik niet eerder Froyo heb overwogen, is het hele vervallen garantie verhaal, ik had mijn HTC Desire net en had geen zin om direct de risico te lopen om tijdens het root proces mijn Desire te vernielen en daarbij ook mijn garantie te verliezen.

Nu heb ik mij ingelezen over de mogelijkheden tot het installeren van Froyo 2.2 op de HTC Desire en ben ik tot de conclusie gekomen dat er 2 methodes bestaan:

1. Manually installing (no root)
2. Rooting

Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste methode omdat ik dan niet mijn HTC Desire hoeft te rooten en derhalve mijn garantie niet vervalt (correct me if i'm wrong), de tweede methode is beter omdat je dan meer mogelijkheden hebt.

Wie kan mij vertellen welke van de twee het meest betrouwbaar is of dat het geen verschil uitmaakt welke methode ik kies?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:58:59 #47
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_87115163
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil Froyo 2.2 installeren op mijn HTC Desire die momenteel op Android 2.2 loopt.

:?

Misschien ook maar in het Desire topic verder gaan, aangezien je daar ook gepost had ;)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_87115238
Froyo is toch met user-generated modificaties, bijv. HD recording die niet via officiële updates enabled worden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_87116087
Nee, Froyo is de officiële Google-update van Android.
  zondag 3 oktober 2010 @ 00:08:50 #50
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87119484
Android is leuk maar in november neem ik toch weer een iPhone ;( .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')