abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87053835
Vraagje aan vrouwen die seks hebben met een man met een besneden pik (of aan mannen die seksen met besneden pik natuurlijk):

Mijn vriendin had hiervoor een vriendje met een 'normale' pik, mét voorhuid dus.
- Het voordeel was dat aftrekken makkelijker was
- Nadelen waren 1. dat tijdens het seksen de teruggetrokken voorhuid voelbaar bleef en als een soort extra randje vele malen in en uit de vagina gleed (en optermijn was dit niet langer lekker maar eerder pijnlijk) 2. Met voorhuid kwam het toch af en toe voor (bijv. tijdens seks na een lange werkdag) dat het ietwat onfris rook / proefde.

Er zijn wat mij betreft dus voor-en nadelen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Mis je iets wanneer je sekst met een besneden pik?
Ben je juist blij met deze besneden pik, zo ja, waarom?

Ben benieuwd! Kom maar op!
pi_87054001
Mijn vriendin vind het juist veel schoner en fijner zo, heb er geen problemen mee. ^O^
pi_87054009
Je PH. :').
pi_87054040
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je PH. :').
Ik moet jouw reacties altijd ontcijferen... Wat bedoel je?
pi_87054072
quote:
Mis je iets wanneer je sekst met een besneden pik?
Als je toch niet anders gewend bent..
pi_87054075
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:10 schreef hangbanaan het volgende:

[..]

Ik moet jouw reacties altijd ontcijferen... Wat bedoel je?
Je posthistorie. :').
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:18:53 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87054303
Mensen die denken het beter te weten dan miljoenen jaren evolutie.. die voorhuid zit er niet voor niets.

En als het niet fris ruikt / proeft moet je je vaker wassen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_87054557
Eh, hoe klein was die pik dan dat hij er steeds helemaal uit en in moest? Die met die voorhuid die als extra randje voelde bedoel ik natuurlijk... Dit voelt als een verzonnen topic om iemand weer aan z'n dagelijkse rukquotum te krijgen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87054609
Verder gaat het niet zo zeer om de vorm, de maat en de staat van een lul, het gaat er vooral om wat ermee gedaan wordt... en mogelijkheden te over...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:31:06 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87054732
De voorhuid voelbaar? :')
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:32:07 #11
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87054775
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:51:14 #12
265768 NBT
Bigger is better.
pi_87055438
Liever besneden! Die is tenminste schoon, geen probleem met rukken ...
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:21:06 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87056580
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:51 schreef NBT het volgende:
Duidelijk, mensen met voorhuid geven het woord kopkaas een geheel nieuwe betekenis
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:51:15 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87057527
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Duidelijk, mensen met voorhuid geven het woord kopkaas een geheel nieuwe betekenis
:?

Wat is de oude en wat is de geheel nieuwe betekenis dan? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:53:07 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87057603
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:51 schreef NBT het volgende:
Dat heb ik ook bij vrouwen, maar dat is sociaal een stuk minder geaccepteerd.

Meestal helpt het om een paar keer te spugen en je vingers er goed doorheen te halen (alle harde stukjes eruit) alvorens je tong er doorheen te trekken. Dat scheelt een hoop ophef over schaamlipverwijdering! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:05:47 #16
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87058086
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nogmaals: als je gewoon schoon op jezelf bent is er niets aan de hand.
pi_87069226
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Telecaster het volgende:
Mensen die denken het beter te weten dan miljoenen jaren evolutie.. die voorhuid zit er niet voor niets.
Ooit van rudimentaire lichaamsdelen gehoord? Dat zijn lichaamsdelen die in de loop van de evolutie hun functie hebben verloren, sterk verminderd zijn of dat de functie simpelweg nog niet bekend is. Net zoals dat mannelijke tepels geen functie hebben, zo kan dat ook bij de voorhuid zijn. Voorhuid is dan een beter voorbeeld. Hoewel het in deze omgeving geen voor- of nadeel is, heeft het in de woestijn een nadelig effect op de gezondheid. Wegens gebrek aan water kan het moeilijker worden schoon gehouden en dat kan wel eens voor schimmel of bacterie infecties zorgen. Dit is vermoedelijk de reden dat veel woestijn volkeren het verwijderen. De volkeren die het niet deden zijn waarschijnlijk uitgestorven.
Sinds 1785
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:56:56 #18
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87070993
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Ferdowsi het volgende:

[..]

Ooit van rudimentaire lichaamsdelen gehoord? Dat zijn lichaamsdelen die in de loop van de evolutie hun functie hebben verloren, sterk verminderd zijn of dat de functie simpelweg nog niet bekend is. Net zoals dat mannelijke tepels geen functie hebben, zo kan dat ook bij de voorhuid zijn. Voorhuid is dan een beter voorbeeld. Hoewel het in deze omgeving geen voor- of nadeel is, heeft het in de woestijn een nadelig effect op de gezondheid. Wegens gebrek aan water kan het moeilijker worden schoon gehouden en dat kan wel eens voor schimmel of bacterie infecties zorgen. Dit is vermoedelijk de reden dat veel woestijn volkeren het verwijderen. De volkeren die het niet deden zijn waarschijnlijk uitgestorven.
Je voorbeelden gaan mank omdat de voorhuid wel degelijk een functie heeft: 1) bescherming der Roze Stahlhelm en 2) verhoging van 't mannelijk genot (je hebt zo'n 10.000 uiterst gevoelige zenuwen in je voorhuid).

Vandaar ook die link van mannen die hun voorhuid terugwillen wegens een sterk teruggelopen genot tijdens de sex waar ik eerder al naar linkte.

Enne.... woestijnvolken zijn verder in het geheel niet hygienisch, dus die hypothese kan retour. Veel waarschijnlijker zijn culturele functies als een initiatierite, het kunnen onderscheiden van je eigen volk van anderen en het lastiger maken van masturbatie zodat je stam niet kleiner wordt dan die van een oasetje verder.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:18:07 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87071764
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:?

Wat is de oude en wat is de geheel nieuwe betekenis dan? :D
Kopkaas schijnt ook echt een kaassoort te zijn...
pi_87080887
Heb ervaring met beide en een jongen die besneden is heeft voor mij echt een grote stap voor. Wat je zegt, luchtjes zijn gewoon veel sneller aanwezig en onbesneden is het nou niet bepaald een aantrekkelijk gezicht. Sex is ook gewoon beter. Jammer dat er zo weinig mannen besneden zijn maar gezien het overgrote deel gewoon de voorhuid nog heeft zitten zal ik er maar aan moeten wennen :)
pi_87112431
Besneden of onbesneden maakt mij niet uit. Zolang mijn vriend `m goed schoon houdt mag hij van mij z`n velletje houden.
pi_87113263
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef Jolene22 het volgende:
Heb ervaring met beide en een jongen die besneden is heeft voor mij echt een grote stap voor. Wat je zegt, luchtjes zijn gewoon veel sneller aanwezig en onbesneden is het nou niet bepaald een aantrekkelijk gezicht. Sex is ook gewoon beter. Jammer dat er zo weinig mannen besneden zijn maar gezien het overgrote deel gewoon de voorhuid nog heeft zitten zal ik er maar aan moeten wennen :)
:')
pi_87113287
En wanneer houden mensen nou eens op met het hygiene argument. Je moet je piel sowieso schoon houden, besneden of onbesneden.
pi_87115008
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Kopkaas schijnt ook echt een kaassoort te zijn...
Mij is een keer wijsgemaakt dat het de prut is die je op je hoofdhuid krijgt als je je haar lang niet wast.

:r
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:02:10 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87117170
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef stbabylon het volgende:
En wanneer houden mensen nou eens op met het hygiene argument. Je moet je piel sowieso schoon houden, besneden of onbesneden.
Aangezien je niet elke 5 minuten je piel in een glas water kunt hangen is het echt wel hygiënischer als je besneden bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')