quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Beste mensen, mijn lieve Samsung Galaxy S is ernstig gewond geraakt. Zijn touchscreen doet het niet meer goed hij is nu voor herstel opgestuurd. Wens hem hier sterkte
Wie weet krijg je hem ook met 2.2 erop terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Beste mensen, mijn lieve Samsung Galaxy S is ernstig gewond geraakt. Zijn touchscreen doet het niet meer goed hij is nu voor herstel opgestuurd. Wens hem hier sterkte
Nice! Straks even proberen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef Kyr het volgende:
Iemand al door dat de volledige Angry Birds gratis is?![]()
Bron
Download link
Na 3 levels gespeeld te hebben heb ik maar één kleine gezien die na een paar seconden al verdween. Verder niets gemerkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef Kloonhommel het volgende:
zien jullie ook de reklamebalkjes in angry birds? Sommige zijn acceptabel, sommige zijn overdreven groot.
Schandaligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:59 schreef Dromer het volgende:
whehe.. en deze ook:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.android%20mini
Gevondenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
Is er trouwens al een manier om met je foon simpel de gedeelde bestanden in je windows netwerk te bekijken?
Heel verslavend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:39 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.getjar.com/mobile/43821/stranded-2-for-htc-desire/
Verslavend spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer kan uitvinden hoe ik verder moet.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Same here. Kan 'r niet meer vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat ik nu op het eind [..] niet meer kan uitvinden hoe ik verder moet.
Gedownload, zal het eens proberen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:39 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.getjar.com/mobile/43821/stranded-2-for-htc-desire/
Verslavend spelletje.
Ja, de gratis versie he.. Je kan ze voorkomen door je telefoon in de airplane mode te zetten tijdens het spelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef Kloonhommel het volgende:
zien jullie ook de reklamebalkjes in angry birds? Sommige zijn acceptabel, sommige zijn overdreven groot.
Misschien niet helemaal het goede topic maar wellicht kan iemand me helpenquote:Ik heb zo'n 2 maanden geleden een overstap gemaakt van T-Mobile naar Vodafone, het abonnement zou ingaan wanneer mijn huidige is verlopen, dat zou vandaag zijn. Ik neem aan dat mijn abonnement dan ook meteen is beëindigd, mijn nummer bestaat straks immers niet meer bij T-Mobile
Maar kan ik nu verwachten dat ik over een paar uur (of morgen) gewoon geen bereik meer heb met mijn T-Mobile SIM-kaart en dus die van Vodafone moet gebruiken?
Aah ok, dan verwissel ik morgenvroeg de simkaart maar meteenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef Ireyon het volgende:
Bij mijn overstap van T-Mobile naar Vodafone merkte ik niks van wegvallend bereik, totdat een vriend me opzocht om te zeggen dat-ie al een aantal keer gebeld had. Je moet inderdaad gewoon je sim-kaart verwisselen maar je krijgt dus niet echt een duidelijk seintje wanneer..
Ja de mijne is ook traag momenteel...quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:56 schreef mac_this het volgende:
hmm, hebben hero-users hier ook dat hij gewoon heel erg sloom gaat?
of ligt dat gewoon aan mij?! en weet iemand wanneer een nieuw softw. update voor de Hero uitkomt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |