abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:53:42 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87494276
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Zo verkeerd was die strategie van Apple niet, hun platform is volledig vrij gebleven van crapware enzo.
Dat heeft niets te maken met het aantal aanbieders :{ .
2000 light years from home
pi_87497629
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Zo verkeerd was die strategie van Apple niet, hun platform is volledig vrij gebleven van crapware enzo.
Android vs. iOS #3

dit topic is speciaal voor jullie domme geneuzel
pi_87497793
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef JoPiDo het volgende:

...voor jullie domme geneuzel
Zo, je bent vrienden aan 't maken hier?
Misschien is dit forum iets voor je :P?
pi_87498374
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zo, je bent vrienden aan 't maken hier?
Misschien is dit forum iets voor je :P?
het kan zo'n mooi topic zijn, met tips en trucs voor android

maar door knaapjes die hier Apple komen verkondigen (waarom?!) gaan 3/5 reacties over iOs vs Android
pi_87499310
Vandaag voor het eerst samen met een vriend Latitude geactiveerd. Best grappig :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:22:07 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_87499551
http://www.androidworld.n(...)ediaspeler-duikt-op/

Zijn of komen er nog meer medaspelerts met Android? Lijkt mij wel chill.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_87501738
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met het aantal aanbieders :{ .
Door de controlle die Apple voert heb je geen crapware (voorgeïnstalleerde troep op je telefoon) juist door exclusief te blijven konden ze de provider daartoe dwingen. Op Android telefoons zie je steeds meer crapware en geregeld kan je de software niet verwijderen via reguliere wijze.

Ik hoop dat Google hun systeem ook een beetje meer gaat verdedigen om eerlijk te zijn.
pi_87501887
Je kunt natuurlijk ook gewoon een telefoon kopen als je m niet branded wil. Als je een beetje rondkijkt naar aanbiedingen voor simonly, kost je dat niet meer dan een abo met foon.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87502819
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:19 schreef Kandijfijn het volgende:

Door de controlle die Apple voert heb je geen crapware (voorgeïnstalleerde troep op je telefoon) juist door exclusief te blijven konden ze de provider daartoe dwingen. Op Android telefoons zie je steeds meer crapware en geregeld kan je de software niet verwijderen via reguliere wijze.

Ik hoop dat Google hun systeem ook een beetje meer gaat verdedigen om eerlijk te zijn.
Ah! Door providers voorgeïnstalleerde meuk.
'k Dacht zooi in de Market :).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:14:14 #235
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87503593
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:46 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

het kan zo'n mooi topic zijn, met tips en trucs voor android

maar door knaapjes die hier Apple komen verkondigen (waarom?!) gaan 3/5 reacties over iOs vs Android
Misschien is Tweakers wat voor jou? Daar hebben ze voor werkelijk alles een aparte reeks, en als je offtopic gaat, grijpt een mod direct in door jouw post te verwijderen en er in blauwe letters in te zetten dat dat "niet de bedoeling is".

Heerlijk voor mensen (wellicht met een stoornis uit het autistische spectrum) die wat moeite hebben met het volgen van een normaal verlopend gesprek.
pi_87507530
Iemand die een goede app heeft (liefst gratis) voor het veranderen van je lockscreen. Maar GEEN opzij slide heeft zoals iphone, omlaag daarentegen mag wel, alleen patroon vind ik ook best.

Ook zoek ik nog een degelijke (snelle) widget voor fotos (zoals die bij sense zit). Ik gebruik nu turtlephotoframe maar die is mij wat te traag met het schakelen tussen foto's.

Kan alleen geen degelijke en snelle apps hiervoor vinden, wel van die iphone kloontjes, maar ik wil met eigen foto, info over weer/mail/sms e.d.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:15:07 #237
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87508095
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand die een goede app heeft (liefst gratis) voor het veranderen van je lockscreen. Maar GEEN opzij slide heeft zoals iphone, omlaag daarentegen mag wel, alleen patroon vind ik ook best.

Ook zoek ik nog een degelijke (snelle) widget voor fotos (zoals die bij sense zit). Ik gebruik nu turtlephotoframe maar die is mij wat te traag met het schakelen tussen foto's.

Kan alleen geen degelijke en snelle apps hiervoor vinden, wel van die iphone kloontjes, maar ik wil met eigen foto, info over weer/mail/sms e.d.
Enige die een beetje werkt is WidgetLocker (wel betaald). Werkt alleen niet goed samen met Quickdesk als je dat gebruikt.
pi_87518234
quickdesk gebruik ik niet, ik zal eens kijken.
Zojuist ook pure calender widget gekocht, wat een geweldige app! Meest nuttig tot nog toe.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 01:17:01 #239
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87520700
Voor de diegenen die Widgetlocker niet hoeven: gebruik Quickdesk! Heel handig als je bijvoorbeeld in de Market of je browser zit en even je WiFi of schermrotatie aan of uit wil zetten.
pi_87520720
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef T_Fuff het volgende:
quickdesk gebruik ik niet, ik zal eens kijken.
Zojuist ook pure calender widget gekocht, wat een geweldige app! Meest nuttig tot nog toe.
Ja? Ik heb hem ook op mn telefoon, maar gebruik nu nog de gratis CalWidged. Wat kan die pure calendar allemaal?
pi_87520836
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:17 schreef Brombaard het volgende:
Voor de diegenen die Widgetlocker niet hoeven: gebruik Quickdesk! Heel handig als je bijvoorbeeld in de Market of je browser zit en even je WiFi of schermrotatie aan of uit wil zetten.
Ik heb het net ff geprobeerd, maar je gebruikt het dan zeker niet icm Launcher Pro?
pi_87521054
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:18 schreef jampot het volgende:

[..]

Ja? Ik heb hem ook op mn telefoon, maar gebruik nu nog de gratis CalWidged. Wat kan die pure calendar allemaal?
Hij importeert taken, calenders vanuit andre apps (bijv astrid, google calendar en meer), heel veel aanpassingsmogelijkheden. Werkt soepel, scrolling widget, heel prettig.
pi_87521068
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:41 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Hij importeert taken, calenders vanuit andre apps (bijv astrid, google calendar en meer), heel veel aanpassingsmogelijkheden. Werkt soepel, scrolling widget, heel prettig.
Dat doe die CalWidget ook gewoon geloof ik. Hij synct ook met mn faceboom agenda, erg handig voor alle verjaardagen bijv :)
pi_87521113
Overigens, dat facebook syncen gaat niet helemaal goed, de tijd klopt niet. Mn agenda geeft een 2 uur latere tijd aan dan de werkelijke tijd. Iemand een idee?
pi_87521181
Denk dat er ergens je instellingen fout staan, GMT + 2 is onze tijd geloof ik, misschien dat veranderen?
In een van de 2.

btw hier meer info over de calendar widget.
pi_87535968
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:51 schreef T_Fuff het volgende:
Denk dat er ergens je instellingen fout staan, GMT + 2 is onze tijd geloof ik, misschien dat veranderen?
In een van de 2.

btw hier meer info over de calendar widget.
Ik heb hem automatisch staan, maar dat is idd +2...
pi_87542622
Ik heb een beetje zitten te kloten met wifi, maar nu kan ik geen netwerken meer scannen.. :{ Iemand een idee waar dat aan kan liggen??
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
pi_87543214
Heb al een ander topic gevonden... toch maar reset gedaan ;(
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:46:53 #249
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87550650
Ik heb een Hero met 2.1 en dan zou ik in staat moeten zijn om programma's op de SD te zetten toch? Hoe gaat dit in zijn werk?
Life is what you make it.
pi_87551256
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een Hero met 2.1 en dan zou ik in staat moeten zijn om programma's op de SD te zetten toch? Hoe gaat dit in zijn werk?
Volgens mij werkt apps2SD pas bij 2.2. Dus niet op de Hero voorlopig.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')